ASMR Sita Salminen ja muut
Millaiset ihmiset näitä ASMR videoita katsoo ja miksi? Tuleeko noista jotenkin mukava olo tms.?
Puoli tuntia kuiskuttelua.
Kommentit (53)
Assi ja Flikkaanen! Ansaitsisivat paljon enemmän tilaajia. Vituttaa että Sita käytti asemaansa hyväksi ja saa sillä tilaajia. Sita vaikuttaa jumalattoman itsekeskeiseltä ja minä minä ihmiseltä. Yks kaveri oli samassa koulussa hänen kanssaan sielläkin kuulemma Sita katseli kaikkia nenänvartta pitkin ja piti itsestään ääntä koko ajan
Normaali, pehmeällä äänellä ja mielellään tuntemattomalla kielellä puhuttu puhe toimii parhaiten. Sillai ei tule keskityttyä sisältöön, vaan pelkkään ääneen.
ASMR Manian venäjänkieliset videot on tähän hyvä.
Se tuli esille hyvin pian että Sita tekee tuota vain raha mielessään. Heti kun videoille eksyi joitain ulkomaalaisia katsojia niin alkoi käyttää englannin kieltä lähes joka videolla. Jos aukeais isommat markkinat:D
Asmr Flikkaanen, Asmr Pirita ja Kakkumonsteri Asmr on aivan ihania, aitoja ihmisiä! Heidän videot saa mut rentoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillaan tulee ihan fyysinen tunne, että joku koskettaa hiuksia ja ihoa ja on lähellä. On ihmisiä, joilta ASMR-videot vain nostavat karvat pystyyn ja aiheuttavan kammon tunteita. Olenkin miettinyt, että he kokevat varmaan samat tuntemukset, mutta vastaanottavat ne tunkeiluna lempeyden sijaan.
Olen pohtinut tätä samaa ja yritin jonkin aikaa käyttää asmr-videoita "siedätyshoitona" misofoniaan. Syömis- ja maiskutusäänet saavat minut aivan raivon valtaan joten päättelin että voisin totutella asiaan videoiden avulla. Tämä tee-se-itse-hoito ei kyllä auttanut.
Siis mä luulin että nämä liittyi jotenkin seksiin aluksi 🙈 tuon nimen takia. Mä ajattelin että se on sitä piiskausjuttua, BSMD tai vastaava 😂😂 paheksuin ja olin ihan järkyttynyt kunnes jossain vaiheessa tajusin googlettaa ”kuinka ne YouTubessa voi näyttää noita videoita ja kaikki tekee niitä?!?!” Sit selvisi.
Oon mä kans tonttu..
Vierailija kirjoitti:
Se tuli esille hyvin pian että Sita tekee tuota vain raha mielessään. Heti kun videoille eksyi joitain ulkomaalaisia katsojia niin alkoi käyttää englannin kieltä lähes joka videolla. Jos aukeais isommat markkinat:D
Asmr Flikkaanen, Asmr Pirita ja Kakkumonsteri Asmr on aivan ihania, aitoja ihmisiä! Heidän videot saa mut rentoutumaan.
Juu juu, ihan hyvää hyvyyttäänhän nuo muut tekee noita videoita... ei raha ollenkaan mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Videoiden tekeminen on Sitan työ. Totta kai sillä on raha mielessään, ei se mun mielestä tee niistä videoista yhtään huonompia. En mäkään hyvää hyvyyttäni töissä käy, vaan rahan takia.
Autonomisen hermoston stimulointi äänillä tuottaa osalle meistä orgasmia muistuttavia hyvän olon tuntemuksia.
On tuuripeliä, onko hermosto kyllin herkkä vai ei.
Mielestäni Sitan videoista on mennyt se fiilis koska hän tuottaa niitä ns pakkopullana 2x viikossa. Tärkeintä hänelle on prameat puitteet ja "julkkis" vieraat videoilla että saa näyttökertoja. Ei ne hänen naputtelu videot sen kummoisempia ole kun muidenkaan. Ja nyt teki vielä erillisen ig-kanavan omille tanssivideoille.. ketä oikeasti kiinnostaa? On kyllä julmetun huomionkipeä ihminen.
