Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Tuntuu, että Rosa ei ole ihan loppuun asti miettinyt mihin on lähtenyt mukaan, ja se harmittaa sitten sen lisäksi, että mies ei ole mieleinen. Eetu nyt yrittää vain selviytyä kuivin jaloin paskamerta halkovilla pitkospuilla.
setre kirjoitti:
Tuntuu, että Rosa ei ole ihan loppuun asti miettinyt mihin on lähtenyt mukaan, ja se harmittaa sitten sen lisäksi, että mies ei ole mieleinen. Eetu nyt yrittää vain selviytyä kuivin jaloin paskamerta halkovilla pitkospuilla.
No kyllä minuakin harmittaisi jos noin metsään menisi. Varmasti Rosa myös odottanut tältä paljon, niinkuin kaikki. Myös me katsojat
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä, sehän on rahasta kiinni ! Eetu ei ole vielä ollut kauan työssä, joten raha on varmaan tiukassa. Itse olin nuorena Helsingissä työssä, teki tiukkaa vuokran maksu !
Eikö sun pitänyt jo poistua täältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu on komea ! Olisi nostanut seinälle tuon muijan. Eetu on valtavan pettynyt, eikä halua nolata ketään .
CMORE
Harmi, kun taitaa jostain kumman syystä tykätä Rosasta ! Lopussa jää sellainen fiilis.
(Tarpeeks) hyvä ulkonäkö, sillä saa joiltain miehiltä paljon anteeksi. Onhan näitä itsekin tullut tavattua, jotka sinnikkäästi spanielimaisesti läähättää perään, vaikka kohteliaan kieltäytymisen tehottomuuden jälkeen tylyttää. Ihan vaan koska kaunis, oih.
Eetullahan ei muita kriteereitä kuin ulkonäkö, joten ihmekkös tuo, että roikkuu. Siihen vielä yhdistettynä yksinkertainen mielenlaatu, niin soppa on valmis.
Ei ihme et Rosaa kiukuttaa.
Oon varmaan sokea, mutta ei Rosa nyt niin hyvännäköinen ole. Eipä Eetukaan kyllä. Samaa tasoa.
Kannattais jatkaa yhdessä.
Eetun mielestä lienee (tarpeeks) hyvännäköinen kun viittii lässytellä perässä. Eiköhä tuo ois jonkun ei tarpeeks hyvännäköisen jo lempannu, vaikka muuten ois sopivan luontoinen ollut. Se ulkonäkö kun on Eetulle niin tärkeä.
Ei todellakaan kannata jatkaa, Eetu voi tilata hottisbarbaran ja Rosa vähä rauhoittua ja ettii jonkun jämäkämmän miehen.
Kyllä minä oon sitä mieltä että on se eetu kuitenkin ihan hyvän näköinen ! Ihan turhaan yritin puolustaa Rosaa aiemmin ! Ihan oikein että täällä annettu sen ilkiön kuulla huutia !
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä on tapahtunut Elina Tanskaselle??
onko jokin vika
Vierailija kirjoitti:
setre kirjoitti:
No kyllä minuakin harmittaisi jos noin metsään menisi. Varmasti Rosa myös odottanut tältä paljon, niinkuin kaikki. Myös me katsojat
Hm. Metsään meni niinkö ja mistähän se johtui? Ei jaksanut keskittyä ja olla kiinnostunut toisesta ihmisestä, odotti vaan, että kaikki olisi loksahtanut itsestään?
Tämä Eetu, hänhän on suorastaan pelottava tyyppi koska ei näytä aggressiotaaan, jota Rosa koettaa testata nähdäkseen mikä on miehiään kun suuttuu. Tuleeko normaali tappelu vai mitä.
Näytetäänkö kilpailijoiden kuvia toisilleen ennen valintaa?! Eli heillä on kuitenkin käsitys minkänäköinen mies/nainen alttarilla sitten seisoo... Tietysti hyvä, että ulkonäkömieltymykset otetaan huomioon. Siksi ei varmaan ole nähty yhtään järkyttynyttä morsianta/sulhasta[/quote]
Olen itse ollut kolmisen vuotta sitten mukana, aika kalkkiviivoille asti, ja meille näytettiin kuvat hakijoista. Ne piti sitten pisteyttää ja samalla kertoa että onko ulkoisesti viehättävä vain romanttisesti vai kaverina.
