Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin iskettyä tunnetun miesartistin?

Iiiidulii
03.09.2018 |

Apua! Olen ihan tajuttoman ihastunut yhteen suomalaiseen mieslaulajaan!!! Mieletön lavakarisma, tosi suosittu, komea, spontaani, rohkea, hauska ja hymyilevä! Tuollaisen kun saisi...taidan vaan itse olla niin mitätön, ettei hän minua huolisi. :( Menen usein keikoilla ihan eturivin tuntumaan heilumaan, mutta toistaiseksi en ole saanut mitään vastakaikua. Mitenköhän pääsisin juttusille? Auttakaa ihanat naista hädässä! Vai yritänkö vaan ihan turhaan. :(

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä missä se pyörii vapaa-ajalla ja koita päästä lähietäisyydelle. Keikalla ei ehkä ole hyvä, koska artistilla on sata muutakin asiaa mielessä. (Hän on siellä töissä).

Vierailija
42/54 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rohkeasti juttelemaan hänelle ja pyydä treffeille tai muuten vaihdatte yhteystietoja että voitte tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä  halua olla loppuikääs vaan yksi niistä  rei'istä joita se on hoonannu.Mieti nyt vähä.

Mä ainakin voisin ainaskin haluta kokeilla! Mitä siinä menettäs? :D

Vierailija
44/54 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan Antti Ketosta. Sun kuvailut vaikutti just siltä, että oot niitä tyyppejä joihin sellanen imelyys iskee.

Mitä, eikö se laulakaan oikeasti omasta elämästään?

Mä just kuvittelin, että pelastaisin sen antamalla sille.

Vierailija
45/54 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä  halua olla loppuikääs vaan yksi niistä  rei'istä joita se on hoonannu.Mieti nyt vähä.

Mä ainakin voisin ainaskin haluta kokeilla! Mitä siinä menettäs? :D

Fantasiat asian ihmeellisyydestä.

Vierailija
46/54 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvitä missä se pyörii vapaa-ajalla ja koita päästä lähietäisyydelle. Keikalla ei ehkä ole hyvä, koska artistilla on sata muutakin asiaa mielessä. (Hän on siellä töissä).

Niin että et siis usko, että monikaan miesartisti käyttäisi hyväkseen sitä tilannetta, että oot lavalla ja lauma naisia käy kuumana suhun?

Vierailija
47/54 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo, cheekki on jo lopettanut. Turhaa enää rimpuloit.

Puhe oli laulajasta, ei mikkiin puhujasta ja ärisijästä.

Puhe laulajasta, ei puhelaulajasta.

Vierailija
48/54 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että et siis usko, että monikaan miesartisti käyttäisi hyväkseen sitä tilannetta, että oot lavalla ja lauma naisia käy kuumana suhun?

Laivakeikoilla on erillinen liha+sillibuffetti. Nautitaan munan kera.

Vierailija
49/54 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että Timo Soini on alkanut laulamaan. Mikä hänen eka biisi on?

Vierailija
50/54 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunkenut yhden laulajan (ei kovin mutta jonkin verran tunnetun) fani-kaveriksi. Aluksi ihan yleisestä kiinnostuksesta. Kunnioitan kummankin privaattielämää ja tiedän että keikoilla hän on töissä. Ihan kiva mies, mutten tosielämässä haluaisi häntä oikeaan suhteeseen.

Meillä on silti keikkojen jälkeen mukavia keskusteluja. Aluksi hän oli vaikeasti lähestyttävä, mutta nykyään tuntee minut ja ilahtuu jälleennäkemisestä.

Joskus leikin fanityttöä enemmänkin, mutta nyt alan olla siihen liian vanha.

Vierailija
51/54 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata haikailla, sadat muut naiset varmasti myös tämän artistin kimpussa

Vierailija
52/54 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle riitä tavallinen suomalainen mies?

Vierailija
53/54 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne saa naisia vapaa-ajallakin, joten ei ole tarvetta "käyttää hyväksi" keikkoja. Siellä ollaan kuitenkin töissä ja siinä on paljon muutakin ajateltavaa.

Vierailija
54/54 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiso lavan edessä ja heiluta kylttiä jossa lukee: täällä olisi torttua tarjolla! Jos pääset backstagelle asti, voit laulaa luikauttaa artistille näin: "kanssas tahdon hilllua ja annan sulle pillua, mut kakkoseen en anna, et sinne saa sä panna, jos tahdot kuitenkin, muistathan liukkarin".  Artistit yleensä arvostavat tällaista itsevarmuutta ja luovuutta.