Onko isot luut yhtä kuin itsekurin puute?
Kommentit (11)
Mua luullaan aina silmämäärin ulkonäköni perusteella noin 10 kiloa kevyemmäksi kuin oikeasti olen, ja nyt en puhu mistään tuttavien kohteliaisuudesta vaan siitä, että terveydenhuollon ammattilaiset aina tarkistaa vaa'an toimivuuden mun punnitukseni jälkeen, koska heidän mielestään vaaka näyttää painokseni heidän mielestään liikaa. En mä ehkä luiden syyksi sitä laita, mutta jotain tuollaisen jatkuvan painon väärinarvioinnin pohjalla täytyy olla.
Ihmisen luut eivät kovin monta kiloa paina.
Muistan lukeneeni, että luuston paino saman kokoisilla ihmisillä voi vaihdella max 500 g.
Meni toi roti täysin ja nyt on semmoset 10 kg painavat luut. Yritin kyllä pitää itseni kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Mua luullaan aina silmämäärin ulkonäköni perusteella noin 10 kiloa kevyemmäksi kuin oikeasti olen, ja nyt en puhu mistään tuttavien kohteliaisuudesta vaan siitä, että terveydenhuollon ammattilaiset aina tarkistaa vaa'an toimivuuden mun punnitukseni jälkeen, koska heidän mielestään vaaka näyttää painokseni heidän mielestään liikaa. En mä ehkä luiden syyksi sitä laita, mutta jotain tuollaisen jatkuvan painon väärinarvioinnin pohjalla täytyy olla.
Ihan sama täällä! Ihmiset on välillä aivan ällistyneenä että et sä nyt niiiin paljon paino,.. noh, kylläpäs painan☺️
Isot luut on isoja luita, ei niiden kokoon itsekurilla voi vaikuttaa.
Ihan oikeasti, ei kai nyt kukaan enää nykyään vetoa isoihin luihin, kun painosta on kysymys?
No ei ne varmaan painoon liity, mutta itse ottaisin mieluusti sirommat lantioluut. Totta kai luut on erilaisia, muutenhan ihmisten naamatkin olis samanlaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama täällä! Ihmiset on välillä aivan ällistyneenä että et sä nyt niiiin paljon paino,.. noh, kylläpäs painan☺️
Onnea, ootte kiloista huolimatta sopusuhtaisia :)
On. Aivan kuten idioottien aivosolumassa on kevyempi kuin normaali väestön.
Jos olet joskus katsonut ihmisiä, niin huomaat, että samanmittaisilla voi ulkonäkö olla hyvinkin erilainen vaikka painokin olisi sama. Toisilla on leveät hartiat ja lantio, kun taas on hyvin siro. Leveäharteinen näyttää luisevalta, kun taas kapeaharteinen on hoikka. Eri sukupuolia ei samalla tavalla voi verrata keskenään, miehillä on luonnostaan pienempi rasvaprosentti mitä naisilla.