Testit mitä silloin tehtiin oli siten, että vastata piti erilaisiin väittämiin tyyliin 1-7 välillä. Haastattelut oli aika lyhyitä eli pelkästään vastausten mätsäyksen perusteella etsittiin sitä kumppania. En ole varma, mutta mutulla sanoisin että aika harva vetää ääripäihin vastauksia. Itse taas laitan enempi sinne ja sillä kaudella ei siksi kumppania löytynytkään. Miesten vastaukset, tai siis niiden kenen naama ja kokovartalokuva miellytti, eivät olleet samoilla linjoilla asioista. Toki voi olla että kenenkään mieleen ei ollut oma kuvani, mutta en ehkä siihen usko.
Ja miksikö sitten hain...koska ystäväni haki myös ja ei halunnut tehdä sitä yksin. Hän tippui alkumetreillä, ei siis päässyt edes tekemään testejä.
Kerran osallistunut kirjoitti:
Näytetäänkö kilpailijoiden kuvia toisilleen ennen valintaa?! Eli heillä on kuitenkin käsitys minkänäköinen mies/nainen alttarilla sitten seisoo... Tietysti hyvä, että ulkonäkömieltymykset otetaan huomioon. Siksi ei varmaan ole nähty yhtään järkyttynyttä morsianta/sulhasta
Olen itse ollut kolmisen vuotta sitten mukana, aika kalkkiviivoille asti, ja meille näytettiin kuvat hakijoista. Ne piti sitten pisteyttää ja samalla kertoa että onko ulkoisesti viehättävä vain romanttisesti vai kaverina.
Testit mitä silloin tehtiin oli siten, että vastata piti erilaisiin väittämiin tyyliin 1-7 välillä. Haastattelut oli aika lyhyitä eli pelkästään vastausten mätsäyksen perusteella etsittiin sitä kumppania. En ole varma, mutta mutulla sanoisin että aika harva vetää ääripäihin vastauksia. Itse taas laitan enempi sinne ja sillä kaudella ei siksi kumppania löytynytkään. Miesten vastaukset, tai siis niiden kenen naama ja kokovartalokuva miellytti, eivät olleet samoilla linjoilla asioista. Toki voi olla että kenenkään mieleen ei ollut oma kuvani, mutta en ehkä siihen usko.
Ja miksikö sitten hain...koska ystäväni haki myös ja ei halunnut tehdä sitä yksin. Hän tippui alkumetreillä, ei siis päässyt edes tekemään testejä.
Mielenkiintoista!
Yksi kysymys: miksi pitäisi miettiä, onko toisen kuva viehättävä kaverina? Eikös tässä ensinnäkin etsitä aviopuolisoa mieluusti romanttisessa mielessä, ja toisekseen, onko kaverin ulkonäöllä väliä?
Mielenkiintoista!
Yksi kysymys: miksi pitäisi miettiä, onko toisen kuva viehättävä kaverina? Eikös tässä ensinnäkin etsitä aviopuolisoa mieluusti romanttisessa mielessä, ja toisekseen, onko kaverin ulkonäöllä väliä?[/quote]
Ehkä ne sillä karsi lisää niitä ketkä oikeasti haluaisi toinen nähdä alttarilla? Mutta näin muistelen että siinä kysyttiin ja sitä ihmettelin. Kuvakansio plärättiin kuitenkin ja jokaisesta oli naamakuva, kokovartalo ja sitten muistaakseni kuva missä hymyilee.
Mielenkiintoista! Oliko tuo hakuhomma yhden päivän vai useampana päivänä? Millaista oli seurata sitten sarjaa, kun olit hakenut? Miten tai millä perusteilla karsinnassa tiputetaan ihmisiä?
Minusta ainakin joidenkin osallistujien kuvat ovat olleet aika huonoja, on ollut tv:ssä ja muissa kuvissa paljon kivemman näköinen. Nyt esimerkiksi Miinasta ei ole mielestäni mikään edustavin kuva.
