Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisinko minä deittimarkkinoilla sitä alinta kastia?

Vierailija
05.09.2018 |

- 29-v nainen
- En ole koskaan seurustellut (haluja olisi kyllä ollut, mutta kaikilta ihastuksiltani olen saanut pakit)
- 30 seksikumppania (suurin osa maniapäissäni)
- Kaksisuuntainen mielialahäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö, keskivaikea masennus
- Vakituinen työsuhde jossa olen ollut 18-vuotiaasta lähtien
- A-kupin tissit
- Keskivartalolihavuus
- Normaalipainoinen (tosin sen ylärajoissa, laihdutan kyllä)
- Ei harrastuksia
- Suurin intohimo matkustaminen
- 100 % luotettava (itseäni kusetettu niin paljon, että päätin vuosia sitten etten itse aio olla samanlainen k*sipää. En edes osaa valehdella)
- Ei lapsia (en edes halua)
- Itsenäinen

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-isä kirjoitti:

Missä asut, onko mt ongelmat hallinnassa?

Onka A-cupit kiinteät ja kunnon napukat?

Etelä-Suomessa, mt-ongelmiin syön lääkkeitä ja käyn terapiassa. Maniaa en ole sairastanut vuosiin, masennuksen kanssa enemmän ongelmaa. Tissit on kiinteät kyllä.

Olet siis normaali Suomalainen nainen +++   :)  miksei kelpaisi ?   Plussat tisseistä ja rehellisyydestä. 

Vierailija
42/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh-isä kirjoitti:

Missä asut, onko mt ongelmat hallinnassa?

Onka A-cupit kiinteät ja kunnon napukat?

Etelä-Suomessa, mt-ongelmiin syön lääkkeitä ja käyn terapiassa. Maniaa en ole sairastanut vuosiin, masennuksen kanssa enemmän ongelmaa. Tissit on kiinteät kyllä.

Olet siis normaali Suomalainen nainen +++   :)  miksei kelpaisi ?   Plussat tisseistä ja rehellisyydestä. 

Lähinnä siksi tätä kelpaamattomuuttani mietin, kun en tosiaan lähes 30-vuotisen elämäni aikana ole suhteeseen kelvannut. Seksiin kyllä joo, mutta millainen nainen ei siihen kelpaisi? Kaveripiirissäni kaikki seurustelevat, itse vaan sinkkuna vuodesta toiseen. Äitini jopa epäillyt minua lesboksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni epavakaa persoonallisuusjäiriö ja bipo ja elämä oli yhtä hullunmyllyä. Petti minkä kerkes, sai raivareita ja alkoi riehua hullunlailla ihan yhtäkkiä ihan tyhjästä. En koskaan enää ottaisi moisista diagnooseista kärsiviä kumppanikseni. Sairastuin itse masennukseen sen takia.

Vierailija
44/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sunnilleen joka toinen suomimies on käynyt thaimaassa ja loputkin tietävät mitä siellä on tarjolla niin eipä sitä alle keskiverron suominaisella ole juuri mitään arvoa treffimarkkinoilla. Mieluummin miehet käyvät maksullisissa tai ovat suhteessa kauniin kullankaivajan kanssa kuin naisen kanssa jolla on lihavuutta, mt-ongelmia, huono käytös ja/tai rumat kasvot.

Korkeintaan jonkun irakilaisen, turkkilaisen, afrikkalaisen tms alemman tason miehen voisit nykyisin saada suhteeseen.

Vierailija
45/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo itsenäisyys mietityttää.

Miehet ei yleisesti ottaen halua itsenäistä naista. Naisen pitää olla nöyrä ja alistuva.

Hyvän itsetunnon omaavia miehiä saa hakea kuin neulaa heinäsuovasta. Sellaiselle kyllä itsenäinen nainen kelpaa, ei pelota pois.

Tämä on kyllä käsittämätöntä. Tiedän että näin varmasti on, mutta omassa "akateemisessa" sosiaalisessa kuplassani miehet eivät todellakaan hakemalla hae mitään nöyrää vässykkää. 

m42

Vierailija
46/48 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et laisinkaan. Kaikki maniat, sekoilut ja häröilyt menevät lihavan yli 40-vuotiaan naisen edelle.

Minä olen hoikka 50v nainen b-kupilla

siis täysin paska?

Vierailija
47/48 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullikāruselli laskee pisteitä, mutta ethän sinä siitä tahi mt-ongelmista kertoisi, joten olisit ihan käypää valuuttaa. Itseasiassa sinä nirsoilullasi aiheuttaisit tilanteen, että tuntuisi että et kelpaa, koska et kelpaa välttämättä alfoille.

Vierailija
48/48 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Esimerkiksi minä olen alempana. Tässä omat statsini:

- teini-iän nörtteilystä ja arkuudesta johtunut normaaalin kokemusympäristön puute

- ikä 35

- pituus 172 cm

- pieni penis

- sosiaalinen osaamattomuus ja itseluottamuksen puute pariutumistilanteissa

- puhevika

- pitkäaikaistyöttömyys

- kokemattomuudesta johtuva, itseään ruokkiva itseinhon, häpeän ja pelon kierre

- koulutuksen puute

- alemman tason ulkonäkö

- naispuolisen kaveripiirin puute

- normaalista poikkeavat kiinnostuksen kohteet

- köyhyys