Mies jolla neljä lasta kolmelle eri naiselle....
Kuulostaa aika kauhistuttavalta tapaukselta, tiedän.. Mutta olen tavannut miehen josta olen todella kiinnostunut ja hän minusta. Mies on 35-vuotias, minä 29-vuotias. Miehellä tosiaan on neljä lasta ja kolmelle eri naiselle, minulla ei ole yhtään. Miehen ensimmäinen lapsi on 14-vuotias joka on aikoinaan syntynyt yhden illan jutusta. Lapsi ja lapsen äiti asuvat ulkomailla eikä lapsen äiti ole halunnut miehen pitävän koskaan yhteyttä lapseen, joten mies ei ole lasta koskaan nähnyt (itse olisi aikoinaan kyllä halunnut). Kaksi seuraavaa lasta ovat 6 vuoden parisuhteesta, toinen 8-vuotias ja toinen 6-vuotias. Suhde kariutui nelisen vuotta sitten. Mies näkee säännnöllisesti molempia. Viimeisin lapsi on vasta puoli vuotias, ja nainen jätti raskaana ollessaan. Minulle on jäänyt vähän sellainen kuva, että nainen (hän oli jo 36-vuotias) alun alkaenkin halusi vain lapsen, ei miestä. Mies on kuitenkin eron jälkeen säännöllisesti käynyt katsomassa lasta ja kun kasvaa, aikoo ottaa säännöllisesti luokseen.
Uskon että mies olisi hyvä mies ja luotettava ja hän on sanonut että voisi vielä minun kanssani tehdä yhden lapsen (ja viimeisensä) jos haluan.
Järki huutaa kuitenkin että pitäisi lempata mies, ei sen takia että pelkäisin hänen olevan huono mies, vaan sen takia että kuinka vaikeaa on elämä kun miehellä on jo ennestään noin monta lasta? :/ Hän maksaa kaikille lapsille elaritkin ja muistaakseni sanoi sen olevan reilu 600€ kuussa! Miehellä ihan ok palkka, mutta silti.. (Siis toki hyvä että maksaa mutta tokihan se on sitten meidän rahoista pois mikä harmittaa)..
Kaikki varmaan sanovat että juokse vielä kun voit, mutta olen jo melkein rakastunut... Mutta järki kyllä huutaa että kyllä löydän vielä "helpomman" tapauksen kunhan jatkan etsimistä....
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Jos on sama, jonka tunnen (lapsimäärä täsmää, mutta lasten ikiä en muista tarkasti), niin miehen suurin vika on persous alkoholille ja vaihdot uuteen naiseen. Hän tahtoo saada paljon lapsia, maksaa jopa elatusmaksuja mielellään sekä hoitaa lapsiaan mielellään, jos se hänelle suodaan. Haastattele exät ja lapset, niin saat hyvän kokonaiskuvan.
Jotain tällaista on pakko olla, tuskin niin moni nainen häntä heivaisi jos kyseessä olisi joku unelmien prinssi. Jotain käytöksessä on, mitä et ole vielä nähnyt.
On joo unelma prinssi, sikiää puolin ja toisin ja antaa minimi elarit.
Miten sä selittäisit teidän "yhteiselle" lapselle, et sillä on ns. "Puolisisaruksia" pitkin pitäjää.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen naisen jolla on tuon kuuloinen mies. On saanut sen työnarkkariyksityisyrittäjän peräti keskittymään perheeseensäkin.
Silti en itse alkaisi, enkä suosittelisi sinullekaan. Käsittääkseni heillä on ollut erittäin rankkaa, ja etenkin sillä naisella.
Etenkin särähti korvaan toi "600€ meidän rahoista pois"
Ei. Elarit menevät lapselle. Ne eivät koskaan ole "teidän" rahoja olleetkaan.
Ei kannata alkaa uusioperhetilanteeseen jos ei ole valmis olemaan hyvä aikuinen esimerkki muiden ihmisten lapsille, eikä ymmärrä resurssien jakautumista tuossa tilanteessa.
Äidiksi ei tarvitse ryhtyä, mutta kyllä mun lapseni kutsuu exäni uutta puolisoa varaäidikseen. Hyvä suhde on mahdollinen, mutta se vie aivan yhtä paljon aikaa ja vaivaa kuin hyvä vanhemmuuskin.
Paitsi, että on itsekkäitä vanhempia, jotka käyttävät nämä elarit omiin tarpeisiin ja silloin se on lapsilta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vaikuttaa ihan kelpo mieheltä. Pitää huolta lapsista ja maksaa maksut. Minkäs teet, jos elämä heittelee.. Päätä itse mitä haluat, mutta miestä on turha syyttää aiemmista lapsista.
Joo kuulostaa tosi kelvolliselta, kun yhtä lasta ei ole nähnyt ikinä ja viimeisenkin äiti jätti jo raskaana ollessaan.
Täytyy olla todellinen unelmien prinssi.
Ensimmäinen nainen (tai noh tyttö, oli 18-vuotias kun tuli raskaaksi) ei itse ole halunnut miehen näkevän lasta ja tämä on tosiaan asunut aina ulkomailla, ei ole suomalainen.
Viimeisin nainen jätti raskaana ollessaan mutta kuten sanoin nainen alun alkaenkin taisi vain olla lapsen hankinnan perässä (tosiaan oli jo 36-vuotias lapseton nainen)...
Kuulostaa tutulta. Minulla on kaksi samantyyppistä veljeä. Aina kun on uusi ihastus, olen varoitellut, että älä ihan heti ainakaan lapsia ala tekemään, mutta yleensä se on jo siinä vaiheessa ollut liian myöhäistä. Toisella veljelläni siis on 8 lasta kolmen eri naisen kanssa ja toisella 6 lasta neljän eri naisen kanssa.
Onhan heissä molemmissa tietynlaista charmia joka vetoaa naisiin, silti en voi puolustella heitä. Joko ovat olleet itse pettäneet tai rakastuneet vääränlaisiin naisiin, ja ero on tullut sen takia.
Niin, ja molemmat ovat aina olleet myös ihan hyviä isejä lapsilleen ja maksaneet elatusmaksut. Uusioperheenä eläminen vain voi olla uudessa suhteessa tosi haastavaa.
Saattaa olla, että hän on ihannemies sinulle, mutta kannattaa miettiä asioita ennenkuin lopullisesti päättää.
Äläs nyt, mun exällä, lapseni(jo aikuinen, ja sekä minun että mieheni esikoinen) on 5 lasta viiden eri naisen kanssa. Että revi siitä. Arvatkaa vaan olenko saanut kuulla asiasta. Minulla on vain tämä yksi lapsi, ja hän oli myös mieheni ensimmäinen, joten menin aikoinaan yhteen lapsettoman miehen kanssa.
En pidä mitenkään ihmeellisenä sitä että miehellä lapsia kahden tai kolmen naisen kanssa, miehet kun ovat ehkäisy- ja aborttiasioissa vähän heikommilla kuin naiset. Sen sijaan jos naisella on lapsia kolmen miehen kanssa niin se on jo aika outoa. Outona pitäisin sitäkin että menisit yhteen tuon miehen kanssa kun sinulla ei ole vielä lapsia, miehellä tosiaan riittävästi maksamista ja hoitamista noissa neljässäkin. Hänelle sopisi paremmin sellainen kumppani, jolla on jo lapset. Ihmetyttää vaan että miksi mies haluaisi olla sinun kanssasi vaikkei sinulla ole lapsia? Eihän mies vain ole sitä tyyppiä, jolle naisen pitää olla ikuisesti piukka ja tiukka nuori nainen? Synnyttänyt ei tuollaisille miehille kelpaa vaan etsivät aina uutta tiukkaa. Jos mies on 35-50 vuotias niin siihen, että sinä kelpaat syynä voi kyllä olla se että tuon ikäisen miehen on vaikea löytää vapaata naista, jolla on pienet lapset tai ei ole lapsia eikä aio niitä hankkiakaan.
Iskä kirjoitti:
Hei,
Mikäli oikeasti ajattelet asioista kirjoittamallasi tavalla, niin suosittelen perääntymistä. Se että mies kantaa vastuunsa lapsistaan, niin tarkoittaa vain suoraselkäisyyttä. Toki tuo 600€ ei riitä mihinkään, koska piilokuluja tulee aina lapsista.
Toki jos ajattelet kaiken olevan pois teiltä, niin se on vain normaalia aluksi näin ajatellakkin. Toki jos ajatus on kokoajan mielessä ja tunnet jonkinlaista "kauteutta" niin suosittelen lähtöä heti.
Toki tähän olisi vielä ainakin yhden toki-sanan saanut mahdutettua.
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä eniten olenkin miettinyt että hän tuo aikamoiset puitteet mukanaan elämäämme, enkä ole varma olenko valmis niihin. En ole naivi, vaan oikeastikin uskon miehen olevan hyvä tyyppi joka vain on ajautunut tähän tilanteeseen ja ollut huonoa tuuria elämässä. Tietenkin hän olisi itsekin voinut esimerkiksi viimeisen naisen kanssa käyttää vähän järkeä kannattaako lasta tehdä kun sanonut itsekin että epäili naisen olevan vain "lapsen saannin perässä", mutta oli niin rakastunut että lähti tähän mukaan ja oli liian sinisilmäinen...
Ap
Sinäpä kivasti ajattelet miehen jälkikasvusta. Kiva mies, mutta paskaa tuuria ollut, kun on lapsia tullut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vaikuttaa ihan kelpo mieheltä. Pitää huolta lapsista ja maksaa maksut. Minkäs teet, jos elämä heittelee.. Päätä itse mitä haluat, mutta miestä on turha syyttää aiemmista lapsista.
Joo kuulostaa tosi kelvolliselta, kun yhtä lasta ei ole nähnyt ikinä ja viimeisenkin äiti jätti jo raskaana ollessaan.
Ensimmäisen lapsen äiti ei itse ole halunnut että mies näkee lasta. Tämä "nainen" oli lapsen saadessaan 19-vuotias ja siis ulkomaalainen. Viimeisin nainen jätti tosiaan raskaana ollessaa, mutta kuten jo sanoin oli nainen ilmeisesti alusta alkaenkin vain lapsen saannin perässä...
Vierailija kirjoitti:
Jos on sama, jonka tunnen (lapsimäärä täsmää, mutta lasten ikiä en muista tarkasti), niin miehen suurin vika on persous alkoholille ja vaihdot uuteen naiseen. Hän tahtoo saada paljon lapsia, maksaa jopa elatusmaksuja mielellään sekä hoitaa lapsiaan mielellään, jos se hänelle suodaan. Haastattele exät ja lapset, niin saat hyvän kokonaiskuvan.
Ei jumankauta. Haastattele exät ja lapset?? Kuka tämmöistä ikimaailmassa tekee? "HEI, olen kiinnostunut Ariviljamista ja ajattelin nyt ottaa sinuun yhteyttä, tehän seurustelitte silloin vuosia sitten, niin olisi pari kysymystä... ja onko se teidän lapsi siinä, kyselisin samalla häneltäkin. Tiedän sitten tehdä päätöksen jatkosta että laitetaanko hynttyyt yksiin vai ei!"....
Elämässä tapahtuu ja minusta mies kuulostaa kunnolliselta ja vastuulliselta 😊
Mulla on 4 lasta joilla on 3 eri isää, silti olen hyvä äiti ja elämä on erittäin hyvällä mallilla. Ikää on jo yli 40, ensimmäinen lapsi sai alkunsa yhdenillanjutusta kun olin alle parikymppinen ja tämä lapsi on jo aikuinen.
Seuraavat 2 sain pitkässä avioliitossa, joka kuitenkin kariutui miehestä johtuvista syistä. Viimeisin lapsistani on vielä pieni, saimme hänet nykyisen mieheni kanssa ja lapsi onkin koko perheen silmäterä. Tämä lapsi on miehelleni ensimmäinen ja pitkän haaveen tulos.
Minä olen ihan tavallinen ja vastuullinen ihminen, vakkarityö löytyy, omakotitalossa asutaan, minulla on hyvä tukiverkosto ja paljon ystäviä. Kukaan ei ole ikinä minua moittinu valinnoista ja meidän perheessä lapset ovat sisaruksia keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Kyllä niistä unelmien prinsseistä ja kelpo miehistä jonkunlainen pyrkimys on pitää kiinni eikä luopua kun on pullat uunissa... Ennemmin miettisin juuri toisinpäin, MIKSI on tullut niin kiire erota...
Alfauros korjaa parhaat päältä.
Tuollainen usean naisen veijari on kovaa valuuttaa naismaailmassa. Hyvät geenit ne leviälle lentelee!
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, mun exällä, lapseni(jo aikuinen, ja sekä minun että mieheni esikoinen) on 5 lasta viiden eri naisen kanssa. Että revi siitä. Arvatkaa vaan olenko saanut kuulla asiasta. Minulla on vain tämä yksi lapsi, ja hän oli myös mieheni ensimmäinen, joten menin aikoinaan yhteen lapsettoman miehen kanssa.
Kovasti tunnut korostavan tuota, että lapsenne on sekä sinun että exäsi ensimmäinen. Tekeekö se siitä jotenkin paremman kuin miehen muut lapset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti tunnut korostavan tuota, että lapsenne on sekä sinun että exäsi ensimmäinen. Tekeekö se siitä jotenkin paremman kuin miehen muut lapset?
Ei, vaan se ei tee minusta naista joka on tehnyt taas yhden lapsen miehen kanssa jolla on jo 4, tai 5 lasta eri naisten kanssa. Itse kun olen lisääntynyt miehen kanssa jolla ei ollut lapsia. Mitenhän ihmeessä voi edes lukea noin päin peersettä? Toisaalta trollilandiassa kaikki lienee mahdollista.
Ap tuntuu kovasti painottavan tätä, että tämä viimeisin vauvan äiti, halusi vain lapsen kun ikääkin jo oli.
Tätähän et voi tietää oikeasti, miehen juttuja. Voi olla, että nainen oli aivan rakastunut mieheen ja yhdessä suunniteltu lapsi mutta sitten tapahtui jotain minkä vuoksi nainen ei halunnut suhdetta jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan se ei tee minusta naista joka on tehnyt taas yhden lapsen miehen kanssa jolla on jo 4, tai 5 lasta eri naisten kanssa. Itse kun olen lisääntynyt miehen kanssa jolla ei ollut lapsia. Mitenhän ihmeessä voi edes lukea noin päin peersettä? Toisaalta trollilandiassa kaikki lienee mahdollista.
Mitä hiton väliä sillä on missä järjestyksessä mies teitä naisia on siittänyt, sinä nyt kuulut samaan listaan jotka sonni on saattanut paksuksi, vaikka olitkin ekana (vau). :D Ihmistuntemus silti pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tällaista on pakko olla, tuskin niin moni nainen häntä heivaisi jos kyseessä olisi joku unelmien prinssi. Jotain käytöksessä on, mitä et ole vielä nähnyt.
Kuten olen jo sanonut ensimmäinen "nainen" oli 18-19-vuotias ulkomaalainen tyttö aikoinaan kenen kanssa vain yhden illan juttu. Toisen naisen kanssa pitkä parisuhde (melkein 9 vuotta) ja mies jätti, en tarkemmin tiedä syytä, ehkä vain rakkaus kuoli? Viimeisin suhde oli lyhyt ja nainen jätti. Jäänyt miehen puheista sellainen kuva tosiaan että nainen ei missään vaiheessa ollut miehen kanssa kovin tosissaan, vaikka mies oli täysin rakastunut.
Mies on kiltti ja hyväsydämminen, aika tossukka. Eli ei missään nimessä mikään "sonni" tai "naisten naurattaja". Ehkä vähän sellainen että kun on rakastunut, niin tekee aika pitkälti kaiken mitä nainen sanoo.
Minun kohdalla hän sanoi että koitti ettei olisi minuun retkahtanut, koska viimeisimmän eron jälkeen oli ajatellut ettei enää yhtäkään lasta halua ja haluaisi että seuraavalla naisella olisi jo omia lapsia tai ei halua lapsia ollenkaan. Kun juteltiin ja selvisi että minä haluan joskus omia lapsia,otti mies minuun hieman etäisyyttä. Mutta sanoi ettei kuitenkaan minua pystynyt unohtamaan ja taas jatketttiin tapailua. Nyt mies haluaisi seurustella ja on sanonut että jos haluan lapsen, voidaan sellaista suunnitella mutta kuulema vasta sitten kun ollaan pari kolme vuotta seurusteltu ja suhde on vakaa.
Sen kyllä myönnän että mies on aika huono käyttämään kondomia.. Tietää että minulla ei ole ehkäisyä mutta siltikään ei aina halua kumia käyttää.. tässä kohtaa ajattelen häntä kyllä vastuuntunnottomana, mutta muuten vastuullinen tyyppi ainakin sillä tavoin että lapsistaan pitää huolta ja rakastaa heitä...
Ap
Äijä voi muuten olla ok, mutta ei yhtään katso, mihin vakoon siementään viskoo, eikä osaa käyttää kumia. Vastuuton mutta hanakka. Mahdollinen tautien lähde.