Toisenlaiset teiniäidit OFFICIAL
Ohjelma alkaa tänään livillä klo 20. Tein jo nyt hyvissä ajoin official ketjun, toivottavasti kukaan ei ollut vielä ehtinyt tekemään. Ei osunut silmään ainakaan.
Joko odotatte innolla uutta kautta? Tänään sarjassa nainen jolla neljä lasta (tai siis neljäs tuloillaan sarjassa) ja ilmeisesti kaikilla eri isät? Ja naisella ikää 24v. Mielenkiinnolla odotan!
Kommentit (699)
Aivan ihana kätilö tässä Petran jaksossa!
Eniten ärsyttää tämä Leea Mattila. Nyökkäilee vaan keskusteluissa huolestunut ilme naamallaan. Muuten lähinnä lässyttää.
Katsoin nyt Ruutu.fi:stä Kiran jakson ja olin positiivisesti yllättynyt. Hän vaikutti ns. normaalilta ja järkevältä, osasi analysoida omia asioitaan fiksusti, oli henkisesti ikäistään paljon kypsemmän oloinen. Kotikin näytti siistiltä, mies kunnolliselta, lapset puhtailta. Toivon hänelle kaikkea hyvää.
Tuon Leean osuudet ovat vähän vaivaannuttavia Kenties kyse on vain leikkaustavasta, eli ehkä keskustelut ovat oikeasti olleet syvällisempiä. Hän vain latelee itsestäänselvyyksiä huolestuneen näköisenä.
Ihana tuo Elusabethin isä! Tulee hyvälle mielelle tuollaisesta lupsakasta tavasta olla ja puhua :) ihan kuin oma isäni. Mielestäni tämä on hyvänmielen jakso verrattuna aiempiin. Toki on naivi ja lapsellinen, mutta hei onhan hän tuossa vasta 17. Kyllä hän kasvaa tähän kovaan, kylmään kulttuuriin.
Komppaan oli paras jakso, oikeen hyvä fiilis!!...;-)
Olipas tylsä tuo Elisabetin jakso. Kaikki on vaan hyvin ja mikään ei jännitä... Paljon jätettiin myös kertomatta, miestä ei näytetty jaksossa, tulevaisuudesta ei puhuttu mitään ja perheen uskonnollista taustaa ei käsitelty yhtään. Koko jakso ihan kuin todistelua vaan, että hyvin menee ja kaikki on ihanaa :)
Tässäpä ideaa toisenlaiset teini isät sarjaa kehittelemään, tai uskonnolliset teiniäidit.
Ihmettelen tämän Elisabetin pohdintoja.."Kun on itse nuori, jotenkin kokee, että pystyy antamaan lapselle omasta mielestä enemmän kuin taas vanhempana" Tätä olis kiva saada vähän auki, että mitä tällä tarkoitetaan? Myös perustelut tälle
JoopaJoo1234788987* kirjoitti:
Ihmettelen tämän Elisabetin pohdintoja.."Kun on itse nuori, jotenkin kokee, että pystyy antamaan lapselle omasta mielestä enemmän kuin taas vanhempana" Tätä olis kiva saada vähän auki, että mitä tällä tarkoitetaan? Myös perustelut tälle
Oli varmaan taas tarkoituksella leikattu pois se selitys, mitä tuolla tarkoitti. tai jätetty kokonaan kysymättä, jottai tästä tulisi keskustelua.
Ainakin itse muistan ajatelleeni, että pystyn jotenkin tajuamaan lapsen ajatuksia paremmin, koska meillä on vähän ikäeroa, ja jaksan paremmin touhuta kanssaan.
Vähänpä tiesin.
Älytön ajatus, et pystyy antaan enemmän kuin joku aikuinen. Mutta niinhän ne ajatukset tossa iässä on vielä kovin ruusuisia, vailla realismia.
Ihana jakso ja toi laulu. Haluaisin kuulla lisää. Mistä löytyy, tietääkö kukaan.
Onko todella tytön omia lauluja. Aivan mahtavia...
Elisabet on meidän suosikki, voi kun osais itsekkin edes vähän laulaa lapsille.
Kiva kun laulaa sikiölleen,ei ollut huono äänikään. Minulla ei ole lapsia, mutta olen kuullut, että sillä on positiivisiä vaikutuksia ja että sikiö tunnistaa vanhempiensa äänen.
Emma oli niin kaunis ja persoonallisen näköinen tummilla hiuksilla, oi miksi meni värjäämään hiuksensa vaaleiksi?!
Ronjan jakso laitto jotenkin vihaseks.. Joo, eihän likka parka voinu tietää millasta se on mutta hei oikeesti!
Onkohan Ronja puhunut tunteistaan lasten isän kanssa? Hänhän rupesi kumminkin isäksi Ronjan vielä syntymättömälle, toisen miehen lapselle. Osaisi kenties antaa perspektiiviä. Ei varmaan noin nuorena mitenkään helppo tilanne. :/
Mikä sydänvika tuolla ronjan muksulla on? Meni vähän ohi se kohta...
Kyllä tuon tilanteen ymmärtää mutta onhan se jo tiedossa ettei se helppoa tule olemaan. Mutta eihän kukaan sitä tiedä ennenkuin sen kokee. Siinä vaiheessa on turha ruveta itkemään.
Ikävää on lapsen sairaus :/ Onneks kuitenkin hyviäkin uutisia sai! Erillainen oli mitä muut jaksot. Ehkä olis ollu kiva nähdä sitä iha perus arkeakin.
Vierailija kirjoitti:
Emma oli niin kaunis ja persoonallisen näköinen tummilla hiuksilla, oi miksi meni värjäämään hiuksensa vaaleiksi?!
Mitä olen Emmaa instagramissa seurannut, niin on palannut takaisin tummiin hiuksiin. :)
Noista fritsuista huomaa kuinka kakaroita on vielä... Hennalla ja tällä Elisabethillä ainakin oli