Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
7101/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu on kypsä ja aikuismainen. Kiltteys ei ole tyhmyyttä eikä kohteliaisuus nössöyttä. Tasapainoinen ja viisas ihminen ei jyrää ketään vaikka tämä olisi kuinka kiltti.

Uskon että Eetu ei välitä enää pätkääkään vaan säilyttää käytöstapansa ja kärsivällisesti odottaa ohjelman loppua.

Aika pitkälle vietyä arvailua mitäänsanomattomasta käytöksestä.

Tunnen Eetu kaltaisia ihmisiä ja heidän käytös vastaavassa tilanteessa on juuri tuollaista. Olen itsekin sellainen.

Myötäillään ja yritetään olla provosoimatta toista yhtään enempää. Pidetään katse maalissa jonka jälkeen toisen kanssa ei tarvitse olla tekemisissä.

Minäkin tunnen Eetun kaltaisia katkeria atm-miehiä.

Missä tilanteissa Eetusta on välittynyt katkeruus? En ole ohjelmassa huomannut mitään edes etäisesti katkeruuteen viittaavaa? Eetu on pysynyt ylläträvän positiivisena ja optimistisena vaikka Rosa kiukkuaa.

Enkä luokittelisi hyvässä ammatissa toimivaa, Bemarilla liikkuvaa, pitkää ja urheilullista miestä atm-mieheksi.

Mitä tuo atm-mies siis tarkoittaa?

Vierailija
7102/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu on kypsä ja aikuismainen. Kiltteys ei ole tyhmyyttä eikä kohteliaisuus nössöyttä. Tasapainoinen ja viisas ihminen ei jyrää ketään vaikka tämä olisi kuinka kiltti.

Uskon että Eetu ei välitä enää pätkääkään vaan säilyttää käytöstapansa ja kärsivällisesti odottaa ohjelman loppua.

Tunnen Eetu kaltaisia ihmisiä ja heidän käytös vastaavassa tilanteessa on juuri tuollaista. Olen itsekin sellainen.

Myötäillään ja yritetään olla provosoimatta toista yhtään enempää. Pidetään katse maalissa jonka jälkeen toisen kanssa ei tarvitse olla tekemisissä.

Missä tilanteissa Eetusta on välittynyt katkeruus? En ole ohjelmassa huomannut mitään edes etäisesti katkeruuteen viittaavaa? Eetu on pysynyt ylläträvän positiivisena ja optimistisena vaikka Rosa kiukkuaa.

Enkä luokittelisi hyvässä ammatissa toimivaa, Bemarilla liikkuvaa, pitkää ja urheilullista miestä atm-mieheksi.

Bemarihan se on oikee piste iin päällä atmllä 😂 kunnon kompensaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7103/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa tuolle Rosan aggressiiviselle käytökselle on niinkin yksinkertainen selitys kuin hyvän seksin puute? Eetu ei pysty täyttämään tarkoitustaan miehenä ja siksi Rosa on jatkuvasti niin äkäinen.  

Samaa mieltä.. Varovasti. Jokin tosiaan muuttui häiden onnellisten hetkien jälkeen. Pari kertaa eronneena ja muutenkin elämää nähneenä olen todennut että " se jokin" siellä makkarin puolella on hyvin tärkeä yhdessäpitävä voima liitossa.

Jos vain pari päivää ensitapaamisesta alkaa jo kiukuttelemaan sitä, että ei ole saanut kunnon kyytejä makkarissa niin voi morjens. 

Melkoiset suorituspaineet miehelle tuollaisesta tulisi...

Häh? Ihan normaaleja paineitahan nuo on. Omat naispuoliset kaverit ainakin kertaavat hoitojensa munan koon, taidot ja kestävyyden. Sitten lajitellaan niiden perusteella. Olen ymmärtänyt, että seksuaalinen kyvykkyys ja fyysinen ulottuvuus on erityisen merkittäviä. Että sillä tavalla voisinkin kuvitella, että Rosa on pettynyt. Jospa Eetu vaan nyhjäilee, vaikka Rosa kaipaisi makkariin vähän rock n rollia?

Eetulla on bemari, eli k###njatke. Ilmeisesti tarvetta jatkeelle on, mikä taasen ikävää makkarissa naisen kannalta. Karttakaa bemaristeja!!!

