Tinder sanastoa:
Kun mies ilmoittaa profiilissaan "avoimin mielin", tarkoittaako se että etsii vain p
..ua?
Kertokaa muuta mitä pitäisi tietää Tinder sanastosta!
Kommentit (39)
Tää on kiinnostava. Entäpä miesten haen itsestään huolta pitävää naista? Meikit yms tiptop aina ja muutenki edustava..vai hoikka..vai terveet elämäntavat? Mä en uskalla tykätä näistä ku oon pyöree. Onko urheilullinen=hoikka vaikka kaikenkokoiset voi olla urheilullisia?
Entä kun mies etsii naista joka tietää mitä haluaa?
Joo ja toi millä erottaa pelkän seksin hakijat? Erityisesti ne joiden kuvasta tai tekstistä ei käy ilmi asia? Onko sellaisia jotka ei sano sitä ku vasta treffeillä? Mä en halua seksiä ellen oo todella ihastunut ja aattelen et täs vois olla se loppuelämän mies.
Avoimin mielin: etsii vain seksisuhdetta. Pistän jokaiselle ruksin jolla lukee näin profiilissa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kiinnostava. Entäpä miesten haen itsestään huolta pitävää naista? Meikit yms tiptop aina ja muutenki edustava..vai hoikka..vai terveet elämäntavat? Mä en uskalla tykätä näistä ku oon pyöree. Onko urheilullinen=hoikka vaikka kaikenkokoiset voi olla urheilullisia?
Itsestään huolta pitävä = laiha ja meikkaa. Vaikka urheilen päivittäin, pistän silti ruksia aina tällaisille. BMI on 23, eli olen tuollaisten miesten mielestä läski... En myöskään viitsi meikata joka päivä, varsinkin jos teen kovan treenin, koska silloin meikit valuu pitkin naamaa. Juhliin toki laittaudun ja yritän olla aina töissä siistin näköinen enkä missään verkkareissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Entä kun mies etsii naista joka tietää mitä haluaa?
Peräkammarinpoika etsii itselleen uutta äitiä...
Vierailija kirjoitti:
Joo ja toi millä erottaa pelkän seksin hakijat? Erityisesti ne joiden kuvasta tai tekstistä ei käy ilmi asia? Onko sellaisia jotka ei sano sitä ku vasta treffeillä? Mä en halua seksiä ellen oo todella ihastunut ja aattelen et täs vois olla se loppuelämän mies.
Jos ei ole mitään tekstiä tai tekstissä vaan pituus tms, todennäköisesti hakee vain seksiä. Jos on salikuvia tai paidattomia kuvia, etsii seksiä. Jos mies on panostanut tekstiinsä eikä siinä lue että etsii vain seksiä tai "avoimin mielin" tai muuta liibalaabaa, niin todennäköisesti on tosissaan.
"Avoimin mielin" = hakee seksiä.
"Itsestään huolta pitävä" = hoikka tai vähintään normaalipainoinen. Vaatimuslistalla myös joko liikunnallisuus ja timmi vartalo, tai huoliteltu tyyli, tai molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole mitään tekstiä tai tekstissä vaan pituus tms, todennäköisesti hakee vain seksiä. Jos on salikuvia tai paidattomia kuvia, etsii seksiä. Jos mies on panostanut tekstiinsä eikä siinä lue että etsii vain seksiä tai "avoimin mielin" tai muuta liibalaabaa, niin todennäköisesti on tosissaan.
* todennäköisemmin.
Narsistit pärjäävät hyvin Tinderissä, koska osaavat kirjoittaa sellaisen profiilin josta naiset pitävät. Tunnen parikin kunnon peluria joiden Tinder-profiili on todella hyvin tehty kuvaus unelmien perhemiehestä.
