Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki paidat ja mekot on nykyään sellaisia että niiden alla pitää olla joku alusmekko/alustoppi!

Vierailija
02.09.2018 |

Ärsyttävää. Joskus tulee jopa yllärinä tämä läpikuultavuus kun olet jo kiikuttanut vaatteen kotiin ja pistät eka kertaa päälle.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko keskustella uskontojen ja kulttuurien piirteistä jossain toisessa ketjussa...

Vierailija
22/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen vartalonmyötäinen lyhyehkö mekko näyttää naisen hyviä puolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin polttava ongelma on islamissa ratkaistu naisen edut huomioivalla tavalla.

Toden totta. Islamissa koen olevani paljon vapaampi kun mua ei arvosteta ulkoisten avujen perusteella. Koen olevani nyt vapaampi ulkonäköpaineilta, mihin länsimainen media altistaa naiset. Ei tarvitse joutua arvostelun kohteiksi tissien tai pepun koon perusteella. Olen kuin prinsessa muslimimiehelleni.

Alapeukuttajat ovat katkeria. On se joillekin miehille kova pettymys jos nainen ei alistu pukeutumaan paljastavammin ja esittämään itseään vieraille miehille. Muslimimiehen seurassa nainen saa tuntea itsensä prinsessaksi jolle avataan ovi, jonka kauppakassit kannetaan ja mieheni jopa ojentaa mulle käden kun nousen bussin penkistä. Muslumiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. En ymmärrä miksi moni suomalainen nainen haluaa olla ennemmin supernainen eikä prinsessa.

Eipä ole islam ainoa uskonto, jossa esitetään naisten olevan muka tasa-arvoisia miesten kanssa. Todellisuus on kuitenkin usein eri. Mies pitää naisen kotona nuhteessa ja vallassaan. Mutta pahimmillaan jopa nainen voi olla kuvitelmissa, että olisi jotenkin yhtä arvokas kuin mies, vaikka hänen vapautensa on riistetty. Surullista.

Myönnä vaan pois että oot vain katkera nainen. Suomalainen mies on täysin paska kun ei ole samanlainen herrasmies kuin muslimit. Jokainen nainen haluaa tuntea itsensä prinsessaksi mutta eivät vain halua sitä myöntää.

Eiköhän meillä lehdet otsikoi jatkuvasti miten herrasmiesmäistä prinsessakohtelua nää muslimimiehet ympäri maailmaa naisille antaa.

Oon ollut 10 vuotta muslimin kanssa ja oon hänelle edelleen todellinen prinsessa. Toista se oli suomalaisen miehen kanssa. Ex suomalaismieheni olivat juoppoja. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa

Miksi seurustelit juoppojen kanssa? On kai niitä raittiitakin suomalaisia?

Vierailija
24/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ns "mesh" kangasmuoti on eri asia kuin läpinäkyvä vaalea trikoopaita tai sellaisenaan kauttaaltaan käyttökelvottoman ohut kukkamekko. Tai hame, josta näkyy valoa vasten reisien muodot läpi - mikä järki?

Kyllä. En voi käyttää näitä mekkoja ilman, että laitan alle alusmekon. En ymmärrä miksi joku haluaisi näyttää vartalon ääriviivat mekon läpi?! Mikä järki?!

Vierailija
25/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ns "mesh" kangasmuoti on eri asia kuin läpinäkyvä vaalea trikoopaita tai sellaisenaan kauttaaltaan käyttökelvottoman ohut kukkamekko. Tai hame, josta näkyy valoa vasten reisien muodot läpi - mikä järki?

Kyllä. En voi käyttää näitä mekkoja ilman, että laitan alle alusmekon. En ymmärrä miksi joku haluaisi näyttää vartalon ääriviivat mekon läpi?! Mikä järki?!

No miksi ostat sellaisia mekkoja? Jos tomumajan parasta ennen -päivämäärä on saavutettu niin sopii siirtyä fiorellasta lorellaan.

Vierailija
26/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika alushameissa on? Niiden kanssa kaikki mekot näyttävät paremmilta päällä. Kokoalushame on hyvä vaatekappale! Riittää kun hankkii yhden vaalean ja yhden mustan ja pesaisee vaikka illalla käsin jos tarvitsee sen seuraavaksikin päiväksi. Kestävät hyvänä monta vuotta.

Vierailija
27/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin polttava ongelma on islamissa ratkaistu naisen edut huomioivalla tavalla.

Toden totta. Islamissa koen olevani paljon vapaampi kun mua ei arvosteta ulkoisten avujen perusteella. Koen olevani nyt vapaampi ulkonäköpaineilta, mihin länsimainen media altistaa naiset. Ei tarvitse joutua arvostelun kohteiksi tissien tai pepun koon perusteella. Olen kuin prinsessa muslimimiehelleni.

Alapeukuttajat ovat katkeria. On se joillekin miehille kova pettymys jos nainen ei alistu pukeutumaan paljastavammin ja esittämään itseään vieraille miehille. Muslimimiehen seurassa nainen saa tuntea itsensä prinsessaksi jolle avataan ovi, jonka kauppakassit kannetaan ja mieheni jopa ojentaa mulle käden kun nousen bussin penkistä. Muslumiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. En ymmärrä miksi moni suomalainen nainen haluaa olla ennemmin supernainen eikä prinsessa.

Eipä ole islam ainoa uskonto, jossa esitetään naisten olevan muka tasa-arvoisia miesten kanssa. Todellisuus on kuitenkin usein eri. Mies pitää naisen kotona nuhteessa ja vallassaan. Mutta pahimmillaan jopa nainen voi olla kuvitelmissa, että olisi jotenkin yhtä arvokas kuin mies, vaikka hänen vapautensa on riistetty. Surullista.

Myönnä vaan pois että oot vain katkera nainen. Suomalainen mies on täysin paska kun ei ole samanlainen herrasmies kuin muslimit. Jokainen nainen haluaa tuntea itsensä prinsessaksi mutta eivät vain halua sitä myöntää.

Eiköhän meillä lehdet otsikoi jatkuvasti miten herrasmiesmäistä prinsessakohtelua nää muslimimiehet ympäri maailmaa naisille antaa.

Oon ollut 10 vuotta muslimin kanssa ja oon hänelle edelleen todellinen prinsessa. Toista se oli suomalaisen miehen kanssa. Ex suomalaismieheni olivat juoppoja. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa

Miksi seurustelit juoppojen kanssa? On kai niitä raittiitakin suomalaisia?

Suomalaiset miehet kun on viinaanmeneviä ja täysin paskoja olemaan herrasmiehiä. Pitävät heti sellaiasta neitimäisenä ja homomaisena touhuna olla "palvelemassa" naista.

Vierailija
28/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:: ) kirjoitti:

Sellanen vartalonmyötäinen lyhyehkö mekko näyttää naisen hyviä puolia.

Nainen ei ole näyttelyesine. Länsimaissa nainen on aina ollut objekti. En ymmärrä miksi annatte naisten pukeutua paljastavasti. Oma mies ei anna mun kulkea perse paljaana kaupungilla. Oon paljon vapaampi islamissa. Jopa suvun miehetkin pitää meitä naisia prinsessoina, joita suojellaan pahimmilta rasituksilta. En ole ikinä kokenut olevani näin arvostettu verrattuna suomalaisen miehen kanssa. Oon miehelleni mielellään prinsessa kuin tyhjäpäähutsu tai supernainen.

Vierailija
29/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten miesten kohtelu onkin herrasmiesmäistä. Haukutaan naisia huoriksi ja huudellaan niille pervoja. Muslimit ei kiroile naisten kuullen ja huorittele naisia. No mutta onhan suomalaiset miehet täysin juntteja

Vierailija
30/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saadaan ihmiset ostamaan enemmän. Itse vältän ostamasta niitä. En tykkää kerrospukeutumisesta, varsinkaan helteellä. Talvella on vähän pakko.

Vierailija
31/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Islam toi ensimmäisenä uskontona samat oikeudet naisille koulutukseen, yhteiskuntaan osallistumiseen ja työntekoon. Musliminainen saa johtaa yritystä ja hallita omaisuuttaan. Mikä muu uskonto on sallinut tämän? Se että koette islamin alistavana sillä perusteella että islamissa on sukupuoliroolit, niin se ei alista naista. Islam pyrkiikin täydellisyyteen. Jos ura ei pilaa äidin tehtävää, nainen saa tehdä uraa. Mohammedkin saarnasi naisten oikeuksien puolesta, naiset saivat tulla juttelemaan Mohammedille ja jopa väitellä hänen kanssaan. Hän auttoi vaimojaansa kotitöissäkin. Sitä paitsi yksi Mohammedin vaimoista oli vauras kauppias! Muslimit pitää meitä naisia prinsessoina, joita suojellaan pahimmilta rasituksilta. Meillä naisilla on pienemmät vastuut perheen elättämisessä. En todellakaan aio olla muiden suominaisten tavoin supernainen vaan prinsessa ja oon paljon onnellisempi näin. Onneksi omat tyttäretkin ovat mielellään prinsessoja, joille avataan ovi, joiden ostokset aina maksetaa, joita suojellaan aina vaaroilta, kuin supernaisia.

Vierailija
32/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, jankkaajat tappoivat ketjun. Sori, ap, aloitus oli hyvä ja olen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
33/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnon alushame.Se on kaiken lisäksi tyylikäskin.

Ennen alushameet kuuluivat joka naisen vaatevarastoon.Kuten niin monet muutkin ihanat vaatteet,joita ei enää näy.

Minulla on alushameita ja pari alustoppia jos on pitkikset ja läpikuultava pusero.

En edes tiennyt ettei vaatteet saa nykyään kuultaa.Tyttäreni sen mulle kertoi.

Itse olen 70-luvun nuori,ja silloin oli must-juttu,että rintsikat kuulsi paitapuseron läpi.

Eikä vain nuorilla,meillä oli  alle nelikymppinen ja viiskymppinen opettaja,joista aina tiedettiin,millaiset rintsut heillä oli vaalen paitiksen kanssa.

Tavallaan on siis tultu vanhempaan tyyliin takaisin.