Vaimoni suuttui minulle, kun sain isomman pitsan
Tilattiin siis pitsat molemmille. Otin valikoimatta siitä sitten päällimmäisen pitsalaatikon siitä ja rupesin syömää. Vaimoni avasi sen toisen laatikon ja vertasi meidän pitsoja. Sanoi että, kiitti vaan kun otit isomman pitsan, tosi reiluu! Sanoin että voithan sä tästä mun pitsasta ottaa slaissin. Ei kelvannut kuulemma säälipalat.
Nyt mököttää tuossa vieressä sohvalla, eikä puhu minulle mitään.
Kommentit (17)
Onko vaimosi ahne ja lihava ihminen? Vai muuten vaan itsekäs?
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimosi ahne ja lihava ihminen? Vai muuten vaan itsekäs?
No ihan sopusuhtainen on. Ahne jossain määrin kyllä.
Mä itse kanssa kiukuttelin eksälle ihan pikkuasioista. Mm. siitä, että osti espanjalaisia kirsikkatomaatteja, kun oisin halunnut kotimaisii. Mullittelin varmaan viikon tosta. Ja olin kolmikymppinen. Jälkeenoäin on hävettänyt niin hemmetisti. Hyvä, kiltti mies oli.
Anna mullitella. Jos annat periksi ja koitat saada sen hyvälle tuulelle se ajattelee, et sen käytös on hyväksyttävää ja alkaa aina tehdä noin.
Vanhan sanonnan mukaan nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla, mutta sulla taitaa lähteä molemmat yhdellä pizzalla :D
Mistä näitä paskoja provoja ilmestyy jatkuvasti???
0/5
Pms päällä? Se ehkä just ja just selittäisi.
Akka vaan lihoo jos syö pitsaa. Akalle salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmaan korkea BMI, joka tarkkoittaa kaltaisiesi mukaan suurta määrää lihaksia.
Elämä opettaa, joku syö ison pizzan muttei piparia ehtoolla :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Ja kun mies syö pizzaa, sen sisältämät kalorit vain hulahtavat läpi hänen roansulatuselimistönsä niin että hujahtaa, eikä syödystä pizzasta jää minkäänlaista jälkeä hänen vartaloonsa?
Onko muijasi nimi E. P.? On muuten niin kateellinen ihminen, että töissäkin kahvitunnilla kadehtii muiden merkkibanaaneita omien "pirkkojensa" takaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun mies syö pizzaa, sen sisältämät kalorit vain hulahtavat läpi hänen roansulatuselimistönsä niin että hujahtaa, eikä syödystä pizzasta jää minkäänlaista jälkeä hänen vartaloonsa?
Virtaviivaisen hyljefiguurin kanssa tapaa käydä juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä paskoja provoja ilmestyy jatkuvasti???
0/5
:D Kantsii sinunkin joskus kokeilla seukata naisen kaa, todellisuus saattaa hämmästyttää:)
Naiset on niin mystisiä, esimerkiksi jos sanoo: Olet kaunis tänään, niin nainen on otettu kun kultasiippa muisti noin hellästi ja kivasti. Toki naisella jää alitajuntaan kytemään sana "TÄNÄÄN", enkö sitten ollut eilen nätti?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Tulee mieleen se Pulkkisen pizzasketsi.
Sulla on erikoinen vaimo kun hänestä riittää tarinoita joka päivälle.
Kamalia naisia teillä. Minun siro vaimoni ei edes halua syödä kokonaista pizzaa, vaan syo korkeintaan 1/2 tai 3/4 osaa ja tarjoaa minulle yhden siivun jos jaksan.
Lapsellista