Lolalla la vasta heinäkuussa ja on jo nyt kauhea valas!!
Kommentit (27)
Ehkä sitä jaksaisi vähän paremmin, jos pitäisi itsestään huolta.
Ja miksi teitä oikesti jaksaa kiinnostaa jonkun Lolan painot raskausaikana? Kaunis nainen edelleen, vaikka vähän onkin lihonut muualakin kuin mahasta. Teistä harva hoikempana pärjää hänelle edelleenkään, jos ulkonäköä arvostellaan.
Musta on positiivista, että joku " julkkiskaunotarikin" lihoo odotusaikana reippaasti ja kamppailee kilojensa kanssa. Tämä on todellisuutta monille naisille ja ahdistavaa on lukea lehdestä näitä, kuinka " se ja se" on ihan palannut entiselleen ja lapsella ikää 1 kuukausi. Tuollainen luo turhaa painetta niihin ensimmäisiin herkkiin kuukausiin. Tärkeintä olisi oma jaksaminen, ruokkiminen ja uni. Omaa vartaloa kerkeää hoitaa muutaman kuukauden päästä, jos siinä jotain trimmattavaa on.
kummallista tulla haukkumaan.. Toinen ääripää on sitten nämä Stellat kavereineen, juuri pääkaupunkiseutu on olennainen asuin- ja elinpaikka heille. Mikään muu ei juuri ole tärkeää kuin miltä asiat näyttää ja miltä ne saa näyttämään ulospäin. Kerro taas Stella jotain talostasi, se varmaan liittyy jotenkin tähänkin ketjuun..
Ei sekään ole kyllä ihan standardisuoritus, että maha ei kasva juuri yhtään. Mielestäni se nykyään kertoo enemmän ulkonäköihanteiden painostuksesta, joihin osa nuorista naisista lähtee mukaan, kun terveellisestä ja normaalista raskaudesta..
Toki on niitäkin, joilla vatsa vain " kasvaa sisäänpäin" , mutta jos lähtökohdiltaan on mallinmitoissa tai edes lähes painon kuuluu nousta keskimääräistä enemmän. Ei liene lapsille parasta jos näin ei käy.
ja miten niin imetykseen ei vaikuta painonnousu? Toisilla se vain vaikuttaa.. Esimerkiksi minulle varakiloista oli apua, kun olin lähtöpainossa maidon tuotanto alkoi vähenemään, koska silloin olisi pitänyt syödä kuin hevonen eikä minulla ole tuollaista ruokahalua muutoin kuin raskaana..
Sitten taas lähipiiristä kun olen seurannut näit pienimahaisia niin niillä ei imetys onnistu alkuunkaan: Lapsi on ollut lähtökohdiltaan pieni, kehittymätön ja huonohko imemään aiheuttanut turhaa stressiä äidille ja näistä tekijöistä johtuen maito ei vain nouse..
Vierailija:
Eikä se ole vain oma asia, kyllä sille kehittyvälle vauvallekin on vaaraksi, jos äiti syö niin että ihraa tursuaa joka paikasta. Ja imetykseenhän painonnousu ei vaikuta mitenkään. Useimmiten imetyksessä epäonnistuvat isorintaiset ja ylipainoiset naiset, toisin kuin av-mamman puutteellisella järjellä ajattelisi.
Näin hänet juuri pari viikkoa sitten ja ihmettelin, miten siro hän olikaan lehtikuviin verrattuna. Eli ihan normaali odottava äiti on eikä mitenkään paisunut.
paita varmasti korostaa vatsaa, joku telttamainen säkki piilottaa sen.
Herää nyt ap, oot varmaan kateellinen, kun et itse oo raskaana?!?!
Vierailija:
Eikä se ole vain oma asia, kyllä sille kehittyvälle vauvallekin on vaaraksi, jos äiti syö niin että ihraa tursuaa joka paikasta. Ja imetykseenhän painonnousu ei vaikuta mitenkään. Useimmiten imetyksessä epäonnistuvat isorintaiset ja ylipainoiset naiset, toisin kuin av-mamman puutteellisella järjellä ajattelisi.
t: äiti, jonka ylipainoiset kaverit on onnistuneet imetyksessä parhaiten
ja se ei tosiaan vaatinut mitään erityistä sipsin ja suklaan mässytystä. Paino vain nousi, tosin laskikin molempien raskauksien jälkeen nopeasti: muutamassa kuukaudessa synnytysten jälkeen olen ollut taas painoindeksissä 20. Lapset ovat olleet syntyessään nelikiloisia ja täysin terveitä.
