Onko se teidän mielestä Ok että nukun 8-vuotiaan poikani kanssa samassa sängyssä?
Pojalla on kyllä omakin sänky, mutta nukutaan usein vierekkäin. Olen eronnut pojan isästä ja asutaan kahdestaan pojan kanssa.
Kommentit (26)
Meillä on ihan sama tilanne, minä ja 8-vuotias poika nukutaan samassa sängyssä. Itse olen sitä mieltä että poika voisi jo nukkua omassa sängyssään, mutta en myöskään aio vielä väkisin häätää pois kun lapsi selvästi tuntee olonsa turvalliseksi mun vieressä ja pelkää pimeää. Häiritsee jonkun verran mun yöunia kun heittelee unissaan käsiään ja jalkojaan yms. mutta katsotaan tilannetta uudestaan jos ei parin vuoden päästä ole mikään muuttunut...
Vierailija kirjoitti:
Nyt napanuora poikki ja poika omaan sänkyynsä. Kuvittelepa mielessäsi tilanne, että löydät uuden miesystävän, jonka kainalossa olisi mukava nukkua, mutta, mutta ... kun se poika änkeää samaan sänkyyn, niin eipä siinä kovin läheiseksi voi ruveta.
En ole ap mutta meillä samanlainen tilanne ja mikään mies ei todellakaan meni poikani turvallisuuden tunteen edelle.
Mun 12-vuotias poika nukkuu välillä mun vieressä. On oma huone ja sänky.
Sänkyni on 180cm leveä, hyvin mahdutaan molemmat omille puolillemme.