Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Miksiköhän Rosa lähti koko ohjelmaan? Vei paikan joltain, joka arvostaisi kilttiä ja hyvää miestä.
Miksi tuo yksi on edes lähtenyt tähän leikkiin kun vaan kaikki ahistaa?
Voi Rosa mikä prinsessa. Miina meni naureskellen nukkumaan oliko herätys klo 2 yöllä. Rosa angstaa kuin pikkulapsi töistään. Minäminäminä ja minun työt. Teen itsekin 3vuorotyötä ja yövuoron jälkeen nukun 3 tuntia ja otan lapset vastaan koulusta. Rosa nukkua posottaa VIITEEN ja silti valittaa kokoajan.
Ja seuraavassakin jaksossa istutaan vaihteeksi kädet puuskassa.... 😄
Miinan työasu näyttää Swissportin vaatteilta. Eli check-inissäkö se on heidän riveissä?
Vesa on tykännyt Sinin kansikuvasta ja Sini Vesan profiilikuvasta elokuussa. Ainakin väleissä ovat, toivottavasti myös yhdessä.
Minä hain tähän ohjelmaan tänä vuonna, enkä tullut valituksi. Koen kyllä että olisin Eetulle varmaan paljon parempi vaihtoehto, sillä olen rento, energinen ja yritän keksiä positiivista ajateltavaa huonoistakin asioista. Tuollainen Eetun tapainen kiltti ja rauhallinen mies olisi ollut itselle ihan 10+ valinta jota olisin arvostanut :)
Eetu tuskin tarvitsisi kimppakämppä, jos isoa bemaria huokeampi ajopeli kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä rotuinen tuo Miinan koira on?
Vierailija kirjoitti:
Minkä rotuinen tuo Miinan koira on?
Coton de tulear
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin tämän iltaisen jakson jo katsomosta, seuraavassa mietteitäni.. Varokaa siis spoilereita vaikka kirjoitankin kohtuullisen yleisluontoisesti ja omia fiiliksiäni vain.
Siispä varokaa varokaa
.
.
.
.
.
.
SPOILERI ALKAA
.
.
.
.
.
Yllättävän kiva jakso oli, pelkäsin pahempaa Rosalta ennakkoon lukemani perusteella mutta ei toi nyt niin paha ollutkaan. Ahdistunut, väsynyt ja kiukutteleva mutta Eetu vaikutti toiveikkaalta ja sanoi jopa että tuntuu että tuo suhde on juuri sitä mitä tarvitsee. Näkemämme lisäksi heillä on siis varmasti ollut myös kivoja hetkiä.
Heikissä ja Miinassa pisti silmään fyysinen läheisyys ja halu koskettaa, ovat lähes koko ajan vierekkäin, käsikkäin tai muuten kontaktissa. Heillä on myös todella aikuinen ja kypsä tapa suhtautua tilanteeseen, haasteita on ja sen voi kumpikin sanoa ääneen mutta haasteita vahvempana on tahto onnistua ja päätös olla naimisissa. Todella toiveita herättävä pari.
Sini ja Vesa ovat edelleen vähän arvoitus, onko romanttista kipinää ja fyysistä vetovoimaa olemassa? Syttyykö se kun Vesa vetää kitaran esiin ja alkaa soittamaan? Todella tyytyväisille vaikuttavat itse ainakin tilanteeseen ja molemmilla on hyvä suhtautuminen avioliittoon.
Siis mulla tuli hyvä fiilis muista, paitsi Vesasta ja Sinistä. Minusta Rosan kiukkuilua oli palstalla liioiteltu todella paljon ja hänen ja Eetun välillä oli paljon hempeyttäkin. Rosa aika hyvin avasi tuntemuksiaan ja Eetu vaikutti ottavan rauhallisesti asian. Miina ja Heikki taas vaikuttavat todella mahtavilta yhdessä. Ihanaa huumoria koko ajan ja vapautunutta yhdessäoloa. Mutta nyt tosiaan huomasin, että Vesa näyttää välillä vähän kyllääntyneeltä Sinin tapaan tehdä kaikesta vitsiä, jolle pitäisi nauraa. Saas nähdä...
Niin ja toinen, mikä pisti huonona merkkinä silmään oli se, että Vesa välttelee useasti Sinin katsetta. Sini aika flirttinä hakee katsekontaktia Vesaan, mutta Vesa katsoo vallan muualle... En tiedä onko tiedostamatonta vai eikö vain välitä katsoa. Mutta huomioinpahan vain.
Tuo kertoo siitä ettei ole mitään kemiaa Vesan puolelta eikä sitä voi pakottaa. Vesa voi kokea olevansa pakkoliitossa ja laskee päiviä.
Nyt olet kyllä aivan hakoteillä! Tai oikeastaan, kerro mulle, minkälaista kemiaa sun matemaatikko/DI-ystävilläsi on puolisoidensa kanssa, miten huomaat sen?
Miina ja Heikki kyllä pärjäävät, ja Miinan sosiaalista älyä on pakko ihailla!
Olipa surullista nähdä Eetun kuollut katse, on tajunnut, että vaimo on riivinrauta. Eetu kyllä käyttäytyy, hän on tässä se aikuinen heistä. Mutta surullista tuo pikkunillittäjän kanssa eläminen.
Vierailija kirjoitti:
Rosasta tulee mieleen äksy hoitsu joka jauhaa kakkaa taukohuoneessa.
Veikkaan että Rosa on tehokas omassa hommassaan. Ei kaikki sairaanhoitajat ole mitään yliempaattisia löpperöitä, vaan suoraviivaisia ammattilaisia. Rosan mies vaan on valitettavasti liian flegu, mikä selvästi ahdistaa Rosaa. Ei tule kestämään, mutta en yksin Rosaa syyttelisi.
Itse en edes nuku öitä tehdessä klo 17 asti enkä silti oo tollanen mörrimöykky. Epäreilu tilanne Eetulle! On illat ja yöt yksin ja päivisin pitää hiippailla, kun äkänen vaimo nukkuu.
Rosan ei ois pitänyt ikinä hakea tähän ohjelmaan!
En haluaisi haukkua Rosaa, mutta tää ohjelmaformaatti on ihan väärä hänelle.
En jaksa uskoa että Eetun ja Rosan suhde rupeaisi tuosta kukoistamaan. Rosa käyttäytyy kuin olisi Suomen ainut vuorotyöläinen, tai ehkä jakso oli leikattu niin että saatiin draamaa.
Miina ja Heikki vaikuttavat tosi hyvältä parilta. Aluksi veikkasin ettei heidän homma tule toimimaan mutta nyt olen tyystin toista mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin tämän iltaisen jakson jo katsomosta, seuraavassa mietteitäni.. Varokaa siis spoilereita vaikka kirjoitankin kohtuullisen yleisluontoisesti ja omia fiiliksiäni vain.
Siispä varokaa varokaa
.
.
.
.
.
.
SPOILERI ALKAA
.
.
.
.
.
Yllättävän kiva jakso oli, pelkäsin pahempaa Rosalta ennakkoon lukemani perusteella mutta ei toi nyt niin paha ollutkaan. Ahdistunut, väsynyt ja kiukutteleva mutta Eetu vaikutti toiveikkaalta ja sanoi jopa että tuntuu että tuo suhde on juuri sitä mitä tarvitsee. Näkemämme lisäksi heillä on siis varmasti ollut myös kivoja hetkiä.
Heikissä ja Miinassa pisti silmään fyysinen läheisyys ja halu koskettaa, ovat lähes koko ajan vierekkäin, käsikkäin tai muuten kontaktissa. Heillä on myös todella aikuinen ja kypsä tapa suhtautua tilanteeseen, haasteita on ja sen voi kumpikin sanoa ääneen mutta haasteita vahvempana on tahto onnistua ja päätös olla naimisissa. Todella toiveita herättävä pari.
Sini ja Vesa ovat edelleen vähän arvoitus, onko romanttista kipinää ja fyysistä vetovoimaa olemassa? Syttyykö se kun Vesa vetää kitaran esiin ja alkaa soittamaan? Todella tyytyväisille vaikuttavat itse ainakin tilanteeseen ja molemmilla on hyvä suhtautuminen avioliittoon.
Siis mulla tuli hyvä fiilis muista, paitsi Vesasta ja Sinistä. Minusta Rosan kiukkuilua oli palstalla liioiteltu todella paljon ja hänen ja Eetun välillä oli paljon hempeyttäkin. Rosa aika hyvin avasi tuntemuksiaan ja Eetu vaikutti ottavan rauhallisesti asian. Miina ja Heikki taas vaikuttavat todella mahtavilta yhdessä. Ihanaa huumoria koko ajan ja vapautunutta yhdessäoloa. Mutta nyt tosiaan huomasin, että Vesa näyttää välillä vähän kyllääntyneeltä Sinin tapaan tehdä kaikesta vitsiä, jolle pitäisi nauraa. Saas nähdä...
Niin ja toinen, mikä pisti huonona merkkinä silmään oli se, että Vesa välttelee useasti Sinin katsetta. Sini aika flirttinä hakee katsekontaktia Vesaan, mutta Vesa katsoo vallan muualle... En tiedä onko tiedostamatonta vai eikö vain välitä katsoa. Mutta huomioinpahan vain.
Tuo kertoo siitä ettei ole mitään kemiaa Vesan puolelta eikä sitä voi pakottaa. Vesa voi kokea olevansa pakkoliitossa ja laskee päiviä.
Nyt olet kyllä aivan hakoteillä! Tai oikeastaan, kerro mulle, minkälaista kemiaa sun matemaatikko/DI-ystävilläsi on puolisoidensa kanssa, miten huomaat sen?
No mitäs tekemistä ammatilla tai koulutuksella on sen kanssa, miten ihmisestä näkyy ihastuminen?!
Täällä on nyt selvästi jotkut kovasti haluamassa Vesasta ja Sinistä jotain mitä ei ole nähtävissä. Kyllä hyvänen aika ihmisestä näkee onko hän ihastunut vai ei!
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes nuku öitä tehdessä klo 17 asti enkä silti oo tollanen mörrimöykky. Epäreilu tilanne Eetulle! On illat ja yöt yksin ja päivisin pitää hiippailla, kun äkänen vaimo nukkuu.
Rosan ei ois pitänyt ikinä hakea tähän ohjelmaan!
Itse olen ihan samanlainen kuin Rosa. Kun minulla on yövuorot, en todellakaan jaksa mitään ylimääräistä, vaan haluan levätä. Toiseksi olen muutenkin samalla tavalla vauhdikas, enkä pidä jahkailusta. Kun hommat tehdään, ne tehdään ja sillä selvä. Jos mies on tuollainen harkitseva jaanaaja, niin ei ihme että Rosaa ärsyttää. Lisäksi epäilen heidän sopivuuttaan sängyssä, Rosa tuskin saa sitä seksiä mitä tarvitsee.
Rosasta tulee mieleen äksy hoitsu joka jauhaa kakkaa taukohuoneessa.