Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jolla neljä lasta kolmelle eri naiselle....

Vierailija
03.09.2018 |

Kuulostaa aika kauhistuttavalta tapaukselta, tiedän.. Mutta olen tavannut miehen josta olen todella kiinnostunut ja hän minusta. Mies on 35-vuotias, minä 29-vuotias. Miehellä tosiaan on neljä lasta ja kolmelle eri naiselle, minulla ei ole yhtään. Miehen ensimmäinen lapsi on 14-vuotias joka on aikoinaan syntynyt yhden illan jutusta. Lapsi ja lapsen äiti asuvat ulkomailla eikä lapsen äiti ole halunnut miehen pitävän koskaan yhteyttä lapseen, joten mies ei ole lasta koskaan nähnyt (itse olisi aikoinaan kyllä halunnut). Kaksi seuraavaa lasta ovat 6 vuoden parisuhteesta, toinen 8-vuotias ja toinen 6-vuotias. Suhde kariutui nelisen vuotta sitten. Mies näkee säännnöllisesti molempia. Viimeisin lapsi on vasta puoli vuotias, ja nainen jätti raskaana ollessaan. Minulle on jäänyt vähän sellainen kuva, että nainen (hän oli jo 36-vuotias) alun alkaenkin halusi vain lapsen, ei miestä. Mies on kuitenkin eron jälkeen säännöllisesti käynyt katsomassa lasta ja kun kasvaa, aikoo ottaa säännöllisesti luokseen.
Uskon että mies olisi hyvä mies ja luotettava ja hän on sanonut että voisi vielä minun kanssani tehdä yhden lapsen (ja viimeisensä) jos haluan.
Järki huutaa kuitenkin että pitäisi lempata mies, ei sen takia että pelkäisin hänen olevan huono mies, vaan sen takia että kuinka vaikeaa on elämä kun miehellä on jo ennestään noin monta lasta? :/ Hän maksaa kaikille lapsille elaritkin ja muistaakseni sanoi sen olevan reilu 600€ kuussa! Miehellä ihan ok palkka, mutta silti.. (Siis toki hyvä että maksaa mutta tokihan se on sitten meidän rahoista pois mikä harmittaa)..
Kaikki varmaan sanovat että juokse vielä kun voit, mutta olen jo melkein rakastunut... Mutta järki kyllä huutaa että kyllä löydän vielä "helpomman" tapauksen kunhan jatkan etsimistä....

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonnihan tuo mies on.

Vierailija
2/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Siis tuo parisuhde josta kaksi lasta, kesti 9vuotta! Meni ajatukset sekaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Mikäli oikeasti ajattelet asioista kirjoittamallasi tavalla, niin suosittelen perääntymistä. Se että mies kantaa vastuunsa lapsistaan, niin tarkoittaa vain suoraselkäisyyttä. Toki tuo 600€ ei riitä mihinkään, koska piilokuluja tulee aina lapsista.

Toki jos ajattelet kaiken olevan pois teiltä, niin se on vain normaalia aluksi näin ajatellakkin. Toki jos ajatus on kokoajan mielessä ja tunnet jonkinlaista "kauteutta" niin suosittelen lähtöä heti.

Vierailija
4/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän voi olla vaikka miten hyvä tyyppi tahansa, mutta kannattaa miettiä millaiset puitteet hän tuo mukanaan - siinä sulle tulee siedettäväksi kolmen eri perheen omituisuudet. Oman kokemukseni mukaan uusioperheissä kaikkein raskainta on tuo sidosryhmien sietäminen.

Ja jos itse meinaat vielä hankkia lapsia, niin sit tuolla miehellä olisi ainakin viisi lasta neljän eri naisen kanssa. Järkeä? No ei yhtään. Elämässä pääsee paljon helpommalla, kun ottaa sellasen tyypin, jonka kanssa pääsee, vaikka nyt niitä lapsia tekemään, puhtaalta pöydältä.

Vierailija
5/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei, haluatko sä olla seuraava, joka löytyy tuon miehen lapsi historiasta?

Vierailija
6/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä tiedä, millainen tuo sinun tuntemasi mies, mutta eivät tuollaiset asiat nyt ihan aina kerro kaikkea ihmisestä. Mulla on yksi kaveri, jolla on lapsia kolmen naisen kanssa: ensimmäinen lapsi on ihan puhtaasta seksisuhteesta (mies sai tietää olevansa lapsen isä vasta, kun lapsi oli jo aika iso), toinen avioliitosta (lapsi oli erovaiheessa vahingossa alkunsa saanut) ja loput nykyisestä avioliitosta, joka on kestänyt ainakin 15 vuotta. Mies on hoitanut kaikki lapsiinsa liittyvät asiat moitteettomasti ja kunnialla. Eikä hän niitä yksin ole alulle pannut, kaikissa on myös se toinen osapuoli. 

