Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä seuraavista voisit hyväksyä mieheltäsi jos hän kysyy luvan

Vierailija
04.09.2018 |

-Meneminen illaksi naispuolisen ystävän luokse viinipullon kanssa.
-Yöpyminen naispuolisen ystävän luona vaikka kotiinkin olisi mahdollisuus tulla yöksi.
-Viikonloppumatka naispuolisen ystävän kanssa jossain euroopan kaupungissa.
-Saunominen naispuolisen ystävän kanssa.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luvan kysyminen on mielestäni kummallista, kun on kyse aikuisista ihmisistä.

Ajattelen itse niinkin klassisesti, että en tee sellaista mitä en haluaisi toisen tekevän. Eli toiminta lähtee siitä, että ei halua loukata toista. Ei siitä, että saako "luvan" tehdä jotakin vai ei.

Toi on kyllä totta. Mä en halua, että mies kysyy multa lupaa tekemisiinsä, jotka eivät minua kosketa. En halua ohjailla tai määräillä ketään, enkä halua mitään tossukkamiestä. Luvan kysymisestä tulisi mielikuva, että kyseessä ei olekaan ystävä vaan sivusuhde.

- vastaaja 1

Eli ilmoitus riittää tyyliin. Btw, olen lähdössä Annan kanssa Pariisiin viikonlopuksi. Tulen todennäköisesti maanantaina takaisin. 

Kun ollaan parisuhteessa, niin matkoista tietenkin ilmoitetaan hyvissä ajoin. Oli ne yksin tai kaverin kanssa. Normikyläilyistä voi kertoa viime tingassa.

Vierailija
42/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellistahan on se, että pariskunnan osapuolet olisivat osapuilleen samanlaisia näissä asioissa. Siis ei niin, että toisesta on vilpittömästi kiva juttu jos puoliso nakuilee kavereiden kanssa ja toisesta ei.

Silloin suhteessa on jotakin vinossa, jos jompikumpi tekee jotakin, mikä ei hänestä itsestäänkään tuntuisi mukavalta toisen tekemänä. Se kertoo silloin siitä, että ei välitä toisen tunteista vaan välittää jostakin muusta enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yksikään. Eikä hänelle kyllä tulisi mieleenkään edes ehdottaa, miksi hän haluaisi tehdä jotain noista? Ei hänellä edes ole naispuoleisia ystäviä. Sama toisinpäin.

Vierailija
44/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää jakautuvan aika kahtia. Osa sallisi miehensä hypätä lähes miten vain ja osa ei hyväksyisi mitään. 

No, itse en haluaisi tehdä mitään näistä näistä asioista naispuoleisen ystäväni  kanssa, se vain tuntuisi oudolta ja loukkaavalta. Tosin ei minulla mitään niin sydänystävä naista olekkaan. 

Vierailija
45/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei yksikään. Eikä hänelle kyllä tulisi mieleenkään edes ehdottaa, miksi hän haluaisi tehdä jotain noista? Ei hänellä edes ole naispuoleisia ystäviä. Sama toisinpäin.

Tää oli hypoteettinen kysymys. Ei mullakaan edes ole miestä. Silti vastasin.

Vierailija
46/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy mitään noista. Rakastan miestäni ja en tod.antaisi ikinä lupaa tuollaiseen touhuun. 

Pidän tästä vastauksesta hyvin paljon. Kunnon nainen!

Miksi sinä haluat mustasukkaisen puolison? Eikö sinulla oma järki sano, että älä tee sellaista mistä puoliso loukkaantuu?

En halua mustista , mutta ei tulisi edes mieleenkää lähteä viettämään iltaa viinipullon kanssa jonkun naisen luokse. 

Eli vaimosi ei ole koskaan kieltänyt sinua sellaisesta, niinkö? Haluatko, että vaimosi nyt kieltäisi sinua tekemästä asioita x, y ja z vaikkei sinulla ole ollut aikomustakaan tehdä niitä?

Vierailija
47/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kahdestaan vai porukalla ;)

Jos kyseessä illanvietto missä muitakin niin siitä vaan juomaan viiniä jonkun ystävän luo. Jos kaikki nuo tekee kahdestaan niin en hyväksyisi.

Vierailija
48/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää jakautuvan aika kahtia. Osa sallisi miehensä hypätä lähes miten vain ja osa ei hyväksyisi mitään. 

No, itse en haluaisi tehdä mitään näistä näistä asioista naispuoleisen ystäväni  kanssa, se vain tuntuisi oudolta ja loukkaavalta. Tosin ei minulla mitään niin sydänystävä naista olekkaan. 

En usko, että läheskään kaikki oikeasti suhtautuisivat noin huolettomasti, jos mies todella ehdottaisi, että hän lähtee ensi huhtikuussa Mian kanssa Pariisiin pitkäksi viikonlopuksi, tai kertoisi menevänsä viikonloppuna Annan luo istumaan iltaa viinipullon kera ja jäisi yöksi.

