Kiinnitätkö huomion ihmisten vinksottaviin hampaisiin? Jos siis ovat ihan siistit muuten mutta sikin sokin?
Katsoin juuri tv-ohjelmaa jossa asiantuntijana nainen jonka alahampaat olivat ihan ristissä eikä hänellä ollut mikään ongelma kertoa asiaansa suorassa lähetyksessä. Sitten olin kerran museokierroksella jossa oppalla oli myös tällaiset hampaat eikä hänkään ollut moksiskaan.
Itse taas olen häpeissäni omista hampaistani kun purentaongelmaa löytyy eikä pätäkkää niiden hoitamiseen (julkiselle en mene, niin huonoa "palvelua") niin siinä sitä sitten ollaan suu kiinni...
Kommentit (16)
Tietenkin. Minä olen tällainen.
Just alaetuhampaat sikinsokin, masentunut ja häirinnyt minua aina.
Kerran työhaastattelussa mahdollisella tulevalla esihenkilönaisellani oli ihan vinot alahampaat. Katsoin vain niitä koko haastattelun, että hirveät, näkyykö mun hampaat noin paljon kun puhun. Vieläkin muistan sen haastattelun, varmaan meni persiilleen kun katsoin ja mietin vain sen vinksottavia hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnitän huomiota. Ihmetyttää etenkin tv:ssä työkseen esiintyvien huonot hampaat.
Se kertoo aika ikävästi suomalaisen hammashuollon tilasta läpi vuosikymmenten. Ettei niitä siis ole edes aikoinaan korjattu saati nykyään jos puhutaan aikuisista ihmisistä. ap
Niin on Sanna Marinillakin, eikä ole menoa haitannut.
Kiinnitän enemmän huomiota täydellisen oloisiin hampaisiin, että on varmaan rahaa mennyt posliineihin.
Ei näytä pahalta enkä juuri kiinnitä huomiota
Kiinnitän huomion myös hampaisiin ja joskus saa ihmetellä.-
Henrikkson ja marin ovat kuuluisia hammastapauksia.
Ihmettelen joskus, jos on varakas ihminen ja ei laita hampaita minttiin. Itsellä se on rahasta kiinni.
Käyn julkisella hoidattamassa hampaat. Eihän julkisella saa kuoria, ei implamntteja ja mitä onkaan.
Joillain puuttuu hampaita, kauheeta. Vähemmän näkyy jos ollenkaan jotka esiintyy tvssa, asiantuntijoina jne. Vinksollaan voi olla.
Kyllä kiinnitän huomiota, ja aika kauhean näköisiä purukalustoja joillain ihmisillä näkee. En tarkoita, että pitäisi olla täydellinen valkoinen posliinihymy, ei ole minulla itsellänikään, mutta jos hampaat on kuin risuaita, niin on se ruman näköistä.
Kyllähän ne huomaa, mutta mitäs sitten. Pääasia että ovat puhtaat.
Katotteko ensin lahjahevosen hampaita? :)))
No itse en, en edes kiinnitä huomiota (hampaisiin), vaan asiaan mitä hän, uusi tuttavuus, sanoo, ja äänenpainoon (intonaatioon). Ja silmiin, ensin.
(itselläni on lenkottavat, ei hävetä, ei ole koskaan hävettänyt; syntymävika).
Saatan huomata mutta en katso mitenkään pahalla, itsellänikin varsinkin alarivi ihan vinossa. Hampaat vaikuttavat hyvin vähän siihen pidänkö ihmistä hyvännäköisenä.
Kyllä kiinnitän huomiota. Ihmetyttää etenkin tv:ssä työkseen esiintyvien huonot hampaat.