Eihän tämän miehen käytöksessä ole mitään järkeä? Selittäkää
Mies sanoo ettei häntä haittaa jos laitan hänelle viestiä. Kuitenkin kun laitan viestiä, näen että lukee ne, muttei lähes koskaan vastaa. Ehkä 1/5 viestiin vastaa, muihin ei vastaa, ellen laita toista viestiä perään ja laita tyyliin "pliis vastaa". Olemme kolmekymppisiä. En ymmärrä. Sanoisi suoraan että ei halua että laitan viestejä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko takiainen?
En kenenkään muun ihmisen suhteen paitsi tämän miehen. Ja kyllä, lopettaisin jos voisin ja aloitan kohta terapian ja aion ottaa tämän asian puheeksi jos saisin terapiasta apua sillä tiedostan ettei tämä ole normaalia.
Tuntuu että kirjoitat minun elämästäni. En ole vielä päässyt asiasta yli, mutta... No. Yritän.
Olen pahoillani, mutta mies ei ole sinusta kiinnostunut. Jos sinulla on paikka jonkun ihmisen sydämessä, sydämen omistaja näyttää sen kyllä. Päästä irti ja katso tuleeko mies perässä, vai antaako olla. Ite roikuin VUOSIA turhaan älä tee samaa virhettä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämelle ap: miten reagoisit, jos mies suoraan ilmoittaisi että viestisi eivät häntä suuremmin kiinnosta, etkä oikeastaan sinäkään? Laittaisitko viestin: "Ok, kiitos kun kerroit suoraan ja kaikkea hyvää jatkoon" vai alkaisitko kysellä tarkempia syitä, perustella miksi miehen oikeasti pitäisi olla kiinnostunut sinusta ja ehkä hieman päälle raivoaisit?
Varsinkin alkavissa parisuhteissa ei oikeasti puhuta suoraan (siis silloin kun suoraan sanottavat asiat ovat negatiivisia). Älä siis luota sanoihin, vaan tulkitse mitä teoista voi päätellä.
Olen pyytänyt tuota miestä joko loukkaamaan mua tai blokkaamaan numeroni. Ei suostu kumpaankaan. Noista kummastakin lopettaisin kyllä viestittelyt heti jos vain jomman kumman tekisi, mutta ei. En raivoaisi enkä kyselisi syitä miksei ole kiinnostunut minusta, tiedän kyllä miksi ei ole.
Miksi sun sitten täytyy viestitellä koko ajan? Jos vaikka nyt vähennät puolella sun kirjoittelut ensi alkuun.
"Koko ajan?" Viimeksi laitoin viestin 1,5 vuotta sitten. Eilen viimeksi.
Ok. Aloituksessa kirjoitit: "Mies sanoo ettei häntä haittaa jos laitan hänelle viestiä. Kuitenkin kun laitan viestiä, näen että lukee ne, muttei lähes koskaan vastaa. Ehkä 1/5 viestiin vastaa, muihin ei vastaa, ellen laita toista viestiä perään ja laita tyyliin "pliis vastaa"." Jos olet 1,5 vuodessa laittanut kaksi viestiä ja hän on niihin vastannut, niin en ymmärrä muuta kuin että olet trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kerro meille noista laittamistasi viesteistä, jos haluat, että ymmärrämme paremmin. Mitä viestittelet? Miksi laitat nimenomaan viestinä etkä soita, jos kyseessä on asia, johon tarvitset vastausta?
1,5 vuotta sitten viimeksi kun laitoin viestiä, kerroin että olin käynyt treffeillä ja juteltiin niistä. Samalla vaihdettiin kuulumiset. Nyt eilen kun laitoin viestiä, vaihdettiin kuulumisia ja juteltiin mun miesasioista. Viimeisessä viestissäni kysyin hänen naisistaan, luki viestin muttei vastannut.
Miksi hänen olisi pitänyt vastata sulle hänen naisasioistaan? Oli varmaan aika tungetteleva kysymys 1,5 vuoden jälkeen. Se, että sinä halusit kertoa hänelle kaikki miesseikkailusi, ei tarkoita että hän haluaa avautua sulle enempää.
Tungetteleva kysymys kun kysyin käykö hän tätä nykyä treffeillä? Viimeksi nimittäin 1,5 v sitten kun puhuttiin, kertoi että on lopettanut panojutut ja etsii naista vähän niinkuin tositarkoituksella. Halusin vain kysyä onko muuttanut tapojaan.
Jos sanoo että "ei haittaa jos viestittelet" niin se ei tarkoita samaa kuin "haluan, että viestittelet".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämelle ap: miten reagoisit, jos mies suoraan ilmoittaisi että viestisi eivät häntä suuremmin kiinnosta, etkä oikeastaan sinäkään? Laittaisitko viestin: "Ok, kiitos kun kerroit suoraan ja kaikkea hyvää jatkoon" vai alkaisitko kysellä tarkempia syitä, perustella miksi miehen oikeasti pitäisi olla kiinnostunut sinusta ja ehkä hieman päälle raivoaisit?
Varsinkin alkavissa parisuhteissa ei oikeasti puhuta suoraan (siis silloin kun suoraan sanottavat asiat ovat negatiivisia). Älä siis luota sanoihin, vaan tulkitse mitä teoista voi päätellä.
Olen pyytänyt tuota miestä joko loukkaamaan mua tai blokkaamaan numeroni. Ei suostu kumpaankaan. Noista kummastakin lopettaisin kyllä viestittelyt heti jos vain jomman kumman tekisi, mutta ei. En raivoaisi enkä kyselisi syitä miksei ole kiinnostunut minusta, tiedän kyllä miksi ei ole.
Sinä olet luultavasti hänelle ns. mitäänsanomaton ihminen. Hän ihan mielellään joskus viettää aikaa/viestittelee kanssasi, mutta ei ole sinusta tarkemmin kiinnostunut. Viestisi eivät siis varsinaisesti häiritse häntä, joten miksi hän blokkaisi sinut? Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan väliinpitämättömuus, ja sitä sinä tällä hetkellä mieheltä saat.
Tätä juuri en ymmärrä. Jos kerta olen, miksi haluaa multa viestejä??? Muhun on joskus muutama mies jäänyt roikkumaan eikä lopettanut viestittelyjä vaikka pyysin. Lopulta blokkasin heidän numeronsa. Jos en halua joltain ihmiseltä viestejä, pyydän lopettamaan ja jos se ei riitä, blokkaan numeron. Asia hoidettu.
Toisia se roikkuminen ei haittaa. Esimerkiksi miehille voi olla ok harrastaa seksiä jonkun ei niin tärkeän ihmisen kanssa, jos vaihtoehtona on olla harrastamatta seksiä ollenkaan. Tuolloin on ihan kiva, jos on pari naista jotka silloin tällöin laittavat viestiä ja joiden kanssa voi toisinaan muutenkin hengailla. Eihän se hengailu tai viestittely ole mistään pois, jos muuten elelee sinkkuna ja etsii sitä täydellistä naista.
Voihan myös olla, että mies vaan lopettaa vastaamisen siinä vaiheessa kun keksii kiinnostavampaa tekemistä tai kysyt jotain sellaista mistä hän ei halua sinulle kertoa. Jos ei sillä hetkellä ole muutakaan tekemistä, vastaa viesteihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kerro meille noista laittamistasi viesteistä, jos haluat, että ymmärrämme paremmin. Mitä viestittelet? Miksi laitat nimenomaan viestinä etkä soita, jos kyseessä on asia, johon tarvitset vastausta?
1,5 vuotta sitten viimeksi kun laitoin viestiä, kerroin että olin käynyt treffeillä ja juteltiin niistä. Samalla vaihdettiin kuulumiset. Nyt eilen kun laitoin viestiä, vaihdettiin kuulumisia ja juteltiin mun miesasioista. Viimeisessä viestissäni kysyin hänen naisistaan, luki viestin muttei vastannut.
Miksi hänen olisi pitänyt vastata sulle hänen naisasioistaan? Oli varmaan aika tungetteleva kysymys 1,5 vuoden jälkeen. Se, että sinä halusit kertoa hänelle kaikki miesseikkailusi, ei tarkoita että hän haluaa avautua sulle enempää.
Tungetteleva kysymys kun kysyin käykö hän tätä nykyä treffeillä? Viimeksi nimittäin 1,5 v sitten kun puhuttiin, kertoi että on lopettanut panojutut ja etsii naista vähän niinkuin tositarkoituksella. Halusin vain kysyä onko muuttanut tapojaan.
No, hän ei ollut nyt kiinnostunut sulle vastaamaan. Deal with it. Poista hänen numeronsa ja jatka elämääsi.
Mies on narsistinen. Unohda hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa järkyttää mutta on ihmisiä jotka eivät elä kännykkänsä kautta 24/7. Usein he lukevat viestit kun ne tulevat mutta haluavat keskittyä vastaamiseen joskus muuna aikana.
t. tällainen
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. MIKSI siihen viestiin ei voi vastata heti kun sen on lukenut? Varsinkin Whatsapissa on todella ärsyttävää kun näkee että viesti on luettu mutta vastausta ei kuulu. Tulee todella ei toivottu olo itselle kun näen että viesti on avattu mutta ei kiinnosta vastata. Vastaamiseen kun menee muutama sekunti, ei luulis olevan liikaa vaadittu ihmisen ajasta. Ei kukaan voi olla niin kiireellinen!
Vastaamiseen menee muutama sekunti? Miksi ylipäätään viestittelet jotain niin mitätöntä asiaa, johon ei muuta viitsi vastata kuin ok? Tuon verran kun vastaa muutamassa sekunnissa. Useamman virkkeen vastaukseen meneekin jo enemmän aikaa, ja sitä aikaa ei välttämättä ole just sillä sekunnilla kun viestin lukee. Itse en esim töissä ala vastaamaan mihinkään viesteihin, ellei ole jotain tosi akuuttia. Yleensä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa järkyttää mutta on ihmisiä jotka eivät elä kännykkänsä kautta 24/7. Usein he lukevat viestit kun ne tulevat mutta haluavat keskittyä vastaamiseen joskus muuna aikana.
t. tällainen
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. MIKSI siihen viestiin ei voi vastata heti kun sen on lukenut? Varsinkin Whatsapissa on todella ärsyttävää kun näkee että viesti on luettu mutta vastausta ei kuulu. Tulee todella ei toivottu olo itselle kun näen että viesti on avattu mutta ei kiinnosta vastata. Vastaamiseen kun menee muutama sekunti, ei luulis olevan liikaa vaadittu ihmisen ajasta. Ei kukaan voi olla niin kiireellinen!
Vastaamiseen menee muutama sekunti? Miksi ylipäätään viestittelet jotain niin mitätöntä asiaa, johon ei muuta viitsi vastata kuin ok? Tuon verran kun vastaa muutamassa sekunnissa. Useamman virkkeen vastaukseen meneekin jo enemmän aikaa, ja sitä aikaa ei välttämättä ole just sillä sekunnilla kun viestin lukee. Itse en esim töissä ala vastaamaan mihinkään viesteihin, ellei ole jotain tosi akuuttia. Yleensä ei ole.
Joo onhan se työ nyt todella tärkeää - paljon tärkeämpää kuin ihmissuhteet (not). Pasko housuusi työnarkki.
Sinun oma käytöksesi se on järkeä vailla. Mies on sanonut, "ettei häntä haittaa" saada viestejä. Sehän tarkoittaa, ettei hän niistä ole tippaakaan kiinnostunut, mutta ei suoraan kehtaa kieltää viestittelemästä. Lopeta miehen kiusaaminen ja säilytä edes hitunen omanarvontuntoasi.
:D Itsekin olin joskus todella ihastunut erääseen mieheen, jonka kanssa mielestäni tapailimme. Pahoittelin joskus, kun tekstailin niin usein, koska hän ei useinkaan tekstaillut takaisin, monesti vasta seuraavana päivänä. Hän sanoi, että hänestä viestini ovat ihania ja että en todellakaan viestittele liikaa. No, tietysti on kivaa saada muistutuksia, että joku on ihastunut. Hän vain ei ollut tarpeeksi ihastunut minuun ja samanlaisia viestittelijöitä taisi olla minun lisäkseni ainakin 10, mikä myöhemmin kävi ilmi.
Tuo voi olla nätti tapa kertoa, että et ole hänelle kovin erityinen, vaikka hän tykkääkin seksistä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. tällainen
Joo onhan se työ nyt todella tärkeää - paljon tärkeämpää kuin ihmissuhteet (not). Pasko housuusi työnarkki.
Sulla ei taida paljon ihmissuhteita noin ystävällisellä asenteella olla?
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo ettei häntä haittaa jos laitan hänelle viestiä. Kuitenkin kun laitan viestiä, näen että lukee ne, muttei lähes koskaan vastaa.
Niin? Mies tarkoitti tasan sitä mitä sanoi. Häntä ei haittaa, jos laitat hänelle viestiä. Ei se sisällä mitään lupausta siitä, että hän vastaa niihin, saati että vastaisi oitis. Voi haluta miettiä asiaa, tai on paraikaa tekemässä jotain jonka lomassa voi lukea viestin muttei naputella omaa. Tai sitten et viestissäsi kysy mitään mhin tarvitsisi vastata jotakin.
Älä ruikuta. Jos toinen ei vastaa niin älä ala pommittaan ja ahdisteleen. Etenkään tuohon tyyliin pliis, vastaa. Vaikutat vaan säälittävältä.