Vierailija
7104/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katson Rosaa, niin valitettavasti tunnistan hänessä paljon omaa käyttäytymistäni nuorempana, ja osittain vieläkin. Olen myös pahimmillani kireä, äkkipikainen, kärsimätön, kärkäs arvostelemaan, riitaa haastava, pedantti kaikentietäjä - kerrassaan rasittava. Onneksi elämä on opettanut enemmän joustavuutta, sallivuutta erilaisia ihmisiä kohtaan ja sen tajuamista, että minun näkemykseni ja tapani eivät ole ainoita oikeita tässä maailmassa. Sen lisäksi on pitänyt itse tajuta, että kyseinen käyttäytyminen ei ole lainkaan ok. Sitä toivon Rosallekin. Muuten on vaikeaa muodostaa kestävää ja hyvää parisuhdetta kenenkään kanssa, oli sitten vastassa tiukempi tai lempeämpi mies. Vikaa ei voi aina etsiä toisesta.

Tässä on ihminen, joka kirjoittaa rehellisesti itsestään. 👍👍. Näin ihminen kasvaa isoksi kun tiedostaa itsessään kehittymis pisteensä. Voi siis ”kouluttaa” itseänsä pitkin elämää. Ei kai siinä mitään häviä, jos on itselleen armollinen ja toisille ihmisille ystävällinen. Kiitos kun kirjoitit tämän !

Vierailija
7105/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa tuolle Rosan aggressiiviselle käytökselle on niinkin yksinkertainen selitys kuin hyvän seksin puute? Eetu ei pysty täyttämään tarkoitustaan miehenä ja siksi Rosa on jatkuvasti niin äkäinen.  

Samaa mieltä.. Varovasti. Jokin tosiaan muuttui häiden onnellisten hetkien jälkeen. Pari kertaa eronneena ja muutenkin elämää nähneenä olen todennut että " se jokin" siellä makkarin puolella on hyvin tärkeä yhdessäpitävä voima liitossa.

Jos vain pari päivää ensitapaamisesta alkaa jo kiukuttelemaan sitä, että ei ole saanut kunnon kyytejä makkarissa niin voi morjens. 

Häh? Ihan normaaleja paineitahan nuo on. Omat naispuoliset kaverit ainakin kertaavat hoitojensa munan koon, taidot ja kestävyyden. Sitten lajitellaan niiden perusteella. Olen ymmärtänyt, että seksuaalinen kyvykkyys ja fyysinen ulottuvuus on erityisen merkittäviä. Että sillä tavalla voisinkin kuvitella, että Rosa on pettynyt. Jospa Eetu vaan nyhjäilee, vaikka Rosa kaipaisi makkariin vähän rock n rollia?

Omassa ystäväpiirissäni ei koskaan vertailla niinkin henkilökohtaisia asioita, kuin jotain peniksen kokoa, taitoja ja kestävyyttä. Ja vielä lajitella miehiä sen perusteella. Kuulostaa todella erikoiselta ja anteeksi, mutta todella wt-mäiseltä kaakatukselta.

Eetunko tehtävä se on tuoda rokkia makuuhuoneeseen? Olen kuvitellut, että hyvä seksi tehdään yhdessä ja molemmilla on vastuunsa siitä, että se toimii. Inhoan naisena tuota ajatusta, että nainen voisi vain odottaa mestarisuorituksia tekemättä itse mitään sen eteen.

Vierailija
7106/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteet asiantuntijoista:

Marianna on ihana ja asiallinen. Puhuu tärkeistä asioista kuten siitä, että puolison ajatuksia ei voi lukea joten ei tule olettaa hänestä mitään. Ottaisin hänet terapeutikseni.

Dunderfelt tuntuu suosivan tiettyjä osallistujia ja latelee itsestäänselvyyksiä. "Rosalla ja Eetulla on eri temperamentti"... you don't say?! Kaipa hän on ihan mukava mies.

Elina lässyttää mutta on lähestyttävän oloinen. Voisin jutella hänelle. Myös seksuaaliterapeutti - herää kysymys, miten seksuaalisuus on otettu huomioon parivalinnassa?

Vierailija
7107/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi jotkut sanovat Rosan olevan epävarma tai että hänellä olisi huono itsetunto. Heti hääjaksossa kun Eetu sanoi, että "olet ihana", niin Rosa sanoi "TIEDÄN!"

