Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisinko minä deittimarkkinoilla sitä alinta kastia?

Vierailija
05.09.2018 |

- 29-v nainen
- En ole koskaan seurustellut (haluja olisi kyllä ollut, mutta kaikilta ihastuksiltani olen saanut pakit)
- 30 seksikumppania (suurin osa maniapäissäni)
- Kaksisuuntainen mielialahäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö, keskivaikea masennus
- Vakituinen työsuhde jossa olen ollut 18-vuotiaasta lähtien
- A-kupin tissit
- Keskivartalolihavuus
- Normaalipainoinen (tosin sen ylärajoissa, laihdutan kyllä)
- Ei harrastuksia
- Suurin intohimo matkustaminen
- 100 % luotettava (itseäni kusetettu niin paljon, että päätin vuosia sitten etten itse aio olla samanlainen k*sipää. En edes osaa valehdella)
- Ei lapsia (en edes halua)
- Itsenäinen

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me bipolaarihäiriöiset olemme innokkaita ja mahtavia rakastajia. Älkääpä unohtako, että teemme myös sen täysillä. Tässä taudissa on ehdottomasti puolensa, mitä tulee luovuuteen, seksuaaliseen estottomuuteen ja kykyyn nauttia ja tuottaa nautintoa.

Itse olen luojan kiitos eläkkeellä. Minulla on ollut niinkin valtavasti kuin neljä miessuhdetta elämäni aikana, pisin 25 vuotta ja lyhin puoli vuotta. Ei ole yksin tarvinnut olla kuin ne ensimmäiset 19 v. ja nyt eron jälkeen vuosi.

Eikä ensimmäistäkään maniaa koko aikana. Minkä olen tehnyt, sen olen tehnyt erinomaisesti siihen pisteeseen saakka, että poltin itseni työllä loppuun. Omistan asuntoni, autoni, olen velaton, naapurini tervehtivät ja elämä on kertakaikkiaan hyvä. Olen sovussa kaikkien kanssa.  Pyrkikääpä tähän asioiden tilaan te "normaalit", joiden elämä taitaa pyöriä lähimmäisen kiinteiden rintojen tai hänen kuvitteellisten sukupuolitautiensa ympärillä.

Vierailija
22/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakiduunissa käyvä kiinteät pikkutisut omaava nainen joka haluaa vakituisen parisuhteen.

Tämäkö alinta pohjasakkaa???

Suosittelen että ennen sen unelmamiehen löytymistä käyt kuitenkin testeissä varmistamassa että et saanut niiltä 30 mieheltä sellaista tautia jonka voit tartuttaa uudelle partnerille.

Puolet suomalaisista on niin sekaisin että pysyy jotenkin menossa mukana enää pillereiden voimin joten lääkeillä kurissa pysyvät mielialat tuskin haittaavat kaikkia.

Tää oli jotenkin hyvin kuvaavasti ilmaistu Suomen kansasta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo itsenäisyys mietityttää.

Miehet ei yleisesti ottaen halua itsenäistä naista. Naisen pitää olla nöyrä ja alistuva.

Hyvän itsetunnon omaavia miehiä saa hakea kuin neulaa heinäsuovasta. Sellaiselle kyllä itsenäinen nainen kelpaa, ei pelota pois.

Kuka nainen nyt sitten haluaisi jonkun syrjäytyneen miehen? Useimmat miehet kestävät kyllä sen, että nainen on fiksu, koulutettu, elättää itsensä ja omistaa omaisuutensa.

Ehkä lähinnä persupuolueesta löytyy näitä, joiden mielestä naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä.

Vierailija
24/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, aika haastava lista. 

- 29-v nainen  ok.

- En ole koskaan seurustellut (haluja olisi kyllä ollut, mutta kaikilta ihastuksiltani olen saanut pakit) ok, pienin varauksin

- 30 seksikumppania (suurin osa maniapäissäni)  Hieman arveluttavaa.

- Kaksisuuntainen mielialahäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö, keskivaikea masennus Hyvin arveluttavaa, turn of

- Vakituinen työsuhde jossa olen ollut 18-vuotiaasta lähtien Hienoa

- A-kupin tissit Ei haittaa

- Keskivartalolihavuus Ei kiva

- Normaalipainoinen (tosin sen ylärajoissa, laihdutan kyllä)  Ok

- Ei harrastuksia  Miksihän? 

- Suurin intohimo matkustaminen  Kiva

- 100 % luotettava (itseäni kusetettu niin paljon, että päätin vuosia sitten etten itse aio olla samanlainen k*sipää. En edes osaa valehdella)  Todella hyvä

- Ei lapsia (en edes halua) Hyvä ettei lapsia, mutta optio olisi hyvä olla olemassa.

- Itsenäineni  ok

En haluaisi alkaa kanssasi suhteeseen näillä tiedoilla. Onnea kuitenkin etsintään. 

Vierailija
25/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit liian vähän ulkonäköäsi että tästä voisi sanoa. Se on se mikä ratkaisee.

Vierailija
26/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus huvikseni testasin oman "tasoni" jollain laskurilla, aika matalan sain kun olen korkeastikoulutettu feministi jolla on ollut aika monta kumppania :''''D Kummasti vaan seuraa on aina löytynyt ja tällä hetkellä on pullakin uunissa ja olen naimisissa.

Vierailija
27/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen asiaa omalta kantiltani, niin nuo melko hankalat MT -haasteet olisi kyllä iso este parisuhteelle kanssasi. Logiikka on yksinkertainen - miksi ottaisin kontolleni moisia vaikeuksia, kun markkinoilla on paljon ilman niitä eläviä.

Toki ymmärrän, että kaikilla meillä on ristimme kannettavanamme, mutta silti en kyllä pidemmän päälle jaksaisi sitä. Tosin itselläni on sellainen "rasite", että vaadin kumppanilta aika paljon järkeä. Siksi olenkin valinnut siten kuin olen - vaimoni ei ole kuumin pakkaus mitä markkinoilta löytyy, mutta on tasapainossa itsensä ja ympäristön kanssa.

Toinen este olisi tuo "ei harrastuksia", ja se on yhtä iso este kuin edellä mainittu. "Ei harrastuksia" -ihmiset ovat yleensä luokkaa "ei intohimoja" ja myös mahdollisesti todella tylsiä. Tällaisia tuli tavattua joskus nuorena miehenä paljonkin.

Eipä silti, ei sun tilanne pariutumisen suhteen mikään toivoton ole. Sulle vois varmaan sopia toinen samankaltainen, eli samaa MT -taustaa oleva. Yhdessä toisen samanlaisen kanssa vois olla helpompaa jakaa arkea, eikä muodostuisi ns. terapiasuhdetta, niin kuin "terveen" kanssa helposti muodostuisi.

Vierailija
28/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi olla hoidettu mielenterveysongelman takia kuin diagnosoimattomana hoitaa itseään pössyttelyllä ja viinalla. Tai kuittailla anonyyminä netissä tarkoituksenaan haavoittaa mahdollisimman paljon toista ihmistä.

Voisin vallan hyvin olla suhteessa psyykkisesti oireilleen kanssa. Ja varmasti tunnistaisin hänessä oireet, niin että hoito voitaisiin aloittaa ajoissa, ennenkuin sairaus pahenee. Ei psyykkinen sairaus ole sen kummempi kuin reuma, ihottuma, psoriasis tai vaikka laktoosi-intoleranssi. Se on hoidettavissa!!!

Sen sijaan en voisi kuvitella eläväni alkoholistin tai narkomaanin kanssa. Heihin ei ole mitään luottamista, he valehtelevat, varastavat, kieroilevat minkä ehtivät. Pullo ja aine on heidän suurin rakkautensa, mitään muuta ei ole.

Vierailija
29/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmh. Sähän olet sellainen monen miehen salaa ihailema "hullu taiteilijatyttöystävä", joka saa mielettömiä päähänpistoja ja on jokus rasittava mutta yleensä ihana. Tarvitset vain tasoittavan lääkityksen ja ennen kaikkea hyviä kokemuksia.