MINÄ en tajua, miten joku onnistuu saamaan vain 7-8 kg raskausaikana, koska itselläni on alkanut heti alkuviikoista lähtien painoa kertymään puoli kiloa viikossa, vaikka varsinkin toisen raskauden aikana yritin jopa tarkkailla syömisiäni. Tosin minulla on parikin ystävää, jotka ovat saaneet juuri tuollaiset 8 kg odotusaikana ja niistä on jäänyt 3-4 kg pysyvästi kummittelemaan, vaikka lapsi on jo parivuotias. Mutta tämänkään perusteella en alkaisi tilastoja tekemään.
Nyt odotan toista, ja vaate- ja sf-mittojen perusteella samassa mennään, tosin en vaakaa omista joten ihan päivän päälle en pysty seuraamaan. Mulla sitä painoa vaan tulee. Ja menee. Normaalioloissa saan syödä kuin eläin että pysyisin edes siinä 160 cm 50 kg - tilanteessa.
Turvotuksesta en tiedä mitään, vaikka raskausajan erityishimoja on salmiakki ja suolapähkinät.
Elämä on.
Vierailija:
ja se ei tosiaan vaatinut mitään erityistä sipsin ja suklaan mässytystä. Paino vain nousi, tosin laskikin molempien raskauksien jälkeen nopeasti: muutamassa kuukaudessa synnytysten jälkeen olen ollut taas painoindeksissä 20. Lapset ovat olleet syntyessään nelikiloisia ja täysin terveitä.MINÄ en tajua, miten joku onnistuu saamaan vain 7-8 kg raskausaikana, koska itselläni on alkanut heti alkuviikoista lähtien painoa kertymään puoli kiloa viikossa, vaikka varsinkin toisen raskauden aikana yritin jopa tarkkailla syömisiäni. Tosin minulla on parikin ystävää, jotka ovat saaneet juuri tuollaiset 8 kg odotusaikana ja niistä on jäänyt 3-4 kg pysyvästi kummittelemaan, vaikka lapsi on jo parivuotias. Mutta tämänkään perusteella en alkaisi tilastoja tekemään.
Kaikki eivät kuulu meihin onnellisiin, joiden masu on pieni ja huomaamaton!!
Suvaitsevaisuutta!!
taisi olla ilta-sanomien sivuilla joku pikkukuva... lola on jotenkin turvonnut naamaltaankin aivan muodottomaksi...yhtä pötköä kaulan ja pään seutu... =O
taas pääsi stella pätemään... ei kukaan enää usko sua vaan, sori! =D
aina jaksaa aukoa päätään joka asiasta. On varmaan itse maailman paras äiti.
JOten miksei saisi keskustella hänen raskauskiloista.
Tottakai vatsa kasvaa ja pyöristyy, mutta ei se kyllä muualle vaikuta, ellei itse aiheuta sitä!
johon ei tehoa mikään. Ja se sit on ja pysyy niin kauan kun synnytys on ohi. Että kyllä se raskauskin muuttaa kehoa vaikka ns. painoa ei liikaa tulisikaan.
kuten just turvotuksista jne. Tietysti siitä saavat sitten jotain itsetunnonkohotusta sellaiset jotka tuntee olevansa huonompia kuin muut.
Lolahan näyttää tuossa nettiIS kuvassa ihan hehkeältä. Mitä ihmeen teiniluurankoja täällä käy arvostelemassa naisen näköisiä naisia??!!
MUTTA jos itse olisin ollut 10 vuotta sitten maailman 3.kaunein nainen niin pitäisin hieman parempaa huolta itsestäni,(olisin niin ylpeä, etten kehtaisi repsahtaa noin kun hän on).
Itse olen pieni ja hoikka ja vatsani oli kahdesta raskaudesta tosi pieni. Olin jo loppumetreillä kun vatsa kasvoi sen verran että uskottiin minun todellakin synnyttävän pian =)
Minusta Lola on upea raskaanaoleva nainen. Hänen kroppansa toi vatsan pyöreyden esiin jo melko alkuvaiheessa.
Mutta kaikilla meillä on omat kauneusihanteemme, ja mielipiteemme...