Uskon itsekin, että ääripään vastauksia laitetaan vähemmän. Ainakin itselleni iskee lomakeuupumus ja alkaa miettiä liikaa, että onhan se niin ja näin. Lisäksi uskon ainakin itsestäni, että valokuvia valkatessa iskisi yltiöpositiivisuus että no jokainenhan on kaunis tavallaan, kyllä, kyllä, kyllä...
Kerran osallistunut kirjoitti:
Näytetäänkö kilpailijoiden kuvia toisilleen ennen valintaa?! Eli heillä on kuitenkin käsitys minkänäköinen mies/nainen alttarilla sitten seisoo... Tietysti hyvä, että ulkonäkömieltymykset otetaan huomioon. Siksi ei varmaan ole nähty yhtään järkyttynyttä morsianta/sulhasta
Kiitos, hyvin valaisevaa. Aika helposti jää varmaan mieleen ne joita piti viehettävänä valintatilanteessa. Sitten vaan toivoa, että se parhaaksi pisteytetty on vastassa alttarilla.
Aika ilkeästi täällä puhutaan ihmisistä, tosi syvälle menevää ja armotonta ihmisten ruotimista. Aika haastavassa tilanteessa noi parit, ei oo ehkä helpointa näyttää parhaimpia puolia itsestään. Mun mielestä noissa kaikissa on ihmisinä hyviä ja huonoja puolia, niinhän meissä kaikissa...
Rosan kohdalla olen ainoastaan sitä mieltä, että asiantuntijoiden ei olisi ehkä pitänyt päästää häntä sarjaan. Tosi haastava työ ja harrastus + kovat vaatimukset itselle ja suorittajaluonnetta. Rosahan kertoo haastatteluissa itsestään hyvin rehellisesti. Ihmettelen, miten mm. psykologiaa opiskelleet ihmiset ovat Rosan tähän valinneet? Vai onko se ihan tarkoituksellista? Viihteen ja bisneksen nimissä heitetään ihminen paikkaan, johon hänen ei tiedetä sopivan? Julmaa leikkiä oikealla ihmisellä.
Jos ihmisen kuvailee itseään herkäksi ja temperamenttiseksi, pitäisi hälytyskellojen soida. Ei hyvä kombo, etenkään tällaiseen formaattiin.
Jos mun pitäis valita kuvien perusteella kenestä olisin kiinnostunut parisuhdemielessä tai seksuaalisesti, niin monta hyvää jäis valitsematta.
Oon huomannut että oon ihastunut monesti ulkoisesti sellaisiin tyyppeihin, joista eka ajatellut neutraalisti ja tutustumisen myötä tyyppi onkin kolahtanut ihan kympillä.
Kyllä ulkonäkö jotain merkkaa mut omalla kohdalla just ne, joita en välttämättä eka valitsisi, onkin olleet niitä joihin syvimmin oon ihastunut.
Vesa ja Sini bongattu kävelemässä käsi kädessä yön (illan) pimeydessä.
Vierailija kirjoitti:
Noin muuten ihmettelen, kuinka paljon täällä kiinnitetään huomiota ulkoisiin asioihin, kuten koulutus, pukeutuminen, asunto. Eniten kun pitäisi ratkaista se, kuinka toisen kanssa viihtyy. Varsin erikoinen on tuo Sinin ja Vesan "koulutusero", joka tuntuu monelle niin ylivoimaiselta. Mitä ihmettä tuossa nyt on.
Mitäs koulutuserosta, mutta kyllä Sinin läpät on aika yksinkertaisia verrattuna siihen mitä Vesa heittää. Se pistää ihmettelemään, miten voisivat viihtyä keskenään.
Veikkaisin yhden osallistujan olevan covert narsisti. Vahvasti samoja piirteitä kuin ex-vaimossani. Ajan kanssa tulevat sitten kohtuuttomat raivokohtaukset.
Heillä on varmaan myös paljon hyviä hetkiä. Ovat mm. pussailleet paljon enemmän kuin Vesa ja Sini.