Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Ahahah Heikki yritti sit laittaa itelle sormuksen.
Tämä oli kyllä nyt hivenen myötähäpeää aiheuttavaa, morsian jännityksessään melkein juoksi alttarille ja vitsaili vaivaannuttavasti ja Heikki nyt vain oli muuten vain vaivaannuttava koko mies :D
Toinen on leikkisä ja toinen rautakangen niellyt. Draaman ainekset!
Mut ei se mitään, palataan asiaan Heikki kauden jälkeen! T. tamperelainen. :)
Heikillä on aika creepyt ilmeet ja eleet.
Olen itse kauhea pelle ja ymmärrän, että se kaikki jännitys purkautuu tossa hetkessä, kun viimein näkee ja varmasti voi alkaa naurattaa ym. Silti jotenkin tollanen vitsailu ja kovaääninen naureskelu ei mun mielestä ihan sovi alttarille.
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Miina sittenkin ihan joku hihittelevä tyhjäpää? Pettymykseltä vaikuttaa. Heikki on oikeassa. Ihme virnuilua ym.
Heikki ei todellakaan ole oikeassa. Kaveri muistuttaa luolamiestä. Vai pitäisikö sanoa komeromiestä. Todennäköisesti on koskettanut naista viimeksi tietokoneen kuvaruudulla, sen jälkeen kun ensiksi "keitti" kahvit vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Heikki on niin plaah. Ja tosi huono ryhti.
Pitkillä miehillä on usein aika Slenderman-ryhti, mutta mun mielestä se on seksikästä. 😏
Ei minusta. Oma poikaystävä on 190cm ja hänelllä on varsin sotilaallinen suora ryhti.
Epäsuhta pari. Kiusallista kattoo
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kauhea pelle ja ymmärrän, että se kaikki jännitys purkautuu tossa hetkessä, kun viimein näkee ja varmasti voi alkaa naurattaa ym. Silti jotenkin tollanen vitsailu ja kovaääninen naureskelu ei mun mielestä ihan sovi alttarille.
Ehkä tuolla nimenomaisella alttarilla ei muutenkaan päde aivan kaikki konventionaalisimmat traditiot.
Heikki on varmaan kolmemetrinen :'D Anteeksi, väsyttää!
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Miina sittenkin ihan joku hihittelevä tyhjäpää? Pettymykseltä vaikuttaa. Heikki on oikeassa. Ihme virnuilua ym.
Miten niin? Jos on hauska ja eläväinen, niin ei se tee ihmisestä mitään tyhjäpäätä. Ja monella se huumori on jännässä tilanteessa selviytymiskeino.
Musta Miina suhtautuu todella hienosti Heikin hermoiluun.
"Pientä epäilyä ollaanko me liian erilaisia." Sanoo Heikki heti vihkimisen jälkeen, siis henkilö, joka on ihan itse vapaaehtoisesti osallitunut ohjelmaan, jossa mennään ensinäkemältä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Heikillä on aika creepyt ilmeet ja eleet.
Mitä kummaa. Heikki on rauhallinen ja vakaa mies, joka yrittää lopettaa suht ystävällisesti ton yhden naisen shit shown.
Toi valokuvaaja on komea, huh!
Rosa heti kokeilemassa hauiksia...
Toi Vagisan tulee kyllä sopimaan muutamalle noista naisista. Sen verran kammottavat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Jos on hauska ja eläväinen, niin ei se tee ihmisestä mitään tyhjäpäätä. Ja monella se huumori on jännässä tilanteessa selviytymiskeino.
Musta Miina suhtautuu todella hienosti Heikin hermoiluun.
Tyhjännauraminen on aina tyhjännauramista. Älytöntä.
Eihän Heikki hermoillut, vaan Miina, joka ei ollut ihan kuosissa.
Voi apua mikä hunchback ja nappikin auki ja puvuntakki tursottaa miten sattuu...
Mutta Eetu ja Rosa <3