Et ole mitenkään "alinta kastia". Sä olet ihan hyvä.

Vierailija
30/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensit sanot "ei harrastuksia" ja seuraavaksi "suurin intohimo matkustaminen". Höpsö ihminen, se matkustaminen ON SUN HARRASTUS.

Vierailija
31/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Logiikka on yksinkertainen - miksi ottaisin kontolleni moisia vaikeuksia, kun markkinoilla on paljon ilman niitä eläviä."

Mistä sinä tiedät, kertovatko nämä "ilman niitä elävät" sinulle totuuden mielenterveydestään tai mistään muustakaan? Mistä tiedät, ettei sairaus puhkea sinulle tai kumppanillesi, kun joka kolmas meistä jossain vaiheessa mielenterveysongelmaan sairastuu? Tulevan ennustaminen menneen perusteella on mahdotonta. Väitänpä, että kun ihanaan ihmiseen törmäät, se on menoa. Et sinä kysele häneltä potilashistoriaa nähtäväksi.

Sinä olet vain ennakkoluuloinen eli pelkuri eli tyhmä. Siihen ei ole hoitoa, vaikka ennakkoluuloisuutta voidaankin koeluontoisesti hoitaa stimuloimalla ohimoaivokuorella olevaa laiskaa kohtaa.

Vierailija
32/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- 29-v nainen / 42-vuotias

- En ole koskaan seurustellut (haluja olisi kyllä ollut, mutta kaikilta ihastuksiltani olen saanut pakit) / olen seurustellut useita kertoja, pisimmät suhteet yli 10 vuotta

- 30 seksikumppania (suurin osa maniapäissäni) / 20 seksikumppania

- Kaksisuuntainen mielialahäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö, keskivaikea masennus / ei mielenterveysongelmia

- Vakituinen työsuhde jossa olen ollut 18-vuotiaasta lähtien / vakituinen työsuhde, opiskelujen jälkeen 25-vuotiaasta

- A-kupin tissit / C-D-kupin tissit (rintsikat 75F)

- Keskivartalolihavuus / hoikka 169cm

- Normaalipainoinen (tosin sen ylärajoissa, laihdutan kyllä) / normaalipainoinen - hoikka

- Ei harrastuksia / liikunnallinen

- Suurin intohimo matkustaminen / intohimona matkustelu

- 100 % luotettava (itseäni kusetettu niin paljon, että päätin vuosia sitten etten itse aio olla samanlainen k*sipää. En edes osaa valehdella) / luotettava

- Ei lapsia (en edes halua) / ei lapsia, eikä tule

- Itsenäinen

/ itsenäinen

Mitenköhän valinta menisi?

75F ehdottomasti.

Vierailija
33/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakiduunissa käyvä kiinteät pikkutisut omaava nainen joka haluaa vakituisen parisuhteen.

Suosittelen että ennen sen unelmamiehen löytymistä käyt kuitenkin testeissä varmistamassa että et saanut niiltä 30 mieheltä sellaista tautia jonka voit tartuttaa uudelle partnerille.

Puolet suomalaisista on niin sekaisin että pysyy jotenkin menossa mukana enää pilleteiden voimin joten lääkeillä kurissa pysyvät mielialat tuskin haittaavat kaikkia.

Jos sinulla ei vielä ole diagnoosia, suosittelisin menemään lääkäriin. Ikävä suhtautumisesi muihin ihmisiin kertoo vähintään persoonallisuushäiriötasoisesta henkisestä ongelmasta. Eipä näy diagnoosin puute takaavan täyspäisyyttä!

Olen nainen ja kymmenet irtosuhteet ovat minullekin paha turn-off. Testeissä pitää käydä.

Vierailija
34/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kyllä kelpaisi. Ihan liikaa ongelmia ja irtosuhteita.

