Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Eetu oli aivan selvästi huojentunut nyt näki Rosan :')
Nää on ihania yhdessä 😍😍 Eetu komee puvussaan ja Rosa ihan mielettömän kaunis
Onko vihkikaavatkin nyt muuttuneet niin, että pitää teititellä? Hölmön kuulosta.
Miten näillä pareilla on niin hirveesti pituuseroa? Edes mulla ja mun 30cm pidemmällä miehellä ei oo kyllä noin paljoa pituuseroa kun noilla 😃
Jotenkin noloa, kun morsian/sulhanen saapuu niin näytetään näiden kavereiden arvioivia ilmeitä ja supattelua. Mutta kaipa se on ihan normaalia siinä kohtaa, kun tavataan ensimmäistä kertaa alttarilla mutta vähän jotenkin "pilaa" herkän hetken.
Olen todella pettynyt jos kauden edetessä Rosalla ja Eetulla meneekin pieleen :(
Noi oli kyllä kivat, Rosa ja Eetu. Tällainen vanha kyynikkokin voi sen sanoa. :) Saas nähdä, mitä tuleman pitää.
Vierailija kirjoitti:
Miten näillä pareilla on niin hirveesti pituuseroa? Edes mulla ja mun 30cm pidemmällä miehellä ei oo kyllä noin paljoa pituuseroa kun noilla 😃
Mitä sitten?? Idiootti
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin kaivannut, että pituusero olisi ollut toisinpäin, niin oltaisiin saatu vähän mismätsiä perinteisiin ajatteluihin nähden.
Nyt valmiina! Kohta tulee ohjelman historian noloin pari!!
Tytteli Oulusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?? Idiootti
??? En tarkottanu negatiivisella tavalla. Mun mielestä ihan söpöä.. huomaa että oot Oulusta.
Vierailija kirjoitti:
Vesa pettyi
Ujostelee vaan
En kestä Heikkiä... Toivon, että Miina ei pety, kauhee tunne, jos heti alkuun tajuaa, et toinen ei oo itelle sopiva ja pitäis silti kokeilua jatkaa...
Nyt pamauttaa sellainen kaveri naimisiin, joka asuu komerossa.
Toi Heikki on niin plaah. Ja tosi huono ryhti.
Jes! Miinalla ja Heikillä heti pelisilmää huumorille
Vierailija kirjoitti:
Toi Heikki on niin plaah. Ja tosi huono ryhti.
Pitkillä miehillä on usein aika Slenderman-ryhti, mutta mun mielestä se on seksikästä. 😏
Eetu ja Rosa oli ihanat <3