Itselleni ei tule hyviä reaktioita näistä kuiskutusvideoista eikä ylipäätään tarkoituksellisista ASMR-videoista. Pidän itse enemmän esimerkiksi piirtämisen tai maalaamisen katselusta. Seuraan myös youtubessa muutamia ammattilaismeikkaajia, joiden videoista jostain syystä tulee se ihana kutkuttava tunne. Kouluaikoina erään opettajan opetustyyli aiheutti ASMR-värinöitä.
Sitalla on hyvä laatu videoissa kuvan ja mikrofonien suhteen. Silti monesti ottaa korvaan se, että "sulla on kaikki hyvin" jne. Joo se varmaan saattaa olla ASMR:n idea, mutta kaikki ei vaan ole hyvin eikä se muuksi muutu jos sitä joku jankkaa. Muuten tykkään Sitan videoista. Eniten tulee katsottua ASSI ASMR, joka ansaitsisi enemmän seuraajia, Kakkumonsteria ja Tuulia ASMR. Tuulialla on mielestäni paljon hyviä viisauksia ja elämänkokemusta takana. Jännällä tavalla ne puheetkin saa ajatuksia liikkeelle.
Eikö kukaan ole maininnut vielä Slim Whispersiä? Aivan mahtava.
Miehet katsoo näitä silmänruoan takia, naiset oppiakseen matkimaan. Näin pääasiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ole maininnut vielä Slim Whispersiä? Aivan mahtava.
Niin, Janitahan oli ensimmäisiä suomalaisia ASMR:ää tekeviä tubettajia, ja videot on osa keränneet monta miljoonaa katsojaa.
Itse seurasin aikoinaan yläasteikäistä Janitaa janduxo-kanavallaan, silloin hänellä oli jonkinnäköinen pissisvaihe päällä :D
ASMR kanavat vetää yleensä nuo äänet överiksi. Ärsyttää vaan. Joku rauhallisella äänellä puhuttu luento/esitys/kertomus ilman mitää ihme mikrofoneja ja mässytystä nukuttaa paljon paremmin.
ASMR (engl. Autonomous Sensory Meridian Response) tarkoittaa autonomisia, rauhoittavia aistielämyksiä. Kokemuksia on kutsuttu myös aivo-orgasmeiksi. Ihmiset saavat näitä tuntemuksia etenkin kuulon, näön ja tuntoaistin kautta rauhallisissa tilanteissa. Kaikki ihmiset eivät tunne ASMR-tuntemuksia. ASMR voi ilmetä myös erikoisena kihelmöivänä tunteena, jonka voi tuntea eri puolilla kehoa. (Lainaus Wikipedia-artikkelista)
Ja monet miehet saavat mokomia pelkästä katsomisesta, vaikka ois äänet pois.
Ärsyttää todella paljon se, että joistain ASMR videoista on tahallaan tehty seksuaalissävytteisiä. Esimerkiksi ASMR Gina Carla tuntuu vain jatkuvasti eleillä olemaan mahdollisimman seksikäs ja viettelevä. Kaunis nainen totta kai ja kelpaa esitellä, mutta silti.
Alueuutisissa 28.1.19 tuli lyhyt näyte Sita Salmisen asmr:stä. Kannatan yrittämistä, mutta asmr oli kamalaa, ällötti. Jos olisi tullut kauemmin olisin sulkenut tv:n.
Minulla asmr toimii rentoutuksena, kun jotkut äänet kihelmöi koko kehossa ja voi hetken keskittyä vain kehon tuntemuksiin. Yllätyksekseni myös jotkut kädenliikkeet triggeröi kivasti, esim sormien heiluttelu lähellä kameraa. Stressaavassa elämäntilanteessa on videoista saanut jopa lohtua. Oon jotenkin tykästynyt Asmr Ystävien videoihin. Kaikkien aikojen rentoutukset ja kutina tulleet heidän ja Sitan Vaatekauppa Roleplay videosta...hrrrr...
Frivolousfox, Gibi ASMR ja Caroline ASMR on mun suosikkejani :)