Vierailija
35/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla ihan millainen tahansa (vaikka sairaalloisen ylipainoinen skirsofreenikko), kunhan on alle 35-vuotias. Puolestaan yli 35-vuotias voi olla millainen tahansa (vaikkapa kodin hengetär -tason kotikokki ja ulkoisesti missitasoa) ja siltikin jää yksin. Ikä on ainoa merkitsevä seikka naisten pariutumisessa.

T. Nainen, joka on liian vanha ja siis sinkku

Vierailija
36/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet suomalaisista on niin sekaisin että pysyy jotenkin menossa mukana enää pilleteiden voimin joten lääkeillä kurissa pysyvät mielialat tuskin haittaavat kaikkia.

Jos sinulla ei vielä ole diagnoosia, suosittelisin menemään lääkäriin. Ikävä suhtautumisesi muihin ihmisiin kertoo vähintään persoonallisuushäiriötasoisesta henkisestä ongelmasta. Eipä näy diagnoosin puute takaavan täyspäisyyttä!

Olen nainen ja kymmenet irtosuhteet ovat minullekin paha turn-off. Testeissä pitää käydä.

Alapeukuttaja varmaankin haluaa jonkun klamydian tai herpeksen ja ehkä hedelmättömyyden extrabonuksena. Tietenkin täytyy pitää terveydestään huolta ja jättää irtosuhteet vähemmälle.

T. Nainen (mieluummin vaikkapa selibaatissa kuin tautinen saastapesä)

Vierailija
37/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, kertovatko nämä "ilman niitä elävät" sinulle totuuden mielenterveydestään tai mistään muustakaan? Mistä tiedät, ettei sairaus puhkea sinulle tai kumppanillesi, kun joka kolmas meistä jossain vaiheessa mielenterveysongelmaan sairastuu? Tulevan ennustaminen menneen perusteella on mahdotonta. Väitänpä, että kun ihanaan ihmiseen törmäät, se on menoa. Et sinä kysele häneltä potilashistoriaa nähtäväksi.

Sinä olet vain ennakkoluuloinen eli pelkuri eli tyhmä. Siihen ei ole hoitoa, vaikka ennakkoluuloisuutta voidaankin koeluontoisesti hoitaa stimuloimalla ohimoaivokuorella olevaa laiskaa kohtaa.

Aika nopeasti se tietynlainen käytös tulee esiin - ei sitä tarvitse erikseen kertoa kun sen jo näkee että toinen voi huonosti.

Eihän sitä tiedäkään mitä tapahtuu, mutta se onkin yksi asia mihin kiinnitän ihmisessä huomiota, eli kuinka hän suhtautuu vaikeisiin tilanteisiin. Yksillä sitä vaadittavaa sinnikkyyttä ja oikeaa asennetta on ja toisilla sitä taas ei ole. Elämä on asennelaji, ja mun käsityksen mukaan oikea asenne ehkäisee kummasti noita kaikenlaisia MT -haasteita. Voit olla eri mieltä, mutta tämä on oma näkemykseni.

Niin, olen siis kumppanini jo löytänyt. Voihan se olla että hän (tai minä) kajahtaa huomenna, mutta pidän sitä erittäin epätodennäköisenä.

Vierailija
38/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen mielialahäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö, keskivaikea masennus.

Niin.. Mulla on kolme ystävää joilla on tämä kombo. He painivat saman ongelman kanssa että on vaikeuksia löytää puolisoa. Vaikka lääkitykset on kondiksessa niin mielialojen vaihtelut yms voivat pelottaa kumppaniehdokkaat pois.

Vierailija
39/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kerran testin nettitreffeillä. Tein profiilin jonka iäksi laitoin 28, paikkakunnaksi Helsinki ja kuvaksi tissit. Ei mitään muuta. Profiilin inbox suorastaan räjähti täyteen viestejä. Poistin sen n. tunnin päästä, viestejä oli siihen mennessä tullut pari tuhatta.

Eli sen perusteella sanoisin että hyvin pärjäät nettitreffeillä.

Vierailija
40/48 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin olisitko? Sulla on ollu jo 30 ukkoa kierroksessa. Jatka samaan malliin vaan. Voit pyytää jonkun sitten deiteillekkin noin niikun jälkeenpäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi