Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki paidat ja mekot on nykyään sellaisia että niiden alla pitää olla joku alusmekko/alustoppi!

Vierailija
02.09.2018 |

Ärsyttävää. Joskus tulee jopa yllärinä tämä läpikuultavuus kun olet jo kiikuttanut vaatteen kotiin ja pistät eka kertaa päälle.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se läpikuultavuus on tarkoituksella. Ja rintsikat ja alustopit aiheuttavat tutkitusti riippurintaisuutta (N64.81), joka on Suomessa lähes kansantauti.

Vierailija
2/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästetty materiaalissa... Mutta sama ilmiö joka hintaluokassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano muuta. Todella ärsyttävää. Ilmiö on pahin erityisesti vaaleissa vaatteissa.

Vierailija
4/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmiset ostais useamman vaatteen.

Yksinkertaista.

Aina kun ihmetyttää miksi kapitalisti tekee mitä tekee, voi olla varma että kyse on voittojenmaksimointiyrityksestä.

Vierailija
5/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki läpikuultavuus voi näyttää eteeriseltä jossain catwalkilla, mutta en ihan usko tuohon aivopieruun, että arkielämässäkin olisi tarkoituksellista kulkea rinnat vilkkuen tai rintaliivit läpi loistaen. Tietysti vähän muodista riippuen joskus on muotia vilauttaa alusvaatteiden reunaa, mutta tuo ei kyllä sitä ole.

Vierailija
6/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ns "mesh" kangasmuoti on eri asia kuin läpinäkyvä vaalea trikoopaita tai sellaisenaan kauttaaltaan käyttökelvottoman ohut kukkamekko. Tai hame, josta näkyy valoa vasten reisien muodot läpi - mikä järki?

Vierailija
7/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään liikkeen näyteikkunassa on mustat mallinuket. Yhdelle oli puettu nätti vaaleanpunainen neule, jonka ostoa olisin voinut muuten harkita, mutta se musta "iho" paistoi neuleen alta paljastaen sen olevan liian läpinäkyvä.

Vierailija
8/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta saa laadukkaampia vaatteita.

Vierailija
9/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen itsekkin miettinyt. Ihan perus t-paitakin voi olla niin ohut ettei sitä kehtaa yksinään pitää. Tietysti lisää kulutusta kun pitää olla enemmän päällä, mutta nuo kyllä jää kauppaan.

Vierailija
10/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se läpikuultavuus on tarkoituksella. Ja rintsikat ja alustopit aiheuttavat tutkitusti riippurintaisuutta (N64.81), joka on Suomessa lähes kansantauti.

Joo Afrikassa kaikilla rinnat paljaina kulkevilla alkuasukkaillahan on tunnetusti kiinteät terhakat rinnat.

Vierailija
11/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää. Joskus tulee jopa yllärinä tämä läpikuultavuus kun olet jo kiikuttanut vaatteen kotiin ja pistät eka kertaa päälle.

Mistä sinä tiedät tuleeko minulle paitojen läpikuultavuus yllärinä vasta kotona?

Vierailija
12/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten en edes tajunnut yhden mekon olevan läpikuultava. Vasta myöhemmin kuvista tajusin miten hyvin rintsikat ja alushousut näkyi. Hävetti.

Vierailija
13/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin polttava ongelma on islamissa ratkaistu naisen edut huomioivalla tavalla.

Toden totta. Islamissa koen olevani paljon vapaampi kun mua ei arvosteta ulkoisten avujen perusteella. Koen olevani nyt vapaampi ulkonäköpaineilta, mihin länsimainen media altistaa naiset. Ei tarvitse joutua arvostelun kohteiksi tissien tai pepun koon perusteella. Olen kuin prinsessa muslimimiehelleni.

Vierailija
14/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin polttava ongelma on islamissa ratkaistu naisen edut huomioivalla tavalla.

Juuri näin. Ap, mihin voidaan lähettää liittymispaperit?

Vierailija
15/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alusvaatteita. Jos jotain kuultaa, kuultakoon. Ja tiedoksi rintsikkahulluille, afrikkalaisnaisten rinnat eivät roiku, elleivät he ole poteneet nälkää, joka on vienyt kaiken rasvakudoksen. Suomessa on vähän päinvastainen ravitsemusongelma.

Vierailija
16/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toden totta. Islamissa koen olevani paljon vapaampi kun mua ei arvosteta ulkoisten avujen perusteella. Koen olevani nyt vapaampi ulkonäköpaineilta, mihin länsimainen media altistaa naiset. Ei tarvitse joutua arvostelun kohteiksi tissien tai pepun koon perusteella. Olen kuin prinsessa muslimimiehelleni.

Alapeukuttajat ovat katkeria. On se joillekin miehille kova pettymys jos nainen ei alistu pukeutumaan paljastavammin ja esittämään itseään vieraille miehille. Muslimimiehen seurassa nainen saa tuntea itsensä prinsessaksi jolle avataan ovi, jonka kauppakassit kannetaan ja mieheni jopa ojentaa mulle käden kun nousen bussin penkistä. Muslumiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. En ymmärrä miksi moni suomalainen nainen haluaa olla ennemmin supernainen eikä prinsessa.

Vierailija
17/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat ovat katkeria. On se joillekin miehille kova pettymys jos nainen ei alistu pukeutumaan paljastavammin ja esittämään itseään vieraille miehille. Muslimimiehen seurassa nainen saa tuntea itsensä prinsessaksi jolle avataan ovi, jonka kauppakassit kannetaan ja mieheni jopa ojentaa mulle käden kun nousen bussin penkistä. Muslumiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. En ymmärrä miksi moni suomalainen nainen haluaa olla ennemmin supernainen eikä prinsessa.

Eipä ole islam ainoa uskonto, jossa esitetään naisten olevan muka tasa-arvoisia miesten kanssa. Todellisuus on kuitenkin usein eri. Mies pitää naisen kotona nuhteessa ja vallassaan. Mutta pahimmillaan jopa nainen voi olla kuvitelmissa, että olisi jotenkin yhtä arvokas kuin mies, vaikka hänen vapautensa on riistetty. Surullista.

Vierailija
18/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja vaatteita esimerkiksi keinokuidusta ja halpa hinta? Säästöä valmistajalta.

Vierailija
19/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Afrikassa kaikilla rinnat paljaina kulkevilla alkuasukkaillahan on tunnetusti kiinteät terhakat rinnat.

Samalla tavalla kuin kaikki tupakoivat afrikkalaiset ovat kuolleet. Kannattaa se tilastotieteen peruskurssi käydä, niin ei tarvitse tuollaista möläytellä.

Vierailija
20/33 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan tämä vitsi?