Usien lukee "iso meisseli" tarkoittaako se perhekeskeistä remonttireiskaa
Noniin nyt taas, jos mies ei ole suoraan ilmoittanut profiilissaan että etsii seksiä niin on turha etsiä piilomerkityksiä sanavalintojen takana. Mies ei varmasti ole miettinyt käyttämiensä termien metamerkityksiä sen kummemmin, ja mikäli mies yrittäisikin jotain käyttämällään kiertoilmaisulla ilmaista, on täysin mahdotonta yrittää arvata mitä kukin sinulle täysin tuntematon mies mahtaa tarkoittaa.
Älä takerru siihen profiilitekstiin tai sen puutteeseen vaan swaippaa oikealle sinua kiinnostavat profiilit ja ala jutella ja katso millainen tyyppi on. Mielestäni on turha tehdä liian ronskia karsintaa pelkän profiilin perusteella, ellei sitten matcheja tule muuten ihan tuhottomasti. Mutta itse ainakin olen yllättänyt monesti ja ehkä vähän mitäänsanomattoman profiilin takaa on monesti kuoriutunut mielenkiintoinen ja samankaltainen henkilö kuin itsekin.
Juttele miehelle ja mikäli mies ei kysele elämästäsi ja ehdota kasuaaleja treffejä tai saatikka jos mies suoraan ehdottaa seksiä niin poista match ja keskity johonkin muuhun. Mikäli mies ei halua päiväkahville tai pyydä sinua niin anna olla. Sellainen mies ei halua tutustua sinuun joten on turha itsekään investoida.
Höpö höpö, suurin merkitys on todellakin tekstillä. Jos ei ole vaivautunut kunnollista tekstiä edes laittamaan, niin todennäköisesti ei ole lainkaan tosissaan. Sama pätee jos 6 vessaselfietä.
Kysymällä selviää = persoonaton juntti. Ei kannata vaivautua.
Jokaikinen mies joka on ollut liikkeellä "avoimin mielin" on hakenut vain seksiä. Näitä miehiä kymmeniä. En ole enää Tinderissä.
Itsekin erehdyin ensin laittamaan tekstiini tuon "avoimin mielin", kun en tajunnut mitä se useimpien mielestä tarkoittaa.
Jos haetaan sporttista, urheilullista tai liikunnallista naista se tarkoittaa aina hoikkaa, monet ei oikeasti edes välitä harrastaako liikuntaa, kunhan on vaan hoikka.
Hmmm, voisko laittaa onko vastaaja mies vai nainen... että tietäis onko kyse toisen sukupuolen arvailusta vai omista faktoista :)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin erehdyin ensin laittamaan tekstiini tuon "avoimin mielin", kun en tajunnut mitä se useimpien mielestä tarkoittaa.
Jos haetaan sporttista, urheilullista tai liikunnallista naista se tarkoittaa aina hoikkaa, monet ei oikeasti edes välitä harrastaako liikuntaa, kunhan on vaan hoikka.
Juuri näin. Minulla on ystävä joka on langanlaiha, mutta syö pitsaa, juo kaljaa, tupakoi ja istuu perseellään. Kehuu hyviä geenejään, valehtelee jokaiselle miehelle harrastavansa juoksua ja aina tulee ihailevia katseita :)
Just näin, ei sillä liikunnalla ja syömisellä oo vn väliä, jos näyttää hyvältä eli hoikalta niin kelpaa aina vaikka vaimoksi asti :) jos on oikeeksti niin hyvät geenit ettei ikinä lihoo nii soittoa vaan tänne 😁
Ons = one night stand = yhden illan p*no
fwb = friends with benefits = kaveri, jonka kansa p*neskellaan
Ei välttämättä, voi olla myös tyytyväinen elämäänsä mutta jos kiva löytyy, vapaudesta voi luopua. Kyllä se on kysyttävä.
Sen sijaan ihan aina, ilman poikkeusta: jos mies laittaa ensimmäiseksi viestikseen pelkän silmäniskuhymiön, se on seksin perässä.