Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattako tehdä lomamatka "Raamattuvyöhykkeelle"?

Vierailija
03.09.2018 |

Mitkä kunnat siihen kuuluvat? Mitä nähtävyyksiä voit suositella? Kyse ilmeisesti lapsivaltaisesta alueesta Perämeren korkeudella?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattuvyöhyke on jenkeissä. Suomessa mikään alue ei ole mitään siihen junttiuteen verrattuna.

Vierailija
2/9 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Suuntaa mieluummin Itä-Suomeen. Porukka mukavampaa ja liberaalimpaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan selväksi tämänkin sanan merkitys;)  Kannattaako matkustaa lestadiolaisvaltaisille alueille? Löytyykö sieltä jotain omaleimaista, jota kannattaisi matkustaa katsomaan? Myös luontokohteet kiinnostavat.  Suunnittelen ensikesän matkaa. Suviseuroihin emme tahdo ja niiden aikana ei varmasti kannata matkustaa, kun ei saa todellista kuvaa alueesta?

ap

Vierailija
4/9 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitänyt Pohjamaata Raamattuvyöhykkeeseen kuuluvana. 

Vierailija
5/9 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pitänyt Pohjamaata Raamattuvyöhykkeeseen kuuluvana. 

Siellä on ainakin Raamattu niminen kylä. Lapualla. Mutta joo, ei ole mitään omaleimaista uskontoon liittyvää edes pohjoisen lesta-alueilla. Pieniä kuolevia kyliä.

Vierailija
6/9 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sama paskaa se on kuin muukin suomi. Tuskinpa mitään eroo huomaat jollet käy niitten seurakunnissa.

Mene jonnekin teksasin oklahoman alabaman tuppukylään niin saat ainakin kokea jotain erilaista. Aika paljon kohteliaampia ovat suomalaisiin verrattuna.

Vierailija
7/9 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa alueesta?. En ole käynyt Vaasaa pohjoisempana lännessä. Tosin Lapissa olen käynyt Rovaniemeltä ylöspäin ja silloin myös käsivarressa.

ap

Vierailija
8/9 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perämeren alue mun mielestä ole mitenkään erityisen uskonnollista? Tai jos tänne haluaa matkustaa nii toki tervetuloa vaan, mutta älä oleta näkeväs mitään uskontomenoa t. Torniolainen

Vierailija
9/9 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis usaanko oot matkustamassa? En tajua.