Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks miehet haluu seksiä keskellä yötä?

04.05.2006 |

siis kesken nukkumisen. olen lukenut täältä että muidenkin miehet tekee niin. mä ainakin mieluusti nukun koko yön (paitsi vauvaherätykset), ja harrastaisin seksit sit hereilläoloaikaan. kyl mä miehelleni yöllä annan. ei mies niin usein yöllä haluu, että se häiritsis. kuitenkin ihmettelen...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muutenkin haluaa vähemmän seksiä kuin minä. Mieheni on hieman arkajalka seksihommissa ja on sanonut joskus ettei kehtaa pyytää, vaikka haluaisi. Harmi vain etten oikein kehtaa minäkään, kun olen niin usein saanut pakit.

Vierailija
22/29 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä nukutaan. Ei kyllä pimpsaa lohkeaisi, jos edes uskaltaisi yrittää herättää mua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä harrastetaan sitten muulloin.

Sellainen mies, joka ei muuten uskalla lähestyä naistaan

kuin tämän nukkuessa, on aika säälittävä tapaus.

Ja huom! Erotiikkaan kuuluu _paljon_ muutakin kuin miehen

" nosto-pisto-ravistus" . Kannattaa kokeilla jotain uutta ja

kivaa seksielämän piristykseksi.

Vierailija
24/29 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei muka herää orgasmiinkaan....mistä sitten tietää välttämättä edes saaneensa?

Vierailija
25/29 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis sairaus. Yhdestä amerikkalaisesta naistenlehdestä luin kuinka vaimo pelkäsi kun mies oli ihan kiimassa yöllä ja aiheutti mustelmia, mutta nukkui eikä aamulla muistanut mitään. Tämä on siis erittäin harvinaista. Harmi etten muista tälle sairaudelle nimeä.

Vierailija
26/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on vaan siitä että koska ne kehtaa vongata : D

Vierailija
27/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntyy vaan sisääni takaapäin lusikka-asennossa. Tätä tapahtuu melko usein. Nyt en aina edes herää, vaikka saisin orgasmin. Aamulla vaan huomaan paikkojen kihlmöivän, ja myös siintä kosteudesta jotain taas tapahtuneen.

Vierailija
28/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

Vierailija
29/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jaksaa paremmin kun on nukkunut hetkosen, illalla yleensä molemmat niin väsyneitä ettei jaksa, minä en kyllä aina yölläkään....-:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme