Näin poikani pettämässä tyttöystäväänsä
Minulla on 16-vuotias juuri lukion aloittanut nuori poika. Hän tapasi koulussa tytön, jonka kanssa rupesi pian seurustelemaan. Ehkä noin pari viikkoa ovat nyt olleet yhdessä ja olen tytön tavannutkin. Oikein mukavan ja fiksun oloinen tyttö.
Eilen kuitenkin näin poikani pussailemassa toista tyttöä!? Olen pettynyt poikaani ja pyysin häntä lopettamaan suhteen lukiotytön kanssa, kun ei selvästi ole valmis vielä sitoutumaan. Kyseessä siis ensimmäinen tyttöystävä (ainakin ensimmäinen jonka on minulle esitellyt). Poikani kuitenkin sanoi että aikoo jatkaa suhdetta kertomatta virheestä tyttöystävälleen, ja sanoi etten saa sekaantua hänen asioihinsa. Mielestäni tytön kuuluu tietää mitä poikani puuhailee hänen selkänsä takana. Kuinka ”nolo mutsi” (poikani sanoin) olen jos kerron tälle tytölle mitä on tapahtunut? Tiedän, että poikani on nuori ja vasta harjoittelee parisuhteessa olemista, mutta pettäminen on aina väärin, enkä hyväksy sitä ollenkaan.
Kommentit (22)
Nyt kyllä menee curling vanhemmuus vähän turhan pitkälle. Jos sinulle pettäminen on maailmanloppu, niin se ei välttämättä tarkoita samaa poikasi ja hänen tyttöystävän viikon vanhalle "suhteelle". Et voi sekaantua poikasi elämään, siirtää häneen omia pelkojasi ja traumojasi. Pojan pitää ITSE opetella, itse määrittää oma suhteensa ja muutenkin. Hän on oma ihmisenä, ei mikään äidin pettämispelkojen jatke. Ei tulisi mieleenkään sekaantua eikä puuttua omien lasten ihmisuhteisiin.
Äh kun nää aina sattuu kömpelön kieleen ja liikaselittelyyn 0/5