Aijon tänään pettää mun miestä eikä oo mitään oman tunnin tuskia..
Oon sopinu treffit kympiks ja tarkotus ois mennä miehen luokse yöks...mies luulee et oon yövuorossa. Olenko paha ihminen jos ei oo ees pikkusen huono omatunto? En kai omaa vaan samoja perjaatteita ku muut
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Oon sopinu treffit kympiks ja tarkotus ois mennä miehen luokse yöks...mies luulee et oon yövuorossa. Olenko paha ihminen jos ei oo ees pikkusen huono omatunto? En kai omaa vaan samoja perjaatteita ku muut
Mikset sitten eroa jos kerta vieraat kiinnostaa. Tuntuu tuo pettäminen olevan niin yleistä, että mahtaakohan enää löytää edes naista johon voisi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empatiakyvytön ainakin olet. Toivottavasti sulle rakas ihminen tekee sulle saman :)
sori mut en usko mihinkaan humpuulkiin kuten karmaan
Voi vattu. Tarkoitin ihan sitä, että saisit vaan tuntea miltä tuntuu, sen kun sinulle tehdään samoin. Oli karmaa tai ei, niin oikein se olisi. Enkä mikään uskova oo, mutta yks hienoimmista periaatteista on että älä tee toiselle niinkuin et haluisi itselleskään tehtävän. Haluaisitko miehes pettävän sua, tai tuntuisko ees pahalta?
Tyhmä ainakin olet jos luulet että ei satu omalle kohdalle koskaan.
Ulospäinsuuntautunut international luonteinen nainen, mutta ET ns Vaimomatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empatiakyvytön ainakin olet. Toivottavasti sulle rakas ihminen tekee sulle saman :)
sori mut en usko mihinkaan humpuulkiin kuten karmaan
Voi vattu. Tarkoitin ihan sitä, että saisit vaan tuntea miltä tuntuu, sen kun sinulle tehdään samoin. Oli karmaa tai ei, niin oikein se olisi. Enkä mikään uskova oo, mutta yks hienoimmista periaatteista on että älä tee toiselle niinkuin et haluisi itselleskään tehtävän. Haluaisitko miehes pettävän sua, tai tuntuisko ees pahalta?
joo tajusin kyl pointin mut ihan sama koska tiedan et mies ei pettais mua ikin meil on meinaa eri tarkeys jarjestus ja pefjaatteet ja niinku sanoin siihe ei satu koska ei tiia
Joo. Oot paha ja tyhmä. Sen kai halusit kuulla?
Meinaan jotkut saa siitäkin kiksejä.
Anna mennä vaan, karma on jo etukäteen näköjään iskenyt joten ota velka takaisin... ;)
En voi tuomita. Olen pettänyt kaikissa parisuhteissa. Mukavaa yötä!
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle miten pettamine tekee must tyhmam? en oo meinaan jaamas kii
Haetko kruunua kun kerrot siitä täällä palstalla? Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
AP on työtön luuserimies, jolle ainoa syy herätä aamuisin on avata tällaisia pska-avauksia. Tämähän ei ole muuta kuin surkea provo. 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Haetko kruunua kun kerrot siitä täällä palstalla? Ei jatkoon.
haluun vaan tuoda esille dfillaisen ajattelu tavan
Miksi ihmeessä kirjoitat tänne, jos ei kerta ole omantunnon tuskia? Kuullaksesi, että teet oikein? No et tee, olet vain onnistunut huijaamaan itseäsi ja antanut itsellesi luvan pettämiseen. Kyllä se syyllisyys iskