Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnitätkö huomion ihmisten vinksottaviin hampaisiin? Jos siis ovat ihan siistit muuten mutta sikin sokin?

Vierailija
25.10.2024 |

Katsoin juuri tv-ohjelmaa jossa asiantuntijana nainen jonka alahampaat olivat ihan ristissä eikä hänellä ollut mikään ongelma kertoa asiaansa suorassa lähetyksessä. Sitten olin kerran museokierroksella jossa oppalla oli myös tällaiset hampaat eikä hänkään ollut moksiskaan.

Itse taas olen häpeissäni omista hampaistani kun purentaongelmaa löytyy eikä pätäkkää niiden hoitamiseen (julkiselle en mene, niin huonoa "palvelua") niin siinä sitä sitten ollaan suu kiinni...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnitän huomiota. Ihmetyttää etenkin tv:ssä työkseen esiintyvien huonot hampaat.

Vierailija
2/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Minä olen tällainen.

Just alaetuhampaat sikinsokin, masentunut ja häirinnyt minua aina.

Kerran työhaastattelussa mahdollisella tulevalla esihenkilönaisellani oli ihan vinot alahampaat. Katsoin vain niitä koko haastattelun, että hirveät, näkyykö mun hampaat noin paljon kun puhun. Vieläkin muistan sen haastattelun, varmaan meni persiilleen kun katsoin ja mietin vain sen vinksottavia hampaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiinnitän huomiota. Ihmetyttää etenkin tv:ssä työkseen esiintyvien huonot hampaat.

Se kertoo aika ikävästi suomalaisen hammashuollon tilasta läpi vuosikymmenten. Ettei niitä siis ole edes aikoinaan korjattu saati nykyään jos puhutaan aikuisista ihmisistä. ap

Vierailija
4/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on Sanna Marinillakin, eikä ole menoa haitannut.

Vierailija
5/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallista p-skaa.

Vierailija
6/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitän enemmän huomiota täydellisen oloisiin hampaisiin, että on varmaan rahaa mennyt posliineihin.

Vierailija
7/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä pahalta enkä juuri kiinnitä huomiota

Vierailija
8/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitän huomion myös hampaisiin ja joskus saa ihmetellä.-

Vierailija
9/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrikkson ja marin ovat kuuluisia hammastapauksia.

Vierailija
10/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen joskus, jos on varakas ihminen ja ei laita hampaita minttiin. Itsellä se on rahasta kiinni.

Vierailija
11/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn julkisella hoidattamassa hampaat. Eihän julkisella saa kuoria, ei implamntteja ja mitä onkaan.

Vierailija
12/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain puuttuu hampaita, kauheeta. Vähemmän näkyy jos ollenkaan jotka esiintyy tvssa, asiantuntijoina jne. Vinksollaan voi olla. 

Vierailija
13/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnitän huomiota, ja aika kauhean näköisiä purukalustoja joillain ihmisillä näkee. En tarkoita, että pitäisi olla täydellinen valkoinen posliinihymy, ei ole minulla itsellänikään, mutta jos hampaat on kuin risuaita, niin on se ruman näköistä. 

Vierailija
14/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne huomaa, mutta mitäs sitten. Pääasia että ovat puhtaat.

Vierailija
15/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotteko ensin lahjahevosen hampaita? :)))

No itse en, en edes kiinnitä huomiota (hampaisiin), vaan asiaan mitä hän, uusi tuttavuus, sanoo, ja äänenpainoon (intonaatioon). Ja silmiin, ensin.

(itselläni on lenkottavat, ei hävetä, ei ole koskaan hävettänyt; syntymävika).

Vierailija
16/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan huomata mutta en katso mitenkään pahalla, itsellänikin varsinkin alarivi ihan vinossa. Hampaat vaikuttavat hyvin vähän siihen pidänkö ihmistä hyvännäköisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi