Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Heikki nähty Tampereella viime viikolla sormus vasemmassa nimettömässä!
Eiköhän sitä sormusta täydy käyttää niin kauan, että kausi on saatu TV:ssä päätökseen. Eli ei kerro mitään tässä vaiheessa.
Kerran osallistunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista! Oliko tuo hakuhomma yhden päivän vai useampana päivänä? Millaista oli seurata sitten sarjaa, kun olit hakenut? Miten tai millä perusteilla karsinnassa tiputetaan ihmisiä?
Minusta ainakin joidenkin osallistujien kuvat ovat olleet aika huonoja, on ollut tv:ssä ja muissa kuvissa paljon kivemman näköinen. Nyt esimerkiksi Miinasta ei ole mielestäni mikään edustavin kuva.
Uskon itsekin, että ääripään vastauksia laitetaan vähemmän. Ainakin itselleni iskee lomakeuupumus ja alkaa miettiä liikaa, että onhan se niin ja näin. Lisäksi uskon ainakin itsestäni, että valokuvia valkatessa iskisi yltiöpositiivisuus että no jokainenhan on kaunis tavallaan, kyllä, kyllä, kyllä...
Muistelen olleeni siellä kaksi kertaa, tätä en tarkkaan muista. Ainakin yksi päivä kesti aamusta asti kun väännettiin testejä. Siellä oli myös ns älykkyystesti ainakin silloin. Ei mikään virallinen mensan, mutta vastaava.
En osaa sanoa millä perusteella ihmisiä tiputettiin, siis sitä oikeaa syytä, mutta me ketkä raapustettiin ns. tokalla kierroksella siellä lappuja, niin huomasin että meillä tulot olivat kaikilla aika korkeat. Kyllä, siellä kysyttiin tulot. Ja sitten tehtiin lyhyt haastattelu videokuvaajan edessä, siinä määriteltiin miten suhtautuu kameraan ja osaako olla luontevasti. Muistelen että se oli video mikä olisi tehty lisänä näytettäväksi miehille. Mutta tätä en tarkkaan muista.
Valokuvaa valkatessa itse ainakin katsoin vain että miellyttääkö silmääni. Voisinko tuntea intohimoa, sillä siitä suhde lähtee liikkeelle. Nykyinen mieheni on sellainen että ulkonäkö on kiva ja sitten rakastuin siihen mitä on siellä sisällä.
Sen kauden katsoin aika mielenkiinnolla, mutta samalla totesin että formaatti olisi itselle ollut väärä. Osasyy miksi kaverin ohella sinne lähdin oli se, että ne sanoi että jos tulee useampi hyvä match, niin saa sen toisen yhteystiedot vaikka ei telkkariin asti pääsekään. Ja näin kuulemma ekalla kaudella oli käynyt. Ja heillähän on aina myös ns varaparit jos jotain valituille käykin, niin on sitten ottaa toiset tilalle.
Kaikkiaan tuo oli mielenkiintoista ja jäi silloin ainakin tunne, että paperilla varmasti löytävät hyvät matchit. Tosin se kuuluisa kemia ei tule paperilla.
Merkkasitko jonkun ohjelmaan päätyneen henkilön kiinnostavaksi? :)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista! Oliko tuo hakuhomma yhden päivän vai useampana päivänä? Millaista oli seurata sitten sarjaa, kun olit hakenut? Miten tai millä perusteilla karsinnassa tiputetaan ihmisiä?
Minusta ainakin joidenkin osallistujien kuvat ovat olleet aika huonoja, on ollut tv:ssä ja muissa kuvissa paljon kivemman näköinen. Nyt esimerkiksi Miinasta ei ole mielestäni mikään edustavin kuva.
Uskon itsekin, että ääripään vastauksia laitetaan vähemmän. Ainakin itselleni iskee lomakeuupumus ja alkaa miettiä liikaa, että onhan se niin ja näin. Lisäksi uskon ainakin itsestäni, että valokuvia valkatessa iskisi yltiöpositiivisuus että no jokainenhan on kaunis tavallaan, kyllä, kyllä, kyllä...
Muistelen olleeni siellä kaksi kertaa, tätä en tarkkaan muista. Ainakin yksi päivä kesti aamusta asti kun väännettiin testejä. Siellä oli myös ns älykkyystesti ainakin silloin. Ei mikään virallinen mensan, mutta vastaava.
En osaa sanoa millä perusteella ihmisiä tiputettiin, siis sitä oikeaa syytä, mutta me ketkä raapustettiin ns. tokalla kierroksella siellä lappuja, niin huomasin että meillä tulot olivat kaikilla aika korkeat. Kyllä, siellä kysyttiin tulot. Ja sitten tehtiin lyhyt haastattelu videokuvaajan edessä, siinä määriteltiin miten suhtautuu kameraan ja osaako olla luontevasti. Muistelen että se oli video mikä olisi tehty lisänä näytettäväksi miehille. Mutta tätä en tarkkaan muista.
Valokuvaa valkatessa itse ainakin katsoin vain että miellyttääkö silmääni. Voisinko tuntea intohimoa, sillä siitä suhde lähtee liikkeelle. Nykyinen mieheni on sellainen että ulkonäkö on kiva ja sitten rakastuin siihen mitä on siellä sisällä.
Sen kauden katsoin aika mielenkiinnolla, mutta samalla totesin että formaatti olisi itselle ollut väärä. Osasyy miksi kaverin ohella sinne lähdin oli se, että ne sanoi että jos tulee useampi hyvä match, niin saa sen toisen yhteystiedot vaikka ei telkkariin asti pääsekään. Ja näin kuulemma ekalla kaudella oli käynyt. Ja heillähän on aina myös ns varaparit jos jotain valituille käykin, niin on sitten ottaa toiset tilalle.
Kaikkiaan tuo oli mielenkiintoista ja jäi silloin ainakin tunne, että paperilla varmasti löytävät hyvät matchit. Tosin se kuuluisa kemia ei tule paperilla.
Ok. En kyllä muista, millä kaudella ohjelmaan päässeiden naisten (olet siis nainen, kun video tehtiin miehille näytettäväksi) tulotaso olisi ollut kaikilla aika korkea. Katsos heti aloin funtsia, että mikä tuotanto mahtoi olla kyseessä. Siis kaikkien kuullenko siellä nämä asiat sitten kerrottiin, olen luullut, että täytetään kaavakkeita.
Ja ihanaa, että olet löytänyt miehen kuitenkin, onnea.
Osasyy miksi kaverin ohella sinne lähdin oli se, että ne sanoi että jos tulee useampi hyvä match, niin saa sen toisen yhteystiedot vaikka ei telkkariin asti pääsekään. Ja näin kuulemma ekalla kaudella oli käynyt. Ja heillähän on aina myös ns varaparit jos jotain valituille käykin, niin on sitten ottaa toiset tilalle.
Kiitos katsauksesta kulissien takaiseen todellisuuteen!
Kaikkein parasta varmaan olisikin päätyä tuollaiseksi varapariksi, jos saisi toisen yhteystiedot sillä tavoin. Voisi sopia tapaamisesta ja tutustua toiseen ilman mitään ympärillä pyöriviä kameroita.
Mielenkiintoista kuulla, että lähdit mukaan lähinnä kaverisi takia. Onkohan tuolla muutenkin mukana paljon hengiä yhtä (anteeksi nyt vain) hatarin perustein? Ts. kuvittelen, että jos motivaatio on tuota tasoa, ei välttämättä jaksa yrittää antaa toiselle mahdollisuutta, jos jotain vähänkin hiertävää löytyy.
Itse muuten olisin sitä mieltä, että haluaisin nähdä paitsi kuvan, myös videota toisesta. Sillä on väliä, miten ihminen liikkuu. Ja ääni kanssa on tärkeä. En vain kestä, jos toinen puhuu narisevalla äänellä!
Ok. En kyllä muista, millä kaudella ohjelmaan päässeiden naisten (olet siis nainen, kun video tehtiin miehille näytettäväksi) tulotaso olisi ollut kaikilla aika korkea. Katsos heti aloin funtsia, että mikä tuotanto mahtoi olla kyseessä. Siis kaikkien kuullenko siellä nämä asiat sitten kerrottiin, olen luullut, että täytetään kaavakkeita.
Ja ihanaa, että olet löytänyt miehen kuitenkin, onnea.[/quote]
Siitä ei päässyt ketään telkkariin kenen kanssa lappuja täytettiin ja vahingossa vain huomasin mitä niillä kahdella muulla oli ja meillä oli kaikilla suht identtiset tulot. Kaavakkeita siis täytettiin, montaa sorttia.
Siitä jäi kuitenkin hyvä maku ja silloinhan ei toki saanut mitään kenellekään kertoa. Ja koska aikaa kulunut, en edes niin tarkkaan enää muista kaikkea enkä ole mieleeni niitä painanutkaan. Sitä en tiedä kuinka monta siellä kävi näitä täyttelemässä, olettaisin että ihan kohtuullisen kokoinen joukko, sillä kovin kapeasta ei lie niitä matcheja löydä.
