Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä töitä minun on mahdollista saada?

Vierailija
03.09.2018 |

Olen 32-vuotias mies, koulutuksena lukio. Olen ollut työttömänä melkein koko aikuisikäni, ja työkokemusta löytyy yhteensä alle vuoden verran.

Mitä töitä pystyn saamaan näillä "spekseillä"? Ajattelin nimittäin että voisin alkaa nyt toden teolla hankkimaan työpaikkaa, mutta en tiedä kannattaako se jos tarjolla on vain kaikista huonoimpia töitä....huono palkka, raskaus, työajat, jne...

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovat on odotukset kun ottaa huomioon , että maannut kotona viimeiset 10 vuotta .

Sitä myös moni tulee kysymään mitä oot tehnyt ne vuodet . Jos sanot että oot ollu vakavasti masentunut niin eipä se hirveästi ainakaan helpota työpaikan saantia :/ en tarkoita pahalla , en voi tietää mitä sun elämässä sattunut että ollut noin vaikea masennus . Sun asenne vaan on tosi huono . Hyvä kun yrität työelämään mutta ihan oikeasti , et sä ainakaan suoraan tollaisiin palkkoihin pääse käsiksi , koska ihan pohjalta joudut aloittamaan .

Vierailija
42/82 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet siipeilijä, hyväksy se. Varmasti noin fiksu, edustavan näköinen, hyvätapainen, päihteetön ja tupakoimaton treenattu poju kelpaa jonkun varakkaan daamin elätettäväksi. Sugarmama-suhteessa ei ole mitään väärää.

No jos muuten kemiat kohtaavat, ja nainen tuntuu oikealta mulle, niin miksipäs ei :D

Sulla varmasti on nyt antaa mulle sugarmama-kandidaatin numero tai sähköposti? Eikö? Niin arvelinkin : )

Jos olisin nainen, niin tuollaisen miehen löytäminen ei varmasti olisikaan kovin vaikeaa. Mutta miehellä puhutaan lottovoittoon verrattavista todennäköisyyksistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kovat on odotukset kun ottaa huomioon , että maannut kotona viimeiset 10 vuotta .

Sitä myös moni tulee kysymään mitä oot tehnyt ne vuodet . Jos sanot että oot ollu vakavasti masentunut niin eipä se hirveästi ainakaan helpota työpaikan saantia :/ en tarkoita pahalla , en voi tietää mitä sun elämässä sattunut että ollut noin vaikea masennus . Sun asenne vaan on tosi huono . Hyvä kun yrität työelämään mutta ihan oikeasti , et sä ainakaan suoraan tollaisiin palkkoihin pääse käsiksi , koska ihan pohjalta joudut aloittamaan .

Niin, mutta kuten sanoin: en voi muuttaa menneisyyttä...Voin vain elää nykyhetkeä ja vaikuttaa tulevaisuuteen. Jos se on huonoa asennetta, ettei suostu hyväksykäytettäväksi ilmaisharjoitteluihin tai menemään puhelinmyyntiin ihmisiä kiusaamaan, niin sitten mulla on huono asenne. Noilla hommilla ei normaalia elämää saa, tai asuntoa osteta.

En mä nyt oikeasti mitään 5000e/kk palkkaa aluksi ajatellut saavanikaan, mutta en myöskään ala sillä 1600e brutolla vääntämään mitään kokoonpanotyötä jossakin tehtaassa...tai siivoamaan rappuja ylibuukatulla aikataululla.

ap

Vierailija
44/82 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani pääsi rakennuspurkuröihin. Mahdollisuus jopa 15 e/h palkkoihin vuokrafirman kautta. Suosittelen lämpimästi.

Työtä tekemällä oppii alaa ja esim tasoittajista on huutava pula.

Vierailija
45/82 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani pääsi rakennuspurkuröihin. Mahdollisuus jopa 15 e/h palkkoihin vuokrafirman kautta. Suosittelen lämpimästi.

Kiitti vinkistä!

ap

Vierailija
46/82 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat ja nuoret miehet helposti pääset ilman koulutustakin ”parempiin hommiin” esim. Raksalle avustamaan 15h tuntipalkalla, ihan ilman koulutusta. Tytöt taas joutuvat johonkin siivous hommiin tai kauppaan hyllyn täyttäjäksi 7h tunti..

Vierailija
47/82 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
48/82 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala somettaa, tubettaa ja bloggaamaan. Sitten mene Veitolan piinapenkkiin mielesi pahoittamaan ja nosta "meteli", saa kohu aikaiseksi.

Vierailija
49/82 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala somettaa, tubettaa ja bloggaamaan. Sitten mene Veitolan piinapenkkiin mielesi pahoittamaan ja nosta "meteli", saa kohu aikaiseksi.

No hehheh

Tää on vakava juttu josta riippuu millainen mun loppuelämäni on

Ap

Vierailija
50/82 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tsemppiä työpaikan saamiseen!Älä välitä muista,ei kuulu kenellekkään mitä teet elämälles. Itse olen kanssa lukiopohjalla ja 29vuotias. Töitä oon kyllä tehnyt siinä välissä ja lapsiakin. Itsellä ois tarkoitus lähteä opiskelemaan jotain mutta en tiedä mitä..Oppisopimus tai monimuoto-opiskelukin kannattaa pitää mielessä Ap!

Vierailija
51/82 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Workhardplayhard kirjoitti:

Ap:lle tsemppiä työpaikan saamiseen!Älä välitä muista,ei kuulu kenellekkään mitä teet elämälles. Itse olen kanssa lukiopohjalla ja 29vuotias. Töitä oon kyllä tehnyt siinä välissä ja lapsiakin. Itsellä ois tarkoitus lähteä opiskelemaan jotain mutta en tiedä mitä..Oppisopimus tai monimuoto-opiskelukin kannattaa pitää mielessä Ap!

Kiitos! : )

ap

Vierailija
52/82 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu, jos luulet saavasi ensimmäisenä presidentin viran. Homma menee niin päin, että ensin sinun pitää todistaa itsesi, sitten niitä parempia paikkoja alkaa aukeamaan.

Mutta kun sinulla ei riitä rahkeet edes alkuun, kuten ei ole koskaan riittänytkään.

Zinkkumies

Vierailija
53/82 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat ja nuoret miehet helposti pääset ilman koulutustakin ”parempiin hommiin” esim. Raksalle avustamaan 15h tuntipalkalla, ihan ilman koulutusta. Tytöt taas joutuvat johonkin siivous hommiin tai kauppaan hyllyn täyttäjäksi 7h tunti..

Miten voi olla 15 tuntia tunnissa?

Zinkkumies

Vierailija
54/82 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla 15 tuntia tunnissa?

Zinkkumies

Se tarkoittaa sitä, että tehdään 15 tuntia töitä yhden tunnin palkalla.

Vierailija
55/82 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotain fyysistä työtä saatat saada, jos olet edes suunnilleen kunnossa. 

Tuotantotyötä, siivousta tms. 

Kuulostavat melko huonosti palkatuilta sekä raskailta

Ei noissa taida olla edes mitään etenemismahdollisuuksia

Kaipaan työtä jossa saa haastaa itseään, enkä mitään aivotonta kokoonpanoa tai suorittamista...esimerkiksi myyntityö voisi sopiva minulle. Myyntialan mediaanipalkkakin on jotain 4700e. Mitenköhän voisi tällaiseen päästä?

ap

Oletko sä koskaan ajatellut palaavasi sieltä isopalkkapilvilinnoista maan kamaralle? :D

Vierailija
56/82 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko juttu, jos luulet saavasi ensimmäisenä presidentin viran. Homma menee niin päin, että ensin sinun pitää todistaa itsesi, sitten niitä parempia paikkoja alkaa aukeamaan.

Mutta kun sinulla ei riitä rahkeet edes alkuun, kuten ei ole koskaan riittänytkään.

Zinkkumies

Kuten jo sanoin, en luule saavani presidentin virkaa. Enkä edes "huippuvirkaa" heti.

Mutta en myöskään niitä huonoimpia puhelinmyyntejäkään aio tehdä.

Ap

Vierailija
57/82 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotain fyysistä työtä saatat saada, jos olet edes suunnilleen kunnossa. 

Tuotantotyötä, siivousta tms. 

Kuulostavat melko huonosti palkatuilta sekä raskailta

Ei noissa taida olla edes mitään etenemismahdollisuuksia

Kaipaan työtä jossa saa haastaa itseään, enkä mitään aivotonta kokoonpanoa tai suorittamista...esimerkiksi myyntityö voisi sopiva minulle. Myyntialan mediaanipalkkakin on jotain 4700e. Mitenköhän voisi tällaiseen päästä?

ap

Oletko sä koskaan ajatellut palaavasi sieltä isopalkkapilvilinnoista maan kamaralle? :D

Työssä käydään jotta saadaan palkkaa elämiseen...mitä suurempi palkka, sen parempi.

Joten ei, en aio lopettaa ison palkan tavoittelemista. Miksi pitäisi? Silloin sitä ei ainakaan saa.

Ja jos luet koko ketjun läpi, olen jo muutamaan otteeseen sanonut etten oleta saavani huippupalkkaa heti kättelyssä.

Ap

Vierailija
58/82 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinkkumies

Kuten jo sanoin, en luule saavani presidentin virkaa. Enkä edes "huippuvirkaa" heti.

Mutta en myöskään niitä huonoimpia puhelinmyyntejäkään aio tehdä.

Ap

Luin vain aloituksen, kun tiesin mitä itsesääli sontaa on tulossa. 

Sä et tässä hommassa pääse aidan ali. Kerron totuuden, koska olen hyvä tyyppi.

Zinkkumies

Vierailija
59/82 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa kaivaa kultaa, on kädet upotettava santaan.

Zinkkumies

Vierailija
60/82 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tapauksessasi: Sontaan ;)

Zinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi