Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat EIVÄT vaikuta naisen kykyyn tehdä töitä ja päättää asioista!

Vierailija
03.09.2018 |

Voisitteko miehet tulla vihdoin 2000-luvulle?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten juoksette niiden takia saikkua hakemassa?

Vierailija
2/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko  sulla "se" aika kuusta vai mitä vauhkoat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ainakaan kertaakaan hakenut saikkua menkkojen takia. Joskus kouluikäisenä jäin uinnista pois menkkojen takia, mutta muuten ne eivät ole koskaan työtäni haitanneet. 

Vierailija
4/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna minulla kyllä vaikuttaa. Olen väsynyt, turvonnut, mahaan ja selkään sattuu... kai se nyt pakostakin silloin vaikuttaa. Pelkkä vuoto ei kuitenkaan vaikuta mitään, ellei se ole todella runsasta.

Vierailija
5/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saikkua vaan särkylääkereseptiä. Olisipa tyhmyyteesikin lääkehoito.

Vierailija
6/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ainakaan kertaakaan hakenut saikkua menkkojen takia. Joskus kouluikäisenä jäin uinnista pois menkkojen takia, mutta muuten ne eivät ole koskaan työtäni haitanneet. 

Työterveyden tilastot kertoo ihan toista.

Vierailija
7/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi omaa kusipäistä käytöstä selitellään mmenkoilla jos ne ei kerran mitään vaikuta.

Vierailija
8/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Jotkut ovat todella kipeitä kuukautisten aikana.

Vierailija
9/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta?

https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2016/oct/02/how-periods-really…

"Many women won’t be surprised by the results of a BBC survey in which more than half of female workers said they’d experienced period pain that affected their ability to do their job."

Tämä ei tietenkään tarkoita, että naiset olisivat miehiä huonompia työntekijöitä. Miehillä nyt on esim. psykopatia keskimäärin yleisempää kuin naisilla.

Vierailija
10/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin hyvin jopa vaikean endometrioosin aikana, mutta osa kiemurtelee tuskasta, oksentaa ja itkee. 

Elämä ei ole reilua.

Vierailija
11/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin olen työkyvytön / kyvytön tekemään järkeviä päätöksiä menkkojen ekana aamuna. Oksennan ja r*puloin 4 tuntia yhtä soittoa. Onneksi on liukuva työaika niin ei oo tarvinnut saikkua hakea useampaan vuoteen. Sitten kun pahin olo menee ohi menen töihin.

Vierailija
12/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työterveyden tilastot kertoo ihan toista.

Näytäpäs, missä tilastossa näkyy, että minä olen ollut menkkojen takia saikulla. :D

Jos tarkoitat, että naisilla on enemmän sairauspoissaoloja kuin miehillä ja luulet, että ero johtuu pelkästään menkoista, olet väärässä. Naiset esim jäävät useammin kotiin sairaan lapsen kanssa kuin miehet.

Vierailija
13/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu omasta puolestasi vaan. Vai oletko kuitenkin mies jonka tarkoituksena olikin osoittaa kuinka naiset oikeesti ei pärjää niin kuin miehet?

Vierailija
14/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivatko naiset tulla vihdoin 2000-luvulle ja alkaa maksamaan oman osuutensa treffeillä?

Vierailija
15/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään joka olis menkkojen takia pois töistä. Kuitenkin tunnen niitä jotka joutuu niiden tuottamien kipujen takia maksamaan kaksin kerroin lattialla. Miettikää siis mitä se olisikaan jos miehet kärsisi niistä. Sängyssä surkeana peiton alla niin kipeänä niin kipeänä

Vierailija
16/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivatko naiset tulla vihdoin tasa-arvonaikaan ja lopettaa miesten alistamisen nalkuttamisella, murjottamisella ja kiukuttelulla eli henkisellä väkivallalla parisuhteissa?

Vierailija
17/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselläni vähintään se yksi päivä kuussa menee oksentaessa kotona

Vierailija
18/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään joka olis menkkojen takia pois töistä. Kuitenkin tunnen niitä jotka joutuu niiden tuottamien kipujen takia maksamaan kaksin kerroin lattialla. Miettikää siis mitä se olisikaan jos miehet kärsisi niistä. Sängyssä surkeana peiton alla niin kipeänä niin kipeänä

No minä olen nainen ja joudun olemaan poissa opiskeluista niiden takia. Krampit ja ripuli ovat niin kamalat, että sikiösennossa kiroan tuntitolkulla.

Vierailija
19/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuun vaikuttaa. Olen ärtyisä ja keskittymiskyky huononee.

Vierailija
20/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisipa jännää jos vaikuttaisi. Olen teknologiajohtajana isossa firmassa, tekn.lis ja alaisina iso ukkolauma muutamassa organisaatiokerroksessa. Olisin äkkiä entinen johtaja jos millään muotoa alkaisin ”menkkadiivailemaan”. Ylipäätään miesorganisaatioissa ollaan tosi yliherkkiä sille jos nainen jotenkin vetoaa ”naiseuteensa”.

Mutta, mulla onkin nyt kivuttomat ja helpot menkat. Näin ei ole ollut aina. Ennen kierukkaa mullakin oksu lensi, ripuli lensi, huimasi ja yökötti - kaikki piti vaan salata ja taistella, saikkua ei tällasen takia ikinä kehtais hakea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi