Tinder sanastoa:
Kun mies ilmoittaa profiilissaan "avoimin mielin", tarkoittaako se että etsii vain p
..ua?
Kertokaa muuta mitä pitäisi tietää Tinder sanastosta!
Kommentit (39)
Sitten on aika monia miehiä, joilla on profiilissa musta sydänemoji tai ketjuemoji, tarkoittaako samaa kuin "ei vaniljaa" eli jotain piiskausseksileikkejä tms.?
Viini ja matkustelu = tyhjäpää
Hymiörivi = tyhjäpää
Vierailija kirjoitti:
Sitten on aika monia miehiä, joilla on profiilissa musta sydänemoji tai ketjuemoji, tarkoittaako samaa kuin "ei vaniljaa" eli jotain piiskausseksileikkejä tms.?
Naisilla näkee myös, tarkoittaisiko sitten sitä.
Muutama nainen on alkanut ilmoittaa pituutensa Subwayn leipinä.
Vierailija kirjoitti:
Avoimin mielin: etsii vain seksisuhdetta. Pistän jokaiselle ruksin jolla lukee näin profiilissa.
Turpa kiinni, maalittaja!
Vierailija kirjoitti:
Vissiin tarkoittaa, mutta tämä on mielestäni tosi epäselvä. Sehän ei kerro lainkaan haluaako piiskata vai olla piiskattavana vai kenties molempia.
Ei suoraan kerro mitä hakee: etsii pelkkää seksiä. Voi tietenkin yrittää kiertää tätä ilmauksilla "liikkeellä avoimin mielin" tai "pilke silmäkulmassa".
Vierailija kirjoitti:
Tää on kiinnostava. Entäpä miesten haen itsestään huolta pitävää naista? Meikit yms tiptop aina ja muutenki edustava..vai hoikka..vai terveet elämäntavat? Mä en uskalla tykätä näistä ku oon pyöree. Onko urheilullinen=hoikka vaikka kaikenkokoiset voi olla urheilullisia?
Itsestään huolta pitävä = hoikka/laiha
Voit olla aivan täysi sohvaperuna, tupakoida ja elää sipseillä, mutta jos olet hoikka, olet itsestäsi huolta pitävä. Voit myös pyrkiä terveelliseen ruokavalioon, harrastaa liikuntaa säännöllisesti, huolehtia hiuksistasi ja ihostasi ja hampaistasi viimeisen päälle, olla savuton ja pukeutua kauniisti, mutta jos olet yhtään pyöreä, et huolehdi miesten mielestä itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Viittaa BDSM-mieltymykseen, eli tykkää tehdä tuohon suuntaukseen liittyviä asioita kumppanille. Jos nainen laittaa vastaavat emojit, niin tämä tykkää ottaa vastaan näitä ja asioita ja myöskin alistua miehelle. Heterosuhteissa varmaankin yli 90% on niin päin, että mies dominoi ja nainen haluaa alistua.
Joten naisena ei kannata laittaa kumpaakaan emojia mihinkään deittiprofiiliin, mikäli et halua tulla seksissä esimerkiksi sidotuksi, piiskatuksi tai alistetuksi.
Yllättävän monella naisella on tuo pyyntö ei pelkkää vaniljaa profiilitekstissä.
Yks ja sama. Kaikki ne on seksiä vonkaamassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kiinnostava. Entäpä miesten haen itsestään huolta pitävää naista? Meikit yms tiptop aina ja muutenki edustava..vai hoikka..vai terveet elämäntavat? Mä en uskalla tykätä näistä ku oon pyöree. Onko urheilullinen=hoikka vaikka kaikenkokoiset voi olla urheilullisia?
Itsestään huolta pitävä = hoikka/laiha
Voit olla aivan täysi sohvaperuna, tupakoida ja elää sipseillä, mutta jos olet hoikka, olet itsestäsi huolta pitävä. Voit myös pyrkiä terveelliseen ruokavalioon, harrastaa liikuntaa säännöllisesti, huolehtia hiuksistasi ja ihostasi ja hampaistasi viimeisen päälle, olla savuton ja pukeutua kauniisti, mutta jos olet yhtään pyöreä, et huolehdi miesten mielestä itsestäsi.
Paitsi että pyöreä saa olla, jostain kohdista. Vyötärön pitää erottua, tissit ja peppu saa olla pyöreät.
Nainen kun ilmoittaa profiilissa olevansa muodokas niin se tarkoittaa että hän on lihava.
Nainen kun ilmoittaa profiilissa olevansa liikunnallinen niin sen ainoat liikkumiset on kävely jääkaapille ja takas.
Nainen kun ilmoittaa että hän haluaa lapsia niin se etsii rikasta miestä joka elättää.
Nainen kuka odottaa miehen laittavan viestin ensin niin se nainen pyörittää useita miehiä eli on ns jakari.
Siinä muutama asia mitä miehenä oon huomannu..
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä kasvokuva -> ylipainoa
Tämä ikävä kyllä taitaa pitää paikkaansa.... Sen takia minä en juttele naisille kenellä on vain naamakuva. Naisten pitäisi laittaa kuvia missä näkyy koko kroppa useista eri suunnista niin siitä vois sitten arvioida onko se millanen nainen. Yllätyksiä tullu vastaan mulle muutama pelkistä naamakuvallisista.
Mulla miehenä luki avoimin mielin, ja se tarkoitti että osaan tavata ihmisiä loukkaantumatta siitä jos toista ei kiinnosta tavata uudelleen.
Nainen joka tietää mitä haluaa taas tarkoittaa, että naisen olisi hyvä olla vatvomatta haluaako olla entisen miehensä kanssa vai elääkö elämäänsä eteenpäin. Tai edes tietää mitä etsii tinderistä - oli se mitä tahansa - kunhan ei pelaa ja hukkaa toisten aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla miehenä luki avoimin mielin, ja se tarkoitti että osaan tavata ihmisiä loukkaantumatta siitä jos toista ei kiinnosta tavata uudelleen.
Nainen joka tietää mitä haluaa taas tarkoittaa, että naisen olisi hyvä olla vatvomatta haluaako olla entisen miehensä kanssa vai elääkö elämäänsä eteenpäin. Tai edes tietää mitä etsii tinderistä - oli se mitä tahansa - kunhan ei pelaa ja hukkaa toisten aikaa.
Sinä olet tosi outo! Pleijerit käyttää tuota avoimin mielin ilmaisua.
Miesten itsestään huoltapitävä nainen on kaunis. Eli normaalipainoinen ja meikkaa tai ainakin näyttää kauniilta.
Urheilullinen on kanssa hoikka tai normaalipainoinen. Ei siis riitä edes että urheilee, pitää myös näyttää timmiltä. Mutta silti ei tarvitse urheilla, tarvitsee vain näyttää siltä. Tästäkin on kokonainen ketju olemassa.