Kiitos, tämäkin tosin löytyi netistä, mutta niin ne kait useimmat jo siellä pariutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu on komea ! Olisi nostanut seinälle tuon muijan. Eetu on valtavan pettynyt, eikä halua nolata ketään .
CMORE
Harmi, kun taitaa jostain kumman syystä tykätä Rosasta ! Lopussa jää sellainen fiilis.
(Tarpeeks) hyvä ulkonäkö, sillä saa joiltain miehiltä paljon anteeksi. Onhan näitä itsekin tullut tavattua, jotka sinnikkäästi spanielimaisesti läähättää perään, vaikka kohteliaan kieltäytymisen tehottomuuden jälkeen tylyttää. Ihan vaan koska kaunis, oih.
Eetullahan ei muita kriteereitä kuin ulkonäkö, joten ihmekkös tuo, että roikkuu. Siihen vielä yhdistettynä yksinkertainen mielenlaatu, niin soppa on valmis.
Ei ihme et Rosaa kiukuttaa.
Minusta Rosa ei ole mitenkään viehättävä ulkoisesti. t. mies
Noin muuten ihmettelen, kuinka paljon täällä kiinnitetään huomiota ulkoisiin asioihin, kuten koulutus, pukeutuminen, asunto. Eniten kun pitäisi ratkaista se, kuinka toisen kanssa viihtyy. Varsin erikoinen on tuo Sinin ja Vesan "koulutusero", joka tuntuu monelle niin ylivoimaiselta. Mitä ihmettä tuossa nyt on. Sama kuin väittäisi, ettei lääkäri-sairaanhoitaja, insinööri-myyjä, opettaja-duunari voisi toimia. Kyllä voi ja varsin hyvin, kaikki on nähty.
Mielestäni Rosa taas on hyvännäköinen ja jotenkin vetävän seksikäs. Se, että hänellä on lyhyt, blondi fleda, on vaan plussaa ja kertoo vauhdikkaasta/seksuaalisesta luonteesta. t. toinen mies
Vierailija kirjoitti:
Aika ilkeästi täällä puhutaan ihmisistä, tosi syvälle menevää ja armotonta ihmisten ruotimista. Aika haastavassa tilanteessa noi parit, ei oo ehkä helpointa näyttää parhaimpia puolia itsestään. Mun mielestä noissa kaikissa on ihmisinä hyviä ja huonoja puolia, niinhän meissä kaikissa...
Rosan kohdalla olen ainoastaan sitä mieltä, että asiantuntijoiden ei olisi ehkä pitänyt päästää häntä sarjaan. Tosi haastava työ ja harrastus + kovat vaatimukset itselle ja suorittajaluonnetta. Rosahan kertoo haastatteluissa itsestään hyvin rehellisesti. Ihmettelen, miten mm. psykologiaa opiskelleet ihmiset ovat Rosan tähän valinneet? Vai onko se ihan tarkoituksellista? Viihteen ja bisneksen nimissä heitetään ihminen paikkaan, johon hänen ei tiedetä sopivan? Julmaa leikkiä oikealla ihmisellä.
Vaikea on tietää, miten ihmiset lopulta tosipaikan tullen käyttäytyvät. Tiinakin taannoin todettiin varmasti vähän hankalaksi tyypiksi ja siitä huolimatta kokeiltiin, alkaako homma pelittää rennon ja ymmärtäväisen miehen kanssa. Alkoihan se.
Ehkä Rosa on sanonut haastatteluissa tunnistavansa ongelmansa ja sanonut vihdoinkin olevansa valmis työstämään niitä. Ehkä hän onkin, mutta ei se kyllä kaikkien kanssa onnistu. Eetusta ei taida olla keskustelijaksi eikä myöskään vastaan sanojaksi.
Täällä on usea kehunut Miinaa. Hän on tyypillinen savolaistyttö, Mikkelissä on paljon tällaisia iloisia, nättejä ja sosiaalisesti taitavia, älykkäitä tyttöjä. Oma vaimonikin on sieltä ja juuri tuollainen. Minä olen totinen pohjalainen ja siksi rakastuin tuollaiseen elämäniloiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on usea kehunut Miinaa. Hän on tyypillinen savolaistyttö, Mikkelissä on paljon tällaisia iloisia, nättejä ja sosiaalisesti taitavia, älykkäitä tyttöjä. Oma vaimonikin on sieltä ja juuri tuollainen. Minä olen totinen pohjalainen ja siksi rakastuin tuollaiseen elämäniloiseen naiseen.
