Mies jolla neljä lasta kolmelle eri naiselle....
Kuulostaa aika kauhistuttavalta tapaukselta, tiedän.. Mutta olen tavannut miehen josta olen todella kiinnostunut ja hän minusta. Mies on 35-vuotias, minä 29-vuotias. Miehellä tosiaan on neljä lasta ja kolmelle eri naiselle, minulla ei ole yhtään. Miehen ensimmäinen lapsi on 14-vuotias joka on aikoinaan syntynyt yhden illan jutusta. Lapsi ja lapsen äiti asuvat ulkomailla eikä lapsen äiti ole halunnut miehen pitävän koskaan yhteyttä lapseen, joten mies ei ole lasta koskaan nähnyt (itse olisi aikoinaan kyllä halunnut). Kaksi seuraavaa lasta ovat 6 vuoden parisuhteesta, toinen 8-vuotias ja toinen 6-vuotias. Suhde kariutui nelisen vuotta sitten. Mies näkee säännnöllisesti molempia. Viimeisin lapsi on vasta puoli vuotias, ja nainen jätti raskaana ollessaan. Minulle on jäänyt vähän sellainen kuva, että nainen (hän oli jo 36-vuotias) alun alkaenkin halusi vain lapsen, ei miestä. Mies on kuitenkin eron jälkeen säännöllisesti käynyt katsomassa lasta ja kun kasvaa, aikoo ottaa säännöllisesti luokseen.
Uskon että mies olisi hyvä mies ja luotettava ja hän on sanonut että voisi vielä minun kanssani tehdä yhden lapsen (ja viimeisensä) jos haluan.
Järki huutaa kuitenkin että pitäisi lempata mies, ei sen takia että pelkäisin hänen olevan huono mies, vaan sen takia että kuinka vaikeaa on elämä kun miehellä on jo ennestään noin monta lasta? :/ Hän maksaa kaikille lapsille elaritkin ja muistaakseni sanoi sen olevan reilu 600€ kuussa! Miehellä ihan ok palkka, mutta silti.. (Siis toki hyvä että maksaa mutta tokihan se on sitten meidän rahoista pois mikä harmittaa)..
Kaikki varmaan sanovat että juokse vielä kun voit, mutta olen jo melkein rakastunut... Mutta järki kyllä huutaa että kyllä löydän vielä "helpomman" tapauksen kunhan jatkan etsimistä....
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jokaiseen kirjoittamaani julkaisuun tulee vain alapeukkuja? Miksi tää palsta on aina jotenkin niin negatiivinen :D
Tämä siis Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, mun exällä, lapseni(jo aikuinen, ja sekä minun että mieheni esikoinen) on 5 lasta viiden eri naisen kanssa. Että revi siitä. Arvatkaa vaan olenko saanut kuulla asiasta. Minulla on vain tämä yksi lapsi, ja hän oli myös mieheni ensimmäinen, joten menin aikoinaan yhteen lapsettoman miehen kanssa.
Kovasti tunnut korostavan tuota, että lapsenne on sekä sinun että exäsi ensimmäinen. Tekeekö se siitä jotenkin paremman kuin miehen muut lapset?
Ei, vaan se ei tee minusta naista joka on tehnyt taas yhden lapsen miehen kanssa jolla on jo 4, tai 5 lasta eri naisten kanssa. Itse kun olen lisääntynyt miehen kanssa jolla ei ollut lapsia. Mitenhän ihmeessä voi edes lukea noin päin peersettä? Toisaalta trollilandiassa kaikki lienee mahdollista.
Mitä hiton väliä sillä on missä järjestyksessä mies teitä naisia on siittänyt, sinä nyt kuulut samaan listaan jotka sonni on saattanut paksuksi, vaikka olitkin ekana (vau). :D Ihmistuntemus silti pettänyt.
Tottakai sillä on väliä. Vai oletko niin tyhmä ettet ymmärrä mitä eroa on tehdä lapsi ihmisen kanssa jolla ei niitä vielä ole vs tehdä lapsi vain jonon jatkoksi? Jos ei ole mitään väliä onko nolla lasta, vai 5 viiden eri naisen kanssa, niin miksi sitten on väliä sillä onko kumppanilla ylipäätään lapsia vai ei.
Täältä jos kysyy niin jokainen mies on pettäjä, idiootti, luuseri tai muuten vain jotain vikaa. Jos sanot että miehesi pieraisi vahingossa hautajaisissa, yheksän kymmenestä sanoisi että jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä tapahtuu ja minusta mies kuulostaa kunnolliselta ja vastuulliselta 😊
Mulla on 4 lasta joilla on 3 eri isää, silti olen hyvä äiti ja elämä on erittäin hyvällä mallilla. Ikää on jo yli 40, ensimmäinen lapsi sai alkunsa yhdenillanjutusta kun olin alle parikymppinen ja tämä lapsi on jo aikuinen.
Seuraavat 2 sain pitkässä avioliitossa, joka kuitenkin kariutui miehestä johtuvista syistä. Viimeisin lapsistani on vielä pieni, saimme hänet nykyisen mieheni kanssa ja lapsi onkin koko perheen silmäterä. Tämä lapsi on miehelleni ensimmäinen ja pitkän haaveen tulos.
Minä olen ihan tavallinen ja vastuullinen ihminen, vakkarityö löytyy, omakotitalossa asutaan, minulla on hyvä tukiverkosto ja paljon ystäviä. Kukaan ei ole ikinä minua moittinu valinnoista ja meidän perheessä lapset ovat sisaruksia keskenään.
WT. Ihme ettei jotkut tajua omaa tilannettaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika kauhistuttavalta tapaukselta, tiedän.. Mutta olen tavannut miehen josta olen todella kiinnostunut ja hän minusta. Mies on 35-vuotias, minä 29-vuotias. Miehellä tosiaan on neljä lasta ja kolmelle eri naiselle, minulla ei ole yhtään. Miehen ensimmäinen lapsi on 14-vuotias joka on aikoinaan syntynyt yhden illan jutusta. Lapsi ja lapsen äiti asuvat ulkomailla eikä lapsen äiti ole halunnut miehen pitävän koskaan yhteyttä lapseen, joten mies ei ole lasta koskaan nähnyt (itse olisi aikoinaan kyllä halunnut). Kaksi seuraavaa lasta ovat 6 vuoden parisuhteesta, toinen 8-vuotias ja toinen 6-vuotias. Suhde kariutui nelisen vuotta sitten. Mies näkee säännnöllisesti molempia. Viimeisin lapsi on vasta puoli vuotias, ja nainen jätti raskaana ollessaan. Minulle on jäänyt vähän sellainen kuva, että nainen (hän oli jo 36-vuotias) alun alkaenkin halusi vain lapsen, ei miestä. Mies on kuitenkin eron jälkeen säännöllisesti käynyt katsomassa lasta ja kun kasvaa, aikoo ottaa säännöllisesti luokseen.
Uskon että mies olisi hyvä mies ja luotettava ja hän on sanonut että voisi vielä minun kanssani tehdä yhden lapsen (ja viimeisensä) jos haluan.
Järki huutaa kuitenkin että pitäisi lempata mies, ei sen takia että pelkäisin hänen olevan huono mies, vaan sen takia että kuinka vaikeaa on elämä kun miehellä on jo ennestään noin monta lasta? :/ Hän maksaa kaikille lapsille elaritkin ja muistaakseni sanoi sen olevan reilu 600€ kuussa! Miehellä ihan ok palkka, mutta silti.. (Siis toki hyvä että maksaa mutta tokihan se on sitten meidän rahoista pois mikä harmittaa)..
Kaikki varmaan sanovat että juokse vielä kun voit, mutta olen jo melkein rakastunut... Mutta järki kyllä huutaa että kyllä löydän vielä "helpomman" tapauksen kunhan jatkan etsimistä....Etsi vaan, toivottavasti saat hakkaavan alkoholistin....
Ja miksikö, tuomitset tämän miehen menneisyytensä perusteella...En tuomitse häntä. Pelkään vain olenko valmis siihen että hänen kolme lastaan ovat osa elämäämme ja kaksi exää.
Hyvin harva (etkä siis myöskään sinä) on valmis tuollaiseen ja tuo taas ei kuulu asioihin joita voi kokeilla/ottaa selvää eli unohda koko mies ihan heti ja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä tapahtuu ja minusta mies kuulostaa kunnolliselta ja vastuulliselta 😊
Mulla on 4 lasta joilla on 3 eri isää, silti olen hyvä äiti ja elämä on erittäin hyvällä mallilla. Ikää on jo yli 40, ensimmäinen lapsi sai alkunsa yhdenillanjutusta kun olin alle parikymppinen ja tämä lapsi on jo aikuinen.
Seuraavat 2 sain pitkässä avioliitossa, joka kuitenkin kariutui miehestä johtuvista syistä. Viimeisin lapsistani on vielä pieni, saimme hänet nykyisen mieheni kanssa ja lapsi onkin koko perheen silmäterä. Tämä lapsi on miehelleni ensimmäinen ja pitkän haaveen tulos.
Minä olen ihan tavallinen ja vastuullinen ihminen, vakkarityö löytyy, omakotitalossa asutaan, minulla on hyvä tukiverkosto ja paljon ystäviä. Kukaan ei ole ikinä minua moittinu valinnoista ja meidän perheessä lapset ovat sisaruksia keskenään.
WT. Ihme ettei jotkut tajua omaa tilannettaan ollenkaan.
Olipas typerä kommentti.
Veljen työkaverilla (mies 40+ vuotias) on 9 lasta 7 eri naisen kanssa. Uuden naisensa kanssa sai juuri ensimmäisen yhteisen lapsen. En tiedä minkä ikäisiä lapset ovat tai muutakaan sen enempää. Mutta taitaa mennä paljon elatusmaksuihin ja mitenkähän järjestää kaikki "isäviikonloput" ym...
Eikä minua kiinnosta heidän asiansa kun en edes tunne, mutta tuli vain tästä aloituksesta mieleen.
Lapsia en ikinä tekisi tuollaisen ukon kanssa. Tarkemmin ajateltuna en edes seurustelisi tuollaisen ukon kanssa. Hyi yökkis!
Vierailija kirjoitti:
Veljen työkaverilla (mies 40+ vuotias) on 9 lasta 7 eri naisen kanssa. Uuden naisensa kanssa sai juuri ensimmäisen yhteisen lapsen. En tiedä minkä ikäisiä lapset ovat tai muutakaan sen enempää. Mutta taitaa mennä paljon elatusmaksuihin ja mitenkähän järjestää kaikki "isäviikonloput" ym...
Eikä minua kiinnosta heidän asiansa kun en edes tunne, mutta tuli vain tästä aloituksesta mieleen.
Oho tuo on jo aika paljon...
Vierailija kirjoitti:
Lapsia en ikinä tekisi tuollaisen ukon kanssa. Tarkemmin ajateltuna en edes seurustelisi tuollaisen ukon kanssa. Hyi yökkis!
Niinhän sitä usein kuulee sanottavan kaikenlaista ettei ikinä seurustelisi sellaisen ja sellaisen kanssa, mutta kas kummaa joskus voikin tavata ihmisen joka vaan todella kolahtaa vaikka "paperilla ei näyttäisikään hyvältä."
Itse seurustelin joskus lievästi alkoholisoituneen miehen kanssa ja eräs kaveripiirissä oleva jatkuvasti pyöritteli asialle päätään ja sanoi ettei ikinä katselisi moista. Jossain vaiheessa selvisi että hänen ukkonsa oli useita kertoja käynyt vieraissa ja tehnyt erään naisen raskaaksikin. Luulis että noin minua moralisoiva nainen olis laittanut ukkonsa pihalle, mutta ehei, vieläkin ollaan yhdessä. Että kyllähän sitä aina on helppo muille huudellla...
Vierailija kirjoitti:
Sonni ottaa sen mikä sonnille kuuluu. Tuo mies on elämän darvinistinen voittaja.
Juokse niin kovaa kun pystyt.
Hyh, ei tartte paljoa miettiä miks jotkut sikiää, kun ei osata sitä ehkäisyä käyttää. Eiköhän kerro miehestä jotakin tollanen pelleily ehkäisyn kanssa.
Itellä olis kyllä kiinnostus lopahtanu. Hyh hyh.
Joko valitset hänet ja samaan pakettiin tulee pennut ja exät, tai mies jonka kanssa saat parisuhteen teidän kahden välillä.
Miksi jokaiseen kirjoittamaani julkaisuun tulee vain alapeukkuja? Miksi tää palsta on aina jotenkin niin negatiivinen :D