Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä absolutisti nainen voi löytää miehen.

Vierailija
01.09.2018 |

Löytyykö Suomesta edes miehiä jotka eivät käytä alkoholia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies kertoo tutustumisvaiheessa, ettei juo lainkaan alkoholia eikä ymmärrä kännäämistä, mutta todellisuus paljastuu lopulta päinvastaiseksi. Onnea etsintään.

Vierailija
2/18 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Nyt muutaman vuoden raittiin miehen kanssa oltuani en enää muunlaista huolisikaan. Omani löytyi netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies kertoo tutustumisvaiheessa, ettei juo lainkaan alkoholia eikä ymmärrä kännäämistä, mutta todellisuus paljastuu lopulta päinvastaiseksi. Onnea etsintään.

Tämä on tulkut huomattua.. Ap

Vierailija
4/18 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla absolutisti? Olut, viini ja jokunen drinksu kuuluu elämään siinä missä vaippojen vaihto sekä futisreeneihin kuskaaminen.

Vierailija
5/18 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla absolutisti? Olut, viini ja jokunen drinksu kuuluu elämään siinä missä vaippojen vaihto sekä futisreeneihin kuskaaminen.

Eihän kaikkien elämään kuulu vaippojen vaihtokaan, hönö. Sun elämä ei ole samaa kuin kaikilla muilla.

Vierailija
6/18 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kai sellaisen netistä helpoimmin löytäisi, jos oletetaan, että absolutisti ei jaksa käydä baareissa.

Olen ollut absolutisti nyt 3,5 vuotta. Päätöksen taustalla ei ole alkoholismia, mutta silloin kun alkoa otin, tuli vedettyä yleensä olan takaa. Perus viikonloppukännäystä johon kyllästyin täysin, ja silkkaa v*ttumaisuuttani päätin sitten olla ottamatta enää pisaraakaan. Sampanjaa voin kulauksen verran kilistellä, jos etiketti ehdottomasti vaatii.

Kumppanin hankinnassa absolutismi ei ole mikään vaatimus tai meritti. Saa puolestani kännätä ja käydä baarissa viikonloppuna kavereidensa kanssa, mutta alkkista en huolisi. Olen absolutismistani huolimatta edelleen sitä mieltä, että alkoholi menee hukkaan ellei ihminen humallu. Eli en nipota muiden juomisesta.

Vierailija
7/18 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikkien elämään kuulu vaippojen vaihtokaan, hönö. Sun elämä ei ole samaa kuin kaikilla muilla.

Vastaus kysymykseen. On varmasti todella vaikeaa löytää kumppani, noilla reunaehdoilla.

Vierailija
8/18 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseuroilta

Vierailija
9/18 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kysymystä tarkemmin miettinytkään vaikka itselläni absolutismi on eräänlainen piilovaatimus, koska siis sellainen itsekin olen. Lähinnä siksi että en ymmärrä ollenkaan alkoholin käyttöä. Enkä tarkoita että ne jotka käyttävät ovat ihmisinä huonompia, vaan en vain ymmärrä sitä alkuunkaan. Ja kun se makukin on niin paha niin mieluummin minä maunkin puolesta joisin vaikka mehua (jos joku vaikka vaan ruokajuomana yms. sanoo käyttävänsä).

Vierailija
10/18 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä päin löytyy. On tosin niin kotona viihtyvä, että harva tietää olemassaolostaan. Voisi löytyä netistä, tosin ei ole nyt missään seuranhakupalvelussa. Ehkä lehti-ilmoituksella tai tuttujen kautta.

Vierailija
11/18 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen absolutisti tosin raitistuin vasta aa kokousten jälkeen.

Vierailija
12/18 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-aamuna sängystään. Mies: ”Ei saamari nyt loppu juominen! En enää ikinä haluu herätä tommosen noita-akan vierestä!” (Vitsi vitsi!)

Kyllähän niitä nyt absolutisteja löytyy. Ainakin moni raitistunut alkoholisti on sellainen, ja osa uskovaisistakin. Toki muitakin absoja on. Treffi-ilmoon vaan että absolutismi tärkeää.

Vierailija
13/18 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei maistu alkoholi ja en rupee sitä väkisinkään kittaamaan. Kertaakaan en ole ollut humalassa, ikää 37. Juomattomuuden takia minua on koko ikäni loukattu naisten toimesta, esim treffeillä kadottua, intetty ja naurettu Miehiltä olen saanut vain positiivista palautetta

14/18 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos teillä mammoilla tullut mieleen että jos miehen elämässä on ainoa muutos se että alkaa seukkaamaan, ni todellisuus muotoutuukin päinvastaiseksi. Mistäköhän johtuu?  XD

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
15/18 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes absolutistia tarvis vaan sellaisen joka ei juo kuin joskus harvoin saunaoluen. Itse eäolin pitkään juomatta kokonaan mutta nykyään juon joskus puoli lasia kuoharia juhlissa. Makukin on ihan hyvä. Humalahakuisen juomarin kanssa en halua olla, paljom mieluummin oon yksin vaikka koko loppuelämän

Vierailija
16/18 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täältä löytyy absolutisti mies joka valvoi koko viime yön tietokonetta ylikellottaessa.

Vierailija
17/18 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D merilapista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos teillä mammoilla tullut mieleen että jos miehen elämässä on ainoa muutos se että alkaa seukkaamaan, ni todellisuus muotoutuukin päinvastaiseksi. Mistäköhän johtuu?  XD

Miehen ihmissuhderiippuvaisuudesta ilmeisesti? Itse absolutistina jätän epämiellyttävät ihmiset, enkä ala "heidän takiaan" juomaan.

Vierailija
18/18 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun voi törmätä kuntosalilla, yliopistolla ja e-urheilutapahtumissa