Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
8221/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Miinalla on maha pystyssä ja Afrikkaan muutto peruttu?

Vierailija
8222/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, tämä palsta jännempää seurattavaa kuin itse ohjelma. Tylsä kausi. Onneksi Katsomossa on ETA Australian 4. kausi. Siitä ei ainakaan puutu draamaa!

On draamaa, mutta samalla heillä on ihan erilaiset motiivit osallistua ohjelmaan ja siksi siitä puuttuu aitous. Jotekin hellyttäviä nämä suomalaiset tavalliset pullerot, jotka ei halua muuta kuin parisuhteen. Onhan se tietysti vähän tylsää välillä katsojan kannalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8224/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, tämä palsta jännempää seurattavaa kuin itse ohjelma. Tylsä kausi. Onneksi Katsomossa on ETA Australian 4. kausi. Siitä ei ainakaan puutu draamaa!

Ehkä tämä formaatti on Suomessa tullut tiensä päähän. Osallistujat ovat suurimmaksi osaksi tosissaan, etsivät kestäviä parisuhteita ja ovat niitä saaneet, asiantuntijat ovat Suomessa olleet tosissaan ja onnistuneet todella hyvin työssään - mutta katsojakunta haluaa lisää viihdettä, tavallisten ihmisten tavalliset suhteet ovat tylsiä. Vilkaisin muutaman minuutin tuota Barchelorettea. Enemmän sitä, vai? noita nyt kyllä alkaa olla kun on poikamiehet, TIFfit ja muut saaret. Joku täällä kommentoi aiemmin ettei ohjelmasta voi oppia mitään yleistä parisuhteista itselleen, on vain viihdearvo. Jos näin on niin OK, sitten pitää katsoa ohjelmia jotka keskittyvät siihen viihteeseen. Kyllä kuitenkin uskoisin, että jotkut meistä kokevat jotain itsestään ja omista vuorovaikutuksistaan tajuavan, samalla lailla kuin hyvä romaani voi tuottaa ahaa-elämyksiä. Ei kai tarkoitus olekaan oppia tajuamaan kaikkea näistä pareista ja heidän suhteestaan, nuo hetket mitä näämme herättävät ajatuksia, samastumisen kokemuksia ja oman käyttäytymisen vertaamista näkemäänsä.

Norjassa tehtiin sarjaa jossa asiantuntijat auttoivat pariskuntia oppimaan paremmin toisiaan ja lopussa arvioivat millaista vuorovaikutus oli, Ruotsissa tuotettiin Erohotelli-sarja, jossa riitaisat parit laitettiin hoitamaan ero loppuun (ositus) ja samalla yritettiin auttaa ihmisiä pääsemään yli erovihasta ja -ahdistuksesta. Ehkä joku toisenlainen formaatti istuisi jatkossa paremmin, ei heti naimisiin vaan tutustumisvaiheessa asiantuntijoiden apua? Ja ne reippaampaa draamaa tarvitsevat ihmiset voisi suosista jättää kohderyhmän ulkopuolelle.

Vierailija
8225/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan tylsä, mutta minusta juuri se on ihanaa, kun ihan tavikset voivat löytää sarjan kautta puolion itselleen. Toivon aina kaikille pareille onnistumista, vaikka ej jostakusta ihmisenä pitäisikään.

Toisaalta en ajattele, että vain se on onnistumista, että löytää loppuelämän kumppanin. Lyhyempikin suhde voi olla antoisa, ja vaikka päädyttäisiin eroon, on voinut oppia itsestään paljonkin. Ja saanut mainosaikaa itselleen parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
8226/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei aiotteko tulla tänne kommentoimaan tämän illan jaksoa samalla kun sitä katselette?

Toki. Harmi, kun tätä keskustelua ei saa näkyviin tv:n alareunaan.

Vierailija
8227/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä juttu että jakso ei oo ennakkoon katsottavissa niin spoilaamiselta vältytään!

Vierailija
8228/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Katri Utula reagoi, jos Rosa ja Eetu päättääkin jatkaa? :D Hän jos kuka puoltaa Free Eetu -kampanjaa.

Vierailija
8229/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainoksessa vain Heikki ja Miina pitävät toisiaan kädestä päätösistunnolla asiantuntijoiden kanssa eli eiköhän siinä ole ainut pari, joka jää yhteen?

Lisäksi Sinin luona ilmeisesti pakataan Vesan kamoja, koska on matkalaukut esillä ja Sini kysyy ”Otatko nämäkin mukaan?” tms. Rosa vastaa varmasti EI, mutta Eetu antaisi suhteelle vielä mahdollisuuden.

Tässä mun pika-analyysini tulevan jakson mainoksen perusteella. Saa nähdä, osuuko oikeaan.

Minulle tuli kanssa sellainen vaikutelma Sinistä ja Vesasta, että Vesa häipyi kamoineen. Minun mielestä Sini kysyi jotenkin niin, että ”otatko sä kaikki mukaan”?

Jos tuollaista on näytetty, niin he jatkavat yhdessä.

Niin mäkin luulen. Miksi Sini kysyisi otatko nämäkin tai otatko kaikki, jos Vesa olisi lähdössä kokonaan. Eikö silloin olisi itsestään selvää, että ottaa kaikki mukaan? Riippuu tietysti vähän, mistä tavaroista puhutaan, mutta näkemättä pätkää järkeilisin näin.

Minusta Sinin äänensävy oli jotenkin hämmästynyt tässä tilanteessa. Minulle jäi vahvasti se vaikutelma, että Vesa keräsi kamansa. Hyvinkin tietysti oli menossa kotiinsa. Mutta jos ottaa ihan kaiken mukaansa, niin siitä tulee fiilis, että poistuu pysyvästi Sinin kämpiltä.

Miksi juuri tärkein asia haluttaisiin tarkoituksellisesti paljastaa etukäteen, hohhoijaa

No ainakaan viime kaudella ei yritetty johtaa katsojia harhaan loppuratkaisun suhteen, kun viimeisen jakson ennakkopätkissä näytettiin surullisena itkevää Alisaa asiantuntijoiden luona Suomenlinnassa. Jokainen näki, ettei se mitään onnesta liikuttumista ollut.

Vierailija
8230/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän Katri Utula reagoi, jos Rosa ja Eetu päättääkin jatkaa? :D Hän jos kuka puoltaa Free Eetu -kampanjaa.

Ja Utula sanoikin jo jossain, että oikein odottaa, että pääsee haastattelemaan Rosaa kun saa haastatella sarjan loputtua. Meinaakos, että Rosa antaisi sille haastattelun. En usko, jos Rosa yhtään on seurannut sen juttuja!

Jäädään seuraamaan .....

Vierailija
8231/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esan ja Aliisan tapaus oli niin selvä, ettei sitä olisi ollut järkeä peitellä.

Sen sijaan tällä kaudella on paljon epävarmuutta. Estävätkö kipinän puute ja/tai muut erottavat tekijät Sinin ja Vesan suhteen? Onko Miina samalla voimakkuudella kiintynyt kuin Heikki, tai tuleeko se ajan kanssa? Haluavatko Rosa ja Eetu "irti pahasta" mahd pian, vai jatkaa huopaamista paremman toivossa?

Vierailija
8232/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olisi kyllä jymypaukku jos Miina ja Heikki eroaisivat.

Se reunaehto-juttu on jotenkin miehelle tyypillistä, mutta luulen että se on Vesa, joka reunaehtoja asettaa. Eetu on liian nyhverö moista asettamaan. Tai sitten on koonnut

kaiken rohkeutensa ja päättänyt näyttää, että on MIES.

Vierailija
8233/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kun kaikki ihmiset tässä ohjelmassa on sellaisia, joille tämä on viimeinen oljenkorsi parisuhteeseen. Muiden maiden versioissa on hyvännäköisiä, menestyviä ihmisiä. Vähentää kyllä innokkuutta hakea kun taas näki nuo miehet, ei millään pahalla. Varmasti ovat mukavia ja ihania ja hyviä aviomiehiä.

Vierailija
8234/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se olisi kyllä jymypaukku jos Miina ja Heikki eroaisivat.

Mitäs paukkua siinä. Miina vapauttaa hessun lapsentekoon ja lähtee itse valmistuttuaan maailmalle.

Vierailija
8235/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää kun kaikki ihmiset tässä ohjelmassa on sellaisia, joille tämä on viimeinen oljenkorsi parisuhteeseen. Muiden maiden versioissa on hyvännäköisiä, menestyviä ihmisiä. Vähentää kyllä innokkuutta hakea kun taas näki nuo miehet, ei millään pahalla. Varmasti ovat mukavia ja ihania ja hyviä aviomiehiä.

Normaaleille ihmisille tämä onkin. Ei ihmisille, joilla on valtava seuralaisjono muutenkin. Ei kuvaamillasi ole mitään intoa tosimielessä sitoutua tämän ohjelman tapaan. Ne superhömpät on paikka noille lyhytnäköisille ulkonäöntuijottelu pikaromansseille.

Vierailija
8236/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo kyllä varmaan kenellekään osallistujalle ainut mahdollisuus parisuhteeseen. Hyvännäköiset menestyjät eivät sitoutuisi tässä formaatissa, jos toinen ei olisi täydellinen ja koska tarjontaa on muutenkin liikaa, joten kaikki suhteet lopahtaisivat nopeasti. Mitä mielenkiintoista siinä olisi? Katso jonkun muun maan versiota, esim. Australian versiossa osa oli hyvännäköisiä kusipäitä ja kukaan ei sitoutunut lopullisesti. Sama amerikkalaisessa versiossa, pinnallista ja tylsää, aitous puuttuu.

Vierailija
8237/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan tylsä, mutta minusta juuri se on ihanaa, kun ihan tavikset voivat löytää sarjan kautta puolion itselleen. Toivon aina kaikille pareille onnistumista, vaikka ej jostakusta ihmisenä pitäisikään.

Toisaalta en ajattele, että vain se on onnistumista, että löytää loppuelämän kumppanin. Lyhyempikin suhde voi olla antoisa, ja vaikka päädyttäisiin eroon, on voinut oppia itsestään paljonkin. Ja saanut mainosaikaa itselleen parisuhdemarkkinoilla.

Samaa mieltä! Mä ainakin heti lopettaisin tän sarjan katsomisen, jos tästäkin tulis joku Tempparit -tai Australian ensitreffit-henkinen draama-show, jossa oikea sitoutuminen ja puolison löytäminen jäisi täysi taka-alalle. Tavallisuus nimenomaan on kiinnostavaa  ja jopa harvinaista - ja parisuhteen dynamiikan rakentumisen seuraaminen. Jotain mielestäni kertoo sekin, että Ensitreffejä katsovat monet sellaiset, jotka tavallisesti suuresti vihaavat tosi-tv:tä.

Vierailija
8238/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg cmoressa jakso näkyy jo!!!

Vierailija
8239/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua kokonaan, mutta on jäänyt vaivaamaan onko kukaan täällä osannut neuvoa Rosaa siivousasioissa? Siis ettei mitään yleispesuainetta tarvita, että tommosta hemmetin "dissataan Eetua kun ei sillä ees oo päteviä siivousaineita" -showta ei ois tosiaan tarvinnut järjestää. Eli siis ihan Fairy/tiskiaine riittää, se on pätevä neutraali yleispuhdistusaine. Eetulla tuskin edes koskaan ollut mitään erityistä ja erillistä yleispuhdistusainetta, kuha yritti olla kuin ois jotain sellaista joskus omannut, kun ehkä tunsi olevansa taas "liian vähän" riehu-Rosalle.

Ylipäätään aika outo idea ihan ekana edes alkaa siivoamaan jonkun kotona, vaikka koti olisikin "aviomiehen". Sama kuin sanois että hyi hel...tti sun kakkasta kämppää, siivoan nyt ihan lahjaksi tässä...

Rosa on idiootti.

Ja Eetu.... oot ihana, maltillinen, mukava ja ah niin komea! Kyllä kelpaisi sinun kokkailut, osaisin ottaa isona tyttönä hieman alkupalaa ihan omatoimisesti, jos nälkä niin kurnisi ennen kuin olet ruuan saanut valmiiksi. Eetu älä luovuta, äläkä luovu itsestäsi!

Päätit sitten aloittaa taas, eiköhän tota ole jo vatvottu. Vai etkö keksinyt enää mitään muuta?

Vierailija
8240/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omg cmoressa jakso näkyy jo!!!

Joo varttia vaille tuli, nyt katsonnassa

Ketju on lukittu.