Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkojensa kanssa sinuiksi?

Vierailija
05.09.2018 |

Mulla on pelkoja, kaikilla on pelkoja. Joitakin ne voi estää elämästä elämää täysillä yms.

Niiden ei tarvitse koskaan täysin kadota, eikä ne varmaan katoakaan, mutta niiden kanssa voi päästä sinuiksi ja elää.

Mulla on 14-25 v huumeidenkäytön takia vielä normaalia enemmän pelkoja, vainoharhoja ja ongelmia lukea ja käsittää todellisuus ja toisten ihmisten käytös oikein.

Mut silti haluan kovasti päästä yliopistoon opisekelemaan tulevaisuudessa muutaman vuoden päästä ja vakiduunissa nyt oon ollutkin. Mut mun PELKONI, on se, että

mitä jos siellä koulussa koko luokka/ryhmä kääntykin mua vastaan ja alkaa pilkkaamaan/nauramaan, joka päivä, kun mut näkevät? Koska mulla ei tällä hetkellä oikein ole selvää käsitystä itsestäni ja oon päihdepäissäni nolaillut itteäni yms. oon saanut kuulla dissausta elämän varrella ilmankin niitä, niin rehellisesti sanottuna PELKÄÄN joutuvani yleisen naurun ja pilkan kohteeksi!
Koska ehkä musta huomaa, että olen oudompi, kun muut, vaikka tosin ihan mukava ja vielä suht fiksu perusluonne onkin, niin ehkä mut sit kuitenkin valitaan joksikin pelleksi. Vai tapahtuisko yliopistossa vielä tommosta?
Skenaario, että +30 v tyyppi valitaan ryhmän jokapäivän pilkan ja kiusan kohteeksi.

Ei mulla ees ole mitään sen kummempaa intressiä saada uusia ystäviä tai muutenkaan edes kiinnosta ne ihmiset siellä, vaan enemmänkin se ala ja opiskelu.

Niin oon vähän niinkun puun ja kuoren välissä; en mä voi jättää elämääni elämättä pelkojeni takia, mutta mitäs sit jos ne toteutuvatkin?
Kysehän ei edes ole mistään vakavasta asiasta sinänsä, mutta täysin jäissä ollut ja kehittymätön itsetunto saa mut ajatteleaan näitä asioita näin, enkä voi sille tällä hetkellä mitään.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet itse vastuussa omista tunteistasi. Jos nyt joku kiusaisi sinua (mitä en usko), se reaktio miten siihen suhtaudut on sinun reaktiosi. Jos jollekin tulee huono olo sinusta (jos olet huumepäissäsi vahingoittanut muita joskus, jonkun muun uhriksi joutunut voi vaistota pahantekijät noin yleisesti), vaikka sinulle tulisi huono olo, muista että muillakin on oikeus omiin tunteisiinsa. Koskaan ei voi olla kaikille mieliksi. Vai onko sen että luulet toisten ajattelevan sinua narsistinen harha? Siinä tapauksessa ei auta mikään.

Miten narsismi tähän liittyy?

Ei mitenkään.

Sitä kun koulusta ja paikasta toiseen joutuu silmätikuksi erilaisuutensa vuoksi, niin kyllä sitä vähän alkaa tulemaan mieleen ajatus siitä, että yleisesti ottaen näyttäis siltä, että ihmiset ajattelevat minua !!

Mut ei sellanen kuka sitä ole kokenut, niin pysty sitä usein ymmärtämään.

Vierailija
22/25 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet huumepäissäsi vahingoittanut muita, pyydä anteeksi mutta älä jää odottamaan että he sanovat että ei se mitään.

Olen itse joutunut rikoksen kohteeksi enkä voi käsittää että tekijät vaan jatkaa elämäänsä, jotkut suorastaan kukoistaa.

Raiskattu on yhä raiskattu vaikka tekijä olisi sovittanut rikoksen VALTIOLLE.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
25/25 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihmisiä jotka eivät ole kovinkaa älykkäitä mutta silti ottavat toisten ihmisten kommentit niin vakavasti, ymärtäisin jos ihminen tietää miten pahassa maailmassa elää, niin varmaa kaikki haukkumiset menee ihonalle tunteisiin, mutta että tyhmäkin ihminen loukkaantuu, ihan opittua käytöstä ja uhriutumista tässä maailman tilassa. Naurettavaa, katsokaa peiliin ne pelot johtuu omasta päästä eikä todellisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan