Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Heikillä on aivan ihana nauru, siis todella!!
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan tylsä, mutta minusta juuri se on ihanaa, kun ihan tavikset voivat löytää sarjan kautta puolion itselleen. Toivon aina kaikille pareille onnistumista, vaikka ej jostakusta ihmisenä pitäisikään.
Toisaalta en ajattele, että vain se on onnistumista, että löytää loppuelämän kumppanin. Lyhyempikin suhde voi olla antoisa, ja vaikka päädyttäisiin eroon, on voinut oppia itsestään paljonkin. Ja saanut mainosaikaa itselleen parisuhdemarkkinoilla.
Et ole tylsä tai sitten minäkin olen 😄 Toivon draaman sijasta ihan vilpittömästi onnistumista ja rakkauden löytämistä kaikille pareille ☺️
Ihan just alkaa taas Avalla. Odotan hauskoja ja tarkkasilmäisiä kommentteja taas täällä. 😁
Sini ja Vesa jatkaa yhdessä ja tämä on tosi👍🏻 T. Se lähipiiristä
Sini ja Vesa puhuu niin, että eroaisivat mutta vähän epäilen.
Mitä liikuttavaa siinä on, jos mies tekee huomislahjaksi morsmaikulleen biisin? Sehän kirjoitettu ja harjoitteltu jo ajat sitten, eikä olis mitenkään henk.koht. mulle, vaan kelle tahansa vaimolle.
Ei yllätyksiä: Sini antaa vielä suhteelle mahdollisuuden ja jatkavat. Heikki ja Miina jatkaa.
Tämä kausi on ollut masentava ja mennyt maku Tunderiin täysin ja aikalailla myös ohjelmaformaattiin.
No v itun kiva Rosa ja Eetu, mitä järkeä toimia noin :O
Miksei Rosa ja Eetu voi päättää yhdessä?! Voi elämä..
Rosa pukeutuu aina tosi arkisesti. Kun vaikka vertaa Miinaan joka aina tyylikäs
Ihmettelen mikä Eetua jännittää. Eiköhän ero tuu 100% varmuudella!
Toivottavasti Eetu ei vaan halua jatkaa!
Toivon, että jokainen eroaa, koska uskon sen olevan paras päätös kaikille kuudelle.
Tuo on kyllä edelleen kiusallista katsottavaa tuo Heikin ja Miinan ensikohtaaminen :D
Miina ja Heikki jatkavat
Sini ja Vesa jatkavat
Rosa ja Eetu erosivat
Olipa ylläri, not.
Heikin katseesta/tuijotuksesta tulee mieleen Edward Cullen :D
Koska tämän päätösjakson kuvaukset olleet? Eli onko tietoja mikä on tämän päivän tilanne, ketkä ovat edelleen yhdessä?
Elina puhuu heti rohkeudesta lähteä suhteesta...