Tämä palsta on surrealistinen - valehtelevatko kaikki täällä?
Eksyin tänne pitkästä aikaa ja sama hämmästys kuin aikaisemminkin. Tämä on ihan omituinen maailma ja omituisia ihmisiä. En tunnista ollenkaan mitään samaa itseäni ympäröivässä todellisuudessa. Onko Suomessa tosiaan tällaisia ihmisiä ja missä? Omituista.
Lueskelin tuota ketjua siitä, onko 29-vuotias nuori äiti vai ei. Kaikki ilmoittivat saaneensa lapsensa teineinä ja kehuskelivat, kun 40-vuotiaana ovat saaneet lapset pois kotoa ja ovat kohta isoäitejä. Ja silti kuulemma kaikilla on tutkinnot, ammatit, vakituiset työpaikat, omistusasunnot ja purjeveneet. Hmmm .... valehtelevatko kaikki täällä? Vai onko jossain Suomessa tällaisia ihmisiä?
Kommentit (24)
Suomen vilkkain keskustelupalsta, niin eiköhän täältä löydy kaikenlaista sisältöä, koska kirjoittajia niin eri lähtökohdista.
Vierailija kirjoitti:
Suomen vilkkain keskustelupalsta, niin eiköhän täältä löydy kaikenlaista sisältöä, koska kirjoittajia niin eri lähtökohdista.
Kyllä, ja eri ketjuista kiinnostuvat erilaiset ihmiset.
En oikeasti huomaa valehtelevani täällä usein. Enemmän jätän oikeassa elämässä kertomatta juttuja, kun kukaan ei kuitenkaan uskoisi.
Minä en ollut kaksikymppinen äiti, vaan vanhempi. Olin maisteri kun olin 23, äiti kun olin 24, silloin oli jo omistusasunto, työkokemusta, olin asunut ulkomailla jne. Myöhemmin on ollut useampi ulkomaankomennus, ihan hyvät urat molemmilla ja nykyään aikuinen lapsi hieno tyyppi. En ajattele, että minua hieman nuorempana lapsen saaneet olisivat jotenkin outoja.