Miten olla vastustamaton ja kuuma sängyssä?
Miehen ex on skorpioni ja kauniskin, tai oli ainakin nuorena. Mies on sanonu että oli kuuma sängyssä. Mä en voi sille mitään että tunnen olevani huonompi. Mies on sanonut, että en ole hänen naisistaan (2 vakavampaa) kaunein mutta olen paras.
Miten sais itsetuntoa paremmaksi? Mies ei koskaan sano kauniiksi ja seksikkääksi. Sit kun ottaa asian puheeksi sanoo että oon hyvännäköinen ja seksikäs. Enkä mielestäni pöllömpi olekaan.
Päässä vaan pyörii että miten kuumaa heillä sitä on ollutkaan vällyjen välissä. Mä haluan usein, useimmin kuin mies. Hänellä väsymys töistä ja runsahko alkon käyttö vaikuttaa kyllä siihen. Ja ikä.
Vinkkejä kaipaisin miten yllättää mies positiivisesti. Hän ei välitä hepenistä, niitä kyllä löytyy.
Kommentit (25)
Me rakastamme kuitenkin toisiamme tosi paljon, oli sitten möläyttänytkin sammakoita suustaan..ehkä mä mietin turhaan, mut en itselleni mitään voi.
Kuka miettii eksien horoskooppimerkkejä? XD
Painoin alapeukkua ihan vain sen takia että horoskooppi mainittiin. Niin ja vastauksena semmoinen että perseen levittely ja tarjoaminen toimii aina
Tee aloite, näytä että haluat ja nautit ja että haluat tyydyttää toisen, mieti tai kysy mistä mies pitää erityisesti ja tee sitä ilman pyyntöä jne. Siitä se lähtee.
M40
Mun ei ainakaan oikean miehen kanssa tollasia tarvitse miettiä :)))))!!! Niin se vaan on.