Ehkä temperamentti vaikuttaa myös kuinka pitkään alkuihastus kestää? Huomasi nopeammin, että ei tule mitään kemiaa. Minusta tiedostaa omat ongelmakohtansa. Varmasti saa miehen ohjelman jälkeen ja Eetu myös jonkun kivan tytön.

No huh, erittäin harva nainen vastaisi tuolla lailla ellei halua vaikuttaa itseään täynnä olevalta.

Eiköhän se ole ollut vitsi, kai sen nyt jokainen järkevä tajuaa!

No eipä ollut vitsi.

Mistä tiedät niin varmasti ?

Koska Rosa ei osaa vitsailla.

Höpö höpö ! Lopetas taas !

Vierailija
7108/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa menee tempperamenttisuutensa taakse "piiloon". Sillä ei voi selittää sitä, jos oot inhottava ihminen ja kusipää. Oon itsekin todella tempperamenttinen, mutta en ilkeä. Temperamentti ei tarkoita sitä, että sen varjolla voi tehdä ja sanoa mitä vaan ja kohdella toisia pskamaisesti. Kiukuttelu pyöräillessä ei johtunut tempperamentista vaan siitä, että Rosa on totaalisen kakara eikä kestä mitään kritiikkiä itseään kohtaan, takertuu asioihin ja ymmärtää tahallaan väärin. Äärimmäisen raskas ihminen. Olen itsekin hoitaja ja samanlaisessa paikassa töissä hänen kanssaan, kaupunki kuitenkin eri. Rosanlaisia hoitajia on jokaisessa työpaikassa. Heidän tapansa toimia on ainoa oikea, pätemisen tarve on kova, he nauttivat siitä, että pääsevät "näpäyttämään " niin potilaita kuin työtovereitaan, ilkeiltä sanoilta ei säästy kukaan. Näen niin silmissäni Rosan paheksuvan katseen ja hänet kolistelemassa kaapilla mielenosoituksellisesti jos joku työtoveri erehtyy istumaan viideksi sekunniksi.

Todellakin! Allekirjoitan, aivan samanlaisia havaintoja on. Tällaiset usein hakeutuu hoitajiksi ja ammatti vielä korostaa noita luonteenpiirteitä. Ollaan sankarihoitajia, ainoita jotka osaa "nämä hommat" (huomaamatta että ei itse kuitenkaan osaa muiden ammatteja, eikä tarvitsekaan, tietenkään). Muut pois alta ja kehtaavatki tulla häiritsemään!

Juuri näin. Koko työyhteisö kärsii tällaisesta minäminäminä-osaan kaikki parhaiten - hoitajasta, jota on työnantajan ollut pakko siirtää työpisteestä toiseen, kun jokaisessa paikassa on ”kiusattu” eli sanottu suorat sanat. Nyt viimeinen paikka, joten on vaan kestettävä. Onneksi itse lähden kohta pois muihin maisemiin, joten onnea niille, jotka joutuvat jäämään.

Vierailija
7109/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo atm-mies siis tarkoittaa?

Ass to mouth?

Vierailija
7110/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atm = alemman tason mies.

Vierailija
7111/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi jotkut sanovat Rosan olevan epävarma tai että hänellä olisi huono itsetunto. Heti hääjaksossa kun Eetu sanoi, että "olet ihana", niin Rosa sanoi "TIEDÄN!"

Ehkä temperamentti vaikuttaa myös kuinka pitkään alkuihastus kestää? Huomasi nopeammin, että ei tule mitään kemiaa. Minusta tiedostaa omat ongelmakohtansa. Varmasti saa miehen ohjelman jälkeen ja Eetu myös jonkun kivan tytön.

No huh, erittäin harva nainen vastaisi tuolla lailla ellei halua vaikuttaa itseään täynnä olevalta.

No eipä ollut vitsi.

Höpö höpö ! Lopetas taas !

No sellainen kuva Rosasta nyt vain on tullut. Ja olen eri kommentoija kuin tuo, kenelle vastasit.

Vierailija
7112/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se tärkeä yjdessäpitävä voima, ainakin monelle meistä. Mutta ei siitäkään mitään tiedä vielä yhden yön jälkeen. Yhdessä tutustutaan ja opetellaan, niinkuin koko avioliittoakin.

