Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä seuraavista voisit hyväksyä mieheltäsi jos hän kysyy luvan

Vierailija
04.09.2018 |

-Meneminen illaksi naispuolisen ystävän luokse viinipullon kanssa.
-Yöpyminen naispuolisen ystävän luona vaikka kotiinkin olisi mahdollisuus tulla yöksi.
-Viikonloppumatka naispuolisen ystävän kanssa jossain euroopan kaupungissa.
-Saunominen naispuolisen ystävän kanssa.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, jollain jäi taas pakkomielle päälle. Tällä kertaa saunomisesta. Kaksi ketjua jo poistettu mutta eikun pitää jatkaa.

Säkö ne ilmoitat poistettavaksi vai. Mikä niissä niin hiertää? Miksei saisi jatkaa aiheesta?

En todellakaan ole poistattanut, kumpaankin olin kirjoittamassa kun ketju poistui. Mutta en ymmärrä miten tyhmä on ihminen, jonka avaus poistetaan ja silti hän laittaa saman uudestaan, ja kun sekin poistetaan niin tekee avauksen niiden poistamisesta. Miksi ei vain mene eteenpäin ja siirry uusiin aiheisiin? Minusta tuo on enemmän tai vähemmän pakkomielteistä.

No vaikka ihan kiusallaan kun joku toinen kiusallaan poistelee niitä :D

Aika köyhä elämä. Ja pakkomielteinen.

No hei haloo, me ollaan av:lla.

Vierailija
22/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvan kysyminen on mielestäni kummallista, kun on kyse aikuisista ihmisistä.

Ajattelen itse niinkin klassisesti, että en tee sellaista mitä en haluaisi toisen tekevän. Eli toiminta lähtee siitä, että ei halua loukata toista. Ei siitä, että saako "luvan" tehdä jotakin vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi toisessa poistetussa ketjussa, että "saisi mies mennä hieroskelemaan naisia mutta sitten kyllä menisin mäkin hieromaan mieskavereitani". Tuo on musta kaikkein lapsellisin suhtautuminen. Että on muka ok, mutta sitten näpäytetään tai "kostetaan" toiselle kuitenkin jollain tasolla. Mulle parisuhde ei ole mikään kilpailu ja lähden siitä, että molemmat haluavat toiselle hyvää eivätkä siksi tee asioita, jotka toisesta tuntuisivat ikävältä.

Vierailija
24/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi toisessa poistetussa ketjussa, että "saisi mies mennä hieroskelemaan naisia mutta sitten kyllä menisin mäkin hieromaan mieskavereitani". Tuo on musta kaikkein lapsellisin suhtautuminen. Että on muka ok, mutta sitten näpäytetään tai "kostetaan" toiselle kuitenkin jollain tasolla. Mulle parisuhde ei ole mikään kilpailu ja lähden siitä, että molemmat haluavat toiselle hyvää eivätkä siksi tee asioita, jotka toisesta tuntuisivat ikävältä.

Ja tätä mentaliteettia kun viedään pidemmälle niin ollaan suhteessa, jossa nostonu***taan vuorotellen muita.

Vierailija
25/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen itse niinkin klassisesti, että en tee sellaista mitä en haluaisi toisen tekevän. Eli toiminta lähtee siitä, että ei halua loukata toista. Ei siitä, että saako "luvan" tehdä jotakin vai ei.

Toi on kyllä totta. Mä en halua, että mies kysyy multa lupaa tekemisiinsä, jotka eivät minua kosketa. En halua ohjailla tai määräillä ketään, enkä halua mitään tossukkamiestä. Luvan kysymisestä tulisi mielikuva, että kyseessä ei olekaan ystävä vaan sivusuhde.

- vastaaja 1

Vierailija
26/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jos samoja juttuja tehisiin myös mun kanssa esim tuo matkustaminen. Ja mulla on tietysti samat oikeudet miespuoleisen ystäväni kanssa.

Mutta eipä tuolla ollut naispuoleisiaystäviä ennen meidä suhdetta, niin kyllä mä vähän ihmettelisin mistä sellainen sielunkumppani nyt yhtäkkiä löytyisi.

Vierailija
27/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tarvitse multa lupaa kysyä, se on aikuinen ihminen.  Osaa itse päättää tekemisensä.

Juuri näin. Tietää myös, että mikäli tollasiin juttuihin lähtee, ei ole takaisintulemista. Eropaperit tulostuu kädenkäänteessä ja niin yksityiset kuin yrityksen tilit tyhjenee samantien.

Vierailija
28/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jos samoja juttuja tehisiin myös mun kanssa esim tuo matkustaminen. Ja mulla on tietysti samat oikeudet miespuoleisen ystäväni kanssa.

Mutta eipä tuolla ollut naispuoleisiaystäviä ennen meidä suhdetta, niin kyllä mä vähän ihmettelisin mistä sellainen sielunkumppani nyt yhtäkkiä löytyisi.

Työpaikalta, av-palstalta, kaupasta...vaihtoehtoja on. 

Vierailija
29/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, jollain jäi taas pakkomielle päälle. Tällä kertaa saunomisesta. Kaksi ketjua jo poistettu mutta eikun pitää jatkaa.

Säkö ne ilmoitat poistettavaksi vai. Mikä niissä niin hiertää? Miksei saisi jatkaa aiheesta?