Paitsi että Miina on kylläkin Oulusta kotoisin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olivat juhannuksena Miinan kotona Mikkelissä? Teksitettynä luki Mikkeli. Eli juuret Mikkelissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olivat juhannuksena Miinan kotona Mikkelissä? Teksitettynä luki Mikkeli. Eli juuret Mikkelissä?
Koska Miinan isä asuu siellä nykyään. Miina on kuitenkin lapsuutensa ja nuoruutensa viettänyt Oulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Miinan isä asuu siellä nykyään. Miina on kuitenkin lapsuutensa ja nuoruutensa viettänyt Oulussa.
Ok. Mutta silti minulla on samanlainen iloinen vaimo kuin Miina. Ja Mikkelissä niitä on paljon. Voi olla Oulussakin. Ja muualla.
Vierailija kirjoitti:
Jollakin mammalla on nyt paha paikka, kun kaikki eivät innostu Eetun hitaasta lässytyksestä.
En tiedä tarkoitatko sitä, mutta huomasin että täältä poistuu nopeasti Eetua kritisoivat kommentit? Vähänaikaa sitten luin jonkun ja koetin nyt siihen kommentoida niin taas oli poistettu. Huomasin aikasemmin saman.
Mitä h.......ä. Nyt alkaa sitten riittää. Minullakin on mielipiteeni, ja ne on yhtäoikeutettuja julkaista täällä, kuin kaikki muut viestit. Kai tällä ylläpidollakin on joku esimies johon ottaa yhteyttä?
Edelleenkin, olen sitä mieltä että tämä Eetu on liian nössö Rosalle. Eetu on niin LAPSELLINEN.
Vierailija kirjoitti:
Vesa ja Sini bongattu kävelemässä käsi kädessä yön (illan) pimeydessä.
Tais olla jo liian pimeetä... 😉
Poistetaanko täältä kommentteja? Ihan asiallisiakin, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Poistetaanko täältä kommentteja? Ihan asiallisiakin, miksi?
Kyllä poistettiin minun kommenttini. Jossa esitin ihan asiellisen mielipiteeni, eli Eetu on lapsellinen. tuntuu jollain ottavan koville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Rosa on lesbo. Kiukuttelee kaikille miehille, kun ei tule niiden kanssa juttuun. Löytäisi unelmien naisen niin hämmentyisi.
Ohis, mutta tunnen tarvetta korjata tämän väärinkäsityksen. Ei lesbous tarkoita sitä, että ei tulisi miesten kanssa juttuun. Samalla logiikallahan heteronaiset kiukuttelisivat toisilleen, kun eivät tule keskenään juttuun! Tai heteromiehet toisilleen. Kysymys on ihan vain siitä mikä eroottisesti viehättää, ei siitä että jotenkin vihaisi tai vierastaisi sitä vähemmän viehättävää sukupuolta.
Olen lesbo eikä minulla miesten kanssa toimeen tulemisessa mitään ongelmaa ole (pl. ne muutamat jotka ovat sitä mieltä että korjaantuisin jos saisin kunnolla munaa, mutta he ovat onneksi pieni vähemmistö). Päinvastoin usen tuntuu, että ymmärrän miehen kokemusmaailmaa heteronaisia paremmin. Onhan meillä yhdistävää kokemusta siitä, kuinka vaikeaa voi olla naisen kanssa suhteessa! Kaikki ensitreffikaudet olen katsonut ja usein tuntuu että miehen näkökulmaa olen silloinkin ymmärtänyt kun miestä täällä naiset mollaa (esim. Mikko).
Mitä Rosaan ja Eetuun tulee niin onhan Rosa vaikea tuittupää, mutta toisaalta romantiikkaa spanielinkatseineen kerjäävä Eetu ihan väärä valinta hänelle. Eetu kyllä löytää ohjelman päätyttyä itselleen paremmin sopivan naisen, ei epäilystäkään. En usko että Rosalle ärähdellä tarvitsee, voisi riittää se että antaa tilaa eikä ainakaan yritä asua hänen kanssaan yhdessä. Tapailusuhde, jossa ei nähdä liian usein. Mistä lienee edes saanut päähänsä että nyt pitää mennä naimisiin? Mitä on kuvitellut sillä saavuttavansa?
Miksi lesbo katsoo stereotyyppisten heteroparien avioliitto-ohjelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vesa ja Sini bongattu kävelemässä käsi kädessä yön (illan) pimeydessä.
Söpöä! <3