Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Joko vähitellen alatte uskoo mua, et VESA EI OLE IHASTUNUT? Yrittää kohteliaasti selvitä.
Rosa oli tosi kiusaantuneen ja epäkiinnostuneen näköinen, kun Eetu selitti kitaransoitosta.
Ei hemmetin Rosa, voiko valittaa noin paljon js olla masentunut työstään. Tekis jotain asialle
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme Rosaa vaivaa?! Ei voi pelkkää ohjelman leikkaustakaan syyttää...
Vaikuttaa loppuun palaneelta ja sairasloman tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Toi Miina on kyllä lumoavan nätti mun mielestä :)
Mulle tulee vähän liikaa mieleen Suvi Linden. Mutta tykkään siitä, että Miinalla on huumoria ja sopeutumiskykyä olematta kuitenkaan vässykkä, M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme Rosaa vaivaa?! Ei voi pelkkää ohjelman leikkaustakaan syyttää...
Vaikuttaa loppuun palaneelta ja sairasloman tarpeessa.
Tuo asenne ja elämäänsä ja työhönsä kyllästyminen kyl näkyy siel akuutissa usein valitettavasti....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina on täydellinen!
Miina on todellakin huipputyyppi ja hänessä on paljon hyviä puolia.
Kukaan ei silti ole täydellinen, vaan meillä kaikilla on myös huonot puolemme.
No täällä aina on ne pahikset ja täydelliset. Kuuluu asiaan. Ei mitään rationaalisuutta.
Oi kertokaa joku mikä tuo ihana biisi on mitä Eetu soitti Rosalle..?
Eikö toi Rosa ole yhtään miettinyt etukäteen, että miten yhdistää työnsä ja tuon ohjelmaan osallistumisen?!
Eetu ja Rosa tarttis tekstityksen.
Joku sano täällä että ihmiset on liiotellu tota Rosan hankaluutta, mutta mun mielestä päinvastoin. Ihmiset on aika kiltisti kyllä puhunu tosta :D
Miks toi Rosa on hakenut tohon ohjelmaan? Stressaava työ, ahdistunut ja kireä ihminen ja tykkää olla yksin/tarvitsee yksinoloa. Olen samanlainen enkä ikinä ois hakenu tohon formaattiin.
Vesalla ja Sinillä ei ole mitään kemiaa. Ei kosketusta, ei ihailevia katseita... nuo on kaverit, jos sitäkään.
Muistuttaako Sini kenenkään muun mielestä Enni Rukajärveä? :D
Heikki osti liput legolandiaan, mikä romanttinen reissu!
Minkä rotuinen tuo Miinan koira on?
Ja näköjään lisää ahdistusta tulossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Miina tekee työkseen? Menee seiskalta nukkumaan?
En tiiä missä Miina on töissä mut lentokentällä ainaki iha normaalii mennä 3-5 aikaa aamul töihin.
Joo, on lentokentällä asiakaspalvelutyössä. Check-in -tiskillä siis kai.
En tiiä missä Miina on töissä mut lentokentällä ainaki iha normaalii mennä 3-5 aikaa aamul töihin.