Vierailija
7/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän nimenomaan haluaa lapsen kanssasi? Ei pelkkää yhdessäoloa? Haiskahtaa mun nokkaan. Miksi aattelet, että sun kanssa se sitten olisi pidempään eikä vaihtaisi sinua johonkuhun, jolla ei vielä ole lapsia, saadakseen vielä yhden (viimeisensä) tämän kanssa?

Vierailija
8/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä eniten olenkin miettinyt että hän tuo aikamoiset puitteet mukanaan elämäämme, enkä ole varma olenko valmis niihin. En ole naivi, vaan oikeastikin uskon miehen olevan hyvä tyyppi joka vain on ajautunut tähän tilanteeseen ja ollut huonoa tuuria elämässä. Tietenkin hän olisi itsekin voinut esimerkiksi viimeisen naisen kanssa käyttää vähän järkeä kannattaako lasta tehdä kun sanonut itsekin että epäili naisen olevan vain "lapsen saannin perässä", mutta oli niin rakastunut että lähti tähän mukaan ja oli liian sinisilmäinen...

Ap

Vierailija
9/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän nimenomaan haluaa lapsen kanssasi? Ei pelkkää yhdessäoloa? Haiskahtaa mun nokkaan. Miksi aattelet, että sun kanssa se sitten olisi pidempään eikä vaihtaisi sinua johonkuhun, jolla ei vielä ole lapsia, saadakseen vielä yhden (viimeisensä) tämän kanssa?

Sen takia että olen sanonut haluavani (ainakin) yhden lapsen. Ja jos hän ajattelee minut loppuelämänsä kumppaniksi, niin ehkä hän haluaa minulle sen lapsen antaa ja ehkä myös itse elämänkumppaninsa kanssa vielä yhden lapsen tehdä?

Ap

Vierailija
10/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaikuttaa ihan kelpo mieheltä. Pitää huolta lapsista ja maksaa maksut. Minkäs teet, jos elämä heittelee.. Päätä itse mitä haluat, mutta miestä on turha syyttää aiemmista lapsista. 

Vierailija
11/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika kauhistuttavalta tapaukselta, tiedän.. Mutta olen tavannut miehen josta olen todella kiinnostunut ja hän minusta. Mies on 35-vuotias, minä 29-vuotias. Miehellä tosiaan on neljä lasta ja kolmelle eri naiselle, minulla ei ole yhtään. Miehen ensimmäinen lapsi on 14-vuotias joka on aikoinaan syntynyt yhden illan jutusta. Lapsi ja lapsen äiti asuvat ulkomailla eikä lapsen äiti ole halunnut miehen pitävän koskaan yhteyttä lapseen, joten mies ei ole lasta koskaan nähnyt (itse olisi aikoinaan kyllä halunnut). Kaksi seuraavaa lasta ovat 6 vuoden parisuhteesta, toinen 8-vuotias ja toinen 6-vuotias. Suhde kariutui nelisen vuotta sitten. Mies näkee säännnöllisesti molempia. Viimeisin lapsi on vasta puoli vuotias, ja nainen jätti raskaana ollessaan. Minulle on jäänyt vähän sellainen kuva, että nainen (hän oli jo 36-vuotias) alun alkaenkin halusi vain lapsen, ei miestä. Mies on kuitenkin eron jälkeen säännöllisesti käynyt katsomassa lasta ja kun kasvaa, aikoo ottaa säännöllisesti luokseen.

Uskon että mies olisi hyvä mies ja luotettava ja hän on sanonut että voisi vielä minun kanssani tehdä yhden lapsen (ja viimeisensä) jos haluan.

Järki huutaa kuitenkin että pitäisi lempata mies, ei sen takia että pelkäisin hänen olevan huono mies, vaan sen takia että kuinka vaikeaa on elämä kun miehellä on jo ennestään noin monta lasta? :/ Hän maksaa kaikille lapsille elaritkin ja muistaakseni sanoi sen olevan reilu 600€ kuussa! Miehellä ihan ok palkka, mutta silti.. (Siis toki hyvä että maksaa mutta tokihan se on sitten meidän rahoista pois mikä harmittaa)..

Kaikki varmaan sanovat että juokse vielä kun voit, mutta olen jo melkein rakastunut... Mutta järki kyllä huutaa että kyllä löydän vielä "helpomman" tapauksen kunhan jatkan etsimistä....

Etsi vaan, toivottavasti saat hakkaavan alkoholistin....

Ja miksikö, tuomitset tämän miehen menneisyytensä perusteella...

En tuomitse häntä. Pelkään vain olenko valmis siihen että hänen kolme lastaan ovat osa elämäämme ja kaksi exää.

Vierailija
12/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök. Yhtä paha kuin nainen jolla on lapsia vähän joka miehelle.Miksi jokaisen säädön kanssa täytyy lisääntyä....

Vierailija
13/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan miehessä pakko olla joku vika, jos ei osaa ehkäisyä käyttää ja kaikki naiset hylänneet hänet? Juttele tuon exän kanssa, jonka kanssa oli pisimpään niin voit saada jotain tietoa millainen mies kyseessä.

Vierailija
14/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä vaikuttaa ihan kelpo mieheltä. Pitää huolta lapsista ja maksaa maksut. Minkäs teet, jos elämä heittelee.. Päätä itse mitä haluat, mutta miestä on turha syyttää aiemmista lapsista. 

Joo kuulostaa tosi kelvolliselta, kun yhtä lasta ei ole nähnyt ikinä ja viimeisenkin äiti jätti jo raskaana ollessaan.

Täytyy olla todellinen unelmien prinssi.

Vierailija
15/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laskennallisesti ajateltuna olet muutaman vuoden päästä yh, joka saa tältä herralta 150e/kk elatusrahaa? Jos kerta samalla kaavalla meni aikaisempien naisten sekä lasten kanssa? Muista, että miehen kertomus aikaisempien tapahtumien kulusta voi erota naisten kertomuksista.

Vierailija
16/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on neljä lasta kahdelle ero naiselle. Kuulostaa hurjalta, mutta uskaltauduin jopa menemään naimisiin hänen kanssaan. Ero sinuun on, että me olemme jo 50+, myös minulla on lapsia, enkä lisää haluaisi vaikka olisin nuorempi.

Mies ei todellakaan ole mikään sonni, kuten tuo joku ilmaisia. Hän on mies, joka haluaa antaa naiselleen vaikka kuun taivaalta. Tiedän, että jos olisin halunnut lapsen, niin hän olisi suostunut siihen. Koska hän on antelias ihminen ja hän haluaa antaa naiselleen kaiken, mitä suinkin voi.

Lisäksi kokonaisuuteen vaikuttaa se, miksi erot ovat tulleet.

Vierailija
17/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies, ei ole sijoittanut kaikkia munia yhteen koriin. 

Vierailija
18/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan miehessä pakko olla joku vika, jos ei osaa ehkäisyä käyttää ja kaikki naiset hylänneet hänet? Juttele tuon exän kanssa, jonka kanssa oli pisimpään niin voit saada jotain tietoa millainen mies kyseessä.

Tämä mullekin tuli mieleen, miksi hänet on jätetty ja miksei ulkomailla olevaan lapseen voi pitää yhteyttä?

Pari vahinkolaukasta? Pidä nyt tyttö huoli itsestäsi.

Jos viimeisin on vasta puolivuotias, on minusta outoa että taas jo puhuu lapsen hankinnasta toisen naisen kanssa. Hänelle sopisi parhaiten kumppani, jolla myös on jo lapset valmiina. Katsele nyt ainakin ekat viisi vuotta ennen kuin alat suostua lapsentekoon.

Vierailija
19/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sama, jonka tunnen (lapsimäärä täsmää, mutta lasten ikiä en muista tarkasti), niin miehen suurin vika on persous alkoholille ja vaihdot uuteen naiseen. Hän tahtoo saada paljon lapsia, maksaa jopa elatusmaksuja mielellään sekä hoitaa lapsiaan mielellään, jos se hänelle suodaan. Haastattele exät ja lapset, niin saat hyvän kokonaiskuvan.

Vierailija
20/53 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen jolla on tuon kuuloinen mies. On saanut sen työnarkkariyksityisyrittäjän peräti keskittymään perheeseensäkin.

Silti en itse alkaisi, enkä suosittelisi sinullekaan. Käsittääkseni heillä on ollut erittäin rankkaa, ja etenkin sillä naisella.

Etenkin särähti korvaan toi "600€ meidän rahoista pois"

Ei. Elarit menevät lapselle. Ne eivät koskaan ole "teidän" rahoja olleetkaan.

Ei kannata alkaa uusioperhetilanteeseen jos ei ole valmis olemaan hyvä aikuinen esimerkki muiden ihmisten lapsille, eikä ymmärrä resurssien jakautumista tuossa tilanteessa.

Äidiksi ei tarvitse ryhtyä, mutta kyllä mun lapseni kutsuu exäni uutta puolisoa varaäidikseen. Hyvä suhde on mahdollinen, mutta se vie aivan yhtä paljon aikaa ja vaivaa kuin hyvä vanhemmuuskin.