Sinun ja kumppanisi ammatit?
Hauska nähdä minkä alan edustajat päätyvät kimppaan :)
Kommentit (102)
Toimistosihteeri ja rakennustuoteteollisuuden työntekijä.
Käyttöpäällikkö ja korvauskäsittelijä.
Vierailija kirjoitti:
Minä: merkonomi
Mieheni: KTM
ja teidän ammatit?
Vaimo: YTM + tradenomi (AMK), hyväpalkkainen toimitusjohtaja.
Minä: YTM + FM, köyhä ilmaistyöläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä: merkonomi
Mieheni: KTMja teidän ammatit?
Ai niin, ne ammatit:
Minä: kotirouva
Mies: johtavassa asemassa pankkialalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vuoropäällikkönä ravintolassa. Mieheni on puuseppä ja työskentelee käytettyjen ruumisarkkujen korjaajana.
What?? :D Käytettyjen?
Kyllä, käytettyjen ruumisarkkujen korjaaja. Ammatti on varmasti aika harvinainen.
Kun vankiloista tai muista laitoksista viedään vainajia ruumiinavaukseen, heidät kuljetetaan ruumisarkussa. Eikä sitä arkkua yhden kuljetuksen jälkeen pois heitetä.
Arkku tietenkin kuluu ja saattaa joskus kuljetuksessa kolhiintuakin. Silloin, kun niin tapahtuu, minun mieheni korjaa sen taas kuntoon.
FM/kielten opettaja ja taidemaalari
Minä olen röntgenhoitaja ja mies lääkäri. Tavattiin jo yläkoulussa. Vaikutetaan eri laitoksissa onneksi.
Itse laikkarina, puoliso rekkakuskina
Ruumisarkunkorjaajan vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vuoropäällikkönä ravintolassa. Mieheni on puuseppä ja työskentelee käytettyjen ruumisarkkujen korjaajana.
What?? :D Käytettyjen?
Kyllä, käytettyjen ruumisarkkujen korjaaja. Ammatti on varmasti aika harvinainen.
Kun vankiloista tai muista laitoksista viedään vainajia ruumiinavaukseen, heidät kuljetetaan ruumisarkussa. Eikä sitä arkkua yhden kuljetuksen jälkeen pois heitetä.
Arkku tietenkin kuluu ja saattaa joskus kuljetuksessa kolhiintuakin. Silloin, kun niin tapahtuu, minun mieheni korjaa sen taas kuntoon.
Miehelläsi on kyllä unelma-ammatti
Vierailija kirjoitti:
Olemme taiteilijapari, mutta en kerro tarkemmin koska meidät voitaisiin tunnistaa. :)
Ilkka ja Erika?
Kun tavattiin mies oli pikkupalkkainen elintarviketyöläinen ja minä myyntiyksikön johtaja.
Kannustin miestäni eteenpäin ja nyt hän on lämpölaitosvastaava ja minä burn outin jälkeen osa-aikainen sihteerikkö. Statukset meni vinksalleen, mutta rakkaus on säilynyt kaikki vuodet :)
Kaikilla ei ole ns. ammattia, joten sen vuoksi arvo tai ammatti.
minä sh ja sossu
mies luonnontiet.alan tohtori ja opettaja yliopistossa
Toimittaja ja kääntäjä/tuntiopettaja
Mies it-alalla, joku hemmetin hieno englanninkielinen titteli, mutta olisiko lähinnä joku vanhempi ohjelmistosuunnittelija tyyppinen suomeksi. Minä lähiesimiehenä talousalalla.
lähihoitaja ja mies kiinteistönhoitaja