Vierailija
49/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kahdestaan vai porukalla ;)

Jos kyseessä illanvietto missä muitakin niin siitä vaan juomaan viiniä jonkun ystävän luo. Jos kaikki nuo tekee kahdestaan niin en hyväksyisi.

No kahdestaan tietysti ♥

Vierailija
50/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollain kun esimerkit on annettu, mies ei itse tekisi noista kuin tuon viinikyläilyn. 

(Meillä ei kysytä lupia, vaan otetaan luonnostaan toinen huomioon ja kunnioitetaan toista omissa suunnitelmissa ja ratkaisuissa. En voi antaa/olla antamatta lupaa, mutta aina voidaan keskustella asioista.)

Pienillä muutoksilla voisi tehdä muutkin esim. yökyläily toisessa kaupungissa asuvan luona, saunominen kenen kanssa vain, jos eivät ole kahdestaan ja viikonlopun vietto yhdessä, jos ulkomaan työreissu sattuisi samaan kaupunkiin yhtä aikaa.  Siis kun kyseessä vanhat ystävät, ei uudet tuttavuudet.

Olen mustasukkainen ihminen, mutta en halua, että se vaikuttaa mieheni tekemisiin tai elämään negatiivisesti.  Huumorilla selvitään näistä pimeistä möröistäni.  

Vierailija
51/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nämä milleniaanit niin avarakatseisia :) 

Vierailija
52/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jo se, että mies jotain nuista haluaisi tehdä, olisi mulla eron miettiminen paikallaan. En minä mikään miehen pomo ole, hänen pitäisi omasta tahdostaan pitää nuita juttuja aivan älyttöminä ajatuksina. Jos mieli halajaa jonku toisen naisen kanssa vaikkapa sinne saunaan, niin menkööt, mutta takas ei oo tulemista.

Vierailija
53/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa kaikki on ok. Saunomista en itse ehk ymmärrä, kun en ole tuttujen enkä kavereiden nähden alasti. Lupaa minulta ei tarvitse kysyä. Aikuinen ihminen päättää itse.

Vierailija
54/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupia ja kieltoja ei aikuisten välisessä suhteessa pitäisi tarvita, toisesta välittävä ihminen automaattisesti miettii toimiessaan, että miltä tämä toisesta tuntuu ja miltä tuntuisi itsestä jos toinen tätä tekisi.

Vierailija
55/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ystävän ulkonäöllä merkitystä? Jos ystävä olisi ns. harmaa hiirulainen ei kovin kummoinen tavis tyttö vrt. Super kaunis ja upea kroppainen. Ehkä käyttäisi paljon meikkiä ja irtoripset. 

Vierailija
56/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä jo se, että mies jotain nuista haluaisi tehdä, olisi mulla eron miettiminen paikallaan. En minä mikään miehen pomo ole, hänen pitäisi omasta tahdostaan pitää nuita juttuja aivan älyttöminä ajatuksina. Jos mieli halajaa jonku toisen naisen kanssa vaikkapa sinne saunaan, niin menkööt, mutta takas ei oo tulemista.

Näin juuri. Jos ei omasta tahdostaan ole huomaavainen toista kohtaan vaan kyseenalaiset toiminnot pitää erikseen kieltää niin se on vähän huono homma.

Vierailija
57/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee niinkuin mies haluaa, ei multa tartte lupia kysellä.

Se, missä kunnossa meidän parisuhde olisi tuommoisen jälkeen olisikin sitten eri asia. Loukkaantuisin kovasti noista, ja mies tietää sen. Jos siitä huolimatta tekisi jotain tuollaista ja tieten tahtoen loukkaisi minua, en haluaisi jatkaa parisuhdetta.

Mutta LUPAA ei tarvii kysyä, aikuisen ihmisen.

Vierailija
58/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hyväksyisin kaikki nuo ihan samalla tavalla kuin jos kyseessä olisi miespuolinen ystävä. En ole yhtään mustasukkaista tyyppiä. Mies kertokoon mulle jos ei halua enää olla mun kanssa, se riittää. Ei ole tarvetta vahtia tai kontrolloida.

Moni haluaa sekä sen kumppanin että salakumppanin.

Vierailija
59/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisin hyväksyä nuo kaikki, mutta voisin myös ihmetellä ja epäillä jotain jos tuollaista tapahtuisi jatkuvasti. Käyn minäkin miespuolisen kaverin kanssa saunassa, mutta voisin lopettaa sen jos alkaisin seurustella jonkun muun kanssa. Ei se yhdessä saunominen niin hirvittävän tärkeää ole.

Vierailija
60/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä hyväksyisin kaikki nuo ihan samalla tavalla kuin jos kyseessä olisi miespuolinen ystävä. En ole yhtään mustasukkaista tyyppiä. Mies kertokoon mulle jos ei halua enää olla mun kanssa, se riittää. Ei ole tarvetta vahtia tai kontrolloida.

Moni haluaa sekä sen kumppanin että salakumppanin.

No jos se pysyy salassa, niin mitä se mua haittaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan