ASMR Sita Salminen ja muut
Millaiset ihmiset näitä ASMR videoita katsoo ja miksi? Tuleeko noista jotenkin mukava olo tms.?
Puoli tuntia kuiskuttelua.
Kommentit (53)
No, voin vastata tähän, koska olen sellainen ihminen.
Sellaiset, joille tulee tietyistä ärsykkeistä todella hassunhauska höpönassumukava olo päähän. Se, jolle ei tule, ei tiedä miltä se tuntuu, mutta se on niin kivaa, että sen ei haluaisi loppuvan.
Sinänsä tämmöinen mainostaminen mitä ap tekee, lienee arveluttavaa. Mut ihan sama mulle.
Keskustellaanhan täällä vaikka kenestä, en todellakaan ole mainostamassa mitään ☺
Sitalta katsonut vain paria videota ja jäi mietityttämään mikä tuossa ihmisiä koukuttaa kun se selkeästi on joillekin iso juttu.
Ap
Moi sita. Kannattaa varmaan poistaa tää täältä.
Minä katson gentle whisperingiä, whispers rediä, olivia whisperiä mutta en mitään suomalaisia.
asmr rentouttaa, aiheuttaa joskus kylmänväreitä ja osa äänistä on miellyttäviä.
sellainen lässytys ja tissien/naaman näyttäminen ei kiinnosta
katsoin noin 3 sekuntia tuota ja yäk, oli pakko sulkea. ensinnäkin, tulee liian "lähelle". äänet ovat noissa tärkeitä, kädenliikkeet ja sellainen hyvin hidas liike. en tykkää tuollaisesta naaman tunkemisesta kameraan yhtään. sitten katsoin videot-sivua ja eikös siellä ollut "suuääniä, maiskuttelua, syömistä". Inhoan niitä.
Mutta kiva jos joku tykkää
Ainoa oikea suomalaisista on asmrPirita.
Sita Salmista fanittaa pelkkä pentujengi.
Sitan pörröpallovideo on ainoa, mistä olen saanut tinglejä. Ihan uskomaton!
Sitan videot ovat monilta osin tosi hyviä, mutta hän tekee joitakin juttuja, joiden vuoksi en katso hänen videoitaan kuin harvoin. Muun muassa hänen usein harrastamansa teennäinen saman asian toistaminen mikkiin eri suunnista tekee näytellystä tilanteesta epäuskottavan. Suomalaisista tykkään todella ainoastaan nimimerkistä Asmr Flikkaanen.
Gentle Whispering, Olivia Kissperin alkuaikojen videot ja Scottish ASMR blueberry ovat tämän hetken suosikkini.
Parhaimmillaan tulee ihan fyysinen tunne, että joku koskettaa hiuksia ja ihoa ja on lähellä. On ihmisiä, joilta ASMR-videot vain nostavat karvat pystyyn ja aiheuttavan kammon tunteita. Olenkin miettinyt, että he kokevat varmaan samat tuntemukset, mutta vastaanottavat ne tunkeiluna lempeyden sijaan.
WhispersRed on mun suosikki. ASMR videot rentouttaa, auttaa nukahtamaan ja helpottaa ahdistunutta oloa mulla.
Mä en pysty noita kuuntelemaan kuin ihan muutaman sekunnin, aiheuttaa inhon väristyksiä. Pahimmasta päästä on se ”mässytys” ääni joka tulee kun suu avautuu.
Vastaavasti rentoudun kun katselen videoita kineettisestä hiekasta.
Mä tykkään osasta asmr:stä mutta en todellakaan kaikesta. Aivan kamalia on syömis/mässytys/sylki-äänet, niitä en kestä puoltakaan sekuntia. Sen sijaan tykkään sellaisista joista puhutaan vähän mutta ohjeistetaan katsomaan jotain liikkuvaa esinettä tai vastavuoroisesti katsomaan keskelle ja tarkkailemaan sivusilmällä, milloin sivussa näkyy jotain liikettä tms. Etenkin tykkään, jos näihin yhdistyy pieniä hentoja kahisevia ääniä; vaikea selittää!
Kuuloaistin osalta pidän videoista, joissa on hiljainen puhe/kuiskaus (EI sylkiääniä!) ja puhe kulkee ympäri päätä korvasta toiseen. Parhaimmillaan niin, että puhe ei ole mitään turhaa diipadaapaa vaan joku järkevä ohjattu meditaatio tai rentoutusharjoitus.
Noita katsotaan sen ihanan kutkutuksen takia, minkä ne saa päässä aikaan meille joillekin onnekkaille.
Voihan ne joitain rentouttaakin, mutta se ei varsinaisesti ole pointti, rentoutusvideot ovat erikseen.
Tykkään rapinasta ja kuiskuttelusta, mutta suuäänet, eiiiii
Vierailija kirjoitti:
Noita katsotaan sen ihanan kutkutuksen takia, minkä ne saa päässä aikaan meille joillekin onnekkaille.
Voihan ne joitain rentouttaakin, mutta se ei varsinaisesti ole pointti, rentoutusvideot ovat erikseen.
Mulle noiden pointti on nimenomaan rentouttaa. Joskus saan tiglejä jostain, mut pääosin ne vaan rauhoittaa ja siksi katsonkin niitä pääosin silloin kun haluan nukahtaa.
Pääosin seuraan ulkomaalaisia kanavia, mut kotimaisista tykkään mm. Asmr ystävät-kanavasta.
Ärsyttävän teennäinen lässyttäjä toi Sita.
Fliikkaanen on tosi hyvä ja vaikuttaa ihan omalta itseltään. Sitan lällylässytykset saa vaan myötähäpeää aikaan, itselleni ei ainakaan toimi mikään koko videon kestävä "oot niin ihana" muutenkin huomaa että tekee vaan rahan takia noita videoita, videot ovat aina max 15 min. Tosi teennäinen ihminen muutenkin en ymmärrä hänen suosiotaan.
Niillä hoidetaan unettomuutta.