Vierailija
7113/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ollut vitsi.

Tsot, tsot! Vain yksi Rosa-viesti päivässä sinulta, niin ei ala humisemaan vintillä liikaa.

Vierailija
7114/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että Eetu on muka alemman tason mies 😂, ei tasan tarkkaan ole! Joka ajattelee Eetun olevan alemman tason mies, niin olisi mielenkiintoista tietää, millainen tällaisen henkilön ylemmän tason mies olisi? Mulkku ja kusipää?

Vierailija
7115/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What? Millainen on alemman tason mies?

Vierailija
7116/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa ystäväpiirissäni ei koskaan vertailla niinkin henkilökohtaisia asioita, kuin jotain peniksen kokoa, taitoja ja kestävyyttä. Ja vielä lajitella miehiä sen perusteella. Kuulostaa todella erikoiselta ja anteeksi, mutta todella wt-mäiseltä kaakatukselta.

Eetunko tehtävä se on tuoda rokkia makuuhuoneeseen? Olen kuvitellut, että hyvä seksi tehdään yhdessä ja molemmilla on vastuunsa siitä, että se toimii. Inhoan naisena tuota ajatusta, että nainen voisi vain odottaa mestarisuorituksia tekemättä itse mitään sen eteen.

Mistäs sinä tiedät etteikö Rosa ole laittanut kaikkea peliin esimerkiksi hääyönään? On sen oloinen nainen, että todellakin on pistänyt parastaan. Eetun kyvyistä en ole varma.

Vierailija
7117/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ollut vitsi.

Tsot, tsot! Vain yksi Rosa-viesti päivässä sinulta, niin ei ala humisemaan vintillä liikaa.

Pitäiskö sama sopimus Eetu-viestien kanssa? Ohis

Vierailija
7118/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What? Millainen on alemman tason mies?

Semmoinen joka kirjoittelee tälle palstalle. Vitsi, vitsi!

Siis varmaan sellainen, joka ei ole toisen tasolla millään tavalla.

Vierailija
7119/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosan kroppa on kaikkea muuta kuin treenattu! Ja jalkojen virheasennot...

Todella nariseva negataustainen puhetyyli, jota ei jaksa katsoa.

Kyllä mua rasittaa välillä myös Eetun lapsellinen vauvaääni... Voisiko puhua kuin mies, eli ihan tavallisesti, vaikka yrittääkin olla empaattinen Rosalle??

Uskomatonta, 98 yläpeukkua ja vain 15 alapeukkua tälle. Olen kyllä itsekin samaa mieltä eli voisin yläpeukuttaa, mutta eikös sen pitänyt olla niin, että osallistujien ulkoisista ominaisuuksista puhuminen on rumaa?

Välittömästi tämän yläpuolella viesti, jossa kehutaan Miinan vartaloa ja mollataan Sinin vartaloa. Se on saanut 35 yläpeukkua ja yli tuplasti sen alapeukkuja.

Kai se on sitten siitä kiinni, kenen ulkonäöstä puhutaan? Vesan jenkkakahvat ja varsinkin Heikin kynnet ja kyttyrä ovat vapaata riistaa.

Rosa kyllä narisee vielä enemmän kuin nuoret naiset nykään keskimäärin. Nariseminenhan jostakin syystä on nyt muotia ollut jo monta vuotta.

Vierailija
7120/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät etteikö Rosa ole laittanut kaikkea peliin esimerkiksi hääyönään? On sen oloinen nainen, että todellakin on pistänyt parastaan. Eetun kyvyistä en ole varma.

Olen eri mieltä. Eetu yrittää tehdä kaikkensa ottaakseen Roosan huomioon. Tällainen huomaavaisuus heijastuu yleensä kammarin puolelle, huomaavainen kumppani haluaa, että partneri nauttii myös. Roosa taas on itsekäs. Jauhaa vain koko ajan omista työvuoroistaan, omista treeneistään ja siitä, miten kaikki ärsyttää. Minäminäminä. Mikä taas korreloi suhtautumista makuuhuoneen puolella. Itsekäs, ilkeä ja tylyttävä kumppani ei todellakaan muutu suureksi rakastajaksi tai rakastajattareksi sängyssä.

Ketju on lukittu.