En todellakaan ole poistattanut, kumpaankin olin kirjoittamassa kun ketju poistui. Mutta en ymmärrä miten tyhmä on ihminen, jonka avaus poistetaan ja silti hän laittaa saman uudestaan, ja kun sekin poistetaan niin tekee avauksen niiden poistamisesta. Miksi ei vain mene eteenpäin ja siirry uusiin aiheisiin? Minusta tuo on enemmän tai vähemmän pakkomielteistä.

En ole saunakeskustelun ap, mutta pistin aloituksen aloitusten poistamisesta. Vituttaa vastata asiallisesti kun ketju häviää sillä aikaa ja ihan mielenkiinnosta olisin lueskellut muiden näkemyksiä.

Vierailija
30/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari miespuolista ystävää joiden kanssa olen juonut viiniä, jäänyt yökylään, nukkunut vieressä ja matkustellut. Saunonut en ole kenenkään kanssa. Jos kumppanini kieltäisi nämä minulta niin aika pettynyt olisin. En tiedä onko minun ikäluokassa (alle 30v) jotenkin luontevampaa olla pelkästään ystäviä vastakkaisen sukupuolen kanssa. 

Vierailija
31/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä totta. Mä en halua, että mies kysyy multa lupaa tekemisiinsä, jotka eivät minua kosketa. En halua ohjailla tai määräillä ketään, enkä halua mitään tossukkamiestä. Luvan kysymisestä tulisi mielikuva, että kyseessä ei olekaan ystävä vaan sivusuhde.

- vastaaja 1

Eli ilmoitus riittää tyyliin. Btw, olen lähdössä Annan kanssa Pariisiin viikonlopuksi. Tulen todennäköisesti maanantaina takaisin. 

Vierailija
32/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo, lupaa ei tietysti tarvitse kysellä. Riippuu kyllä vähän ystävästä, jos todella kyse on ystävä, jonka minäkin tunnen ja tiedän niin ongelmaa ei ole. Jos miehelle ilmestyy yhtäkkiä tällainen ystävä, olisin kyllä vähän ihmeissäni.

Vierailija
33/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelin, että tämä on retorinen kysymys. Kysymys olisi voitu esittää myös ”hyväksyisitkö, jos...”.

Vierailija
34/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole saunakeskustelun ap, mutta pistin aloituksen aloitusten poistamisesta. Vituttaa vastata asiallisesti kun ketju häviää sillä aikaa ja ihan mielenkiinnosta olisin lueskellut muiden näkemyksiä.

Ja silläkö se vitutus poistuu, että aloittaja tekee uuden ketjun samasta aiheesta vaikka arvaa jo, että sekin kohta poistetaan, ja sitten valittaa poistamisista?

Vierailija
35/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy mitään noista. Rakastan miestäni ja en tod.antaisi ikinä lupaa tuollaiseen touhuun. 

Pidän tästä vastauksesta hyvin paljon. Kunnon nainen!

Miksi sinä haluat mustasukkaisen puolison? Eikö sinulla oma järki sano, että älä tee sellaista mistä puoliso loukkaantuu?

Vierailija
36/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä ketjussa on sellaista, ttä se pitäisi poistaa. Ihan asiallista keskustelua mielestäni. 

Vierailija
37/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy mitään noista. Rakastan miestäni ja en tod.antaisi ikinä lupaa tuollaiseen touhuun. 

Pidän tästä vastauksesta hyvin paljon. Kunnon nainen!

Miksi sinä haluat mustasukkaisen puolison? Eikö sinulla oma järki sano, että älä tee sellaista mistä puoliso loukkaantuu?

En halua mustista , mutta ei tulisi edes mieleenkää lähteä viettämään iltaa viinipullon kanssa jonkun naisen luokse. 

Vierailija
38/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silläkö se vitutus poistuu, että aloittaja tekee uuden ketjun samasta aiheesta vaikka arvaa jo, että sekin kohta poistetaan, ja sitten valittaa poistamisista?

Jos sä olet se, joka on aiemminkin marmattanut tuosta pakkomielteisyydestä tämän aiheen suhteen niin sulla ei ole kyllä varaa puhua pakkomielteestä :D Anna nyt ihmiset juttelee ja mene sä niihin muihin ketjuihin jos ei tämä aihe kiinnosta :D

Vierailija
39/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalta, av-palstalta, kaupasta...vaihtoehtoja on. 

No töistä joo, silloin olisin kuullut tästä uudesta työntekijästä jo ennen ystävyyttä. Toisaalta mulla ei ole hajuakaan onko ne pikkujouluissa kimppasaunoneet tähänkin asti. Itse olen kyllä nähnyt esimieheni pallit, promillet nousee niin pyyhe unohtuu.

Muuten tuo mies on sellainen kotihiiri ja naapurin haahkan juttuja me ei jakseta kumpikaan kuunnella....

Vierailija
40/84 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Meneminen illaksi naispuolisen ystävän luokse viinipullon kanssa.

-Yöpyminen naispuolisen ystävän luona vaikka kotiinkin olisi mahdollisuus tulla yöksi.

-Viikonloppumatka naispuolisen ystävän kanssa jossain euroopan kaupungissa.

-Saunominen naispuolisen ystävän kanssa.

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja mies ei ole tuollaisia vielä huomannut tehdä. Tuskinpa siis tästä eteenpäinkään, koska mies tuntuu tykkäävän minusta vieläkin hyvin paljon.

Tähän saakka hän on tullut kotiin minun ja lasten luokse, enkä minäkään tekisi mitään ap:n listauksesta. Meillä on hyvä parisuhde ja perhe, yhteisiä harrastuksia on paljon ja nauru raikaa täällä kotona. En oikein usko, että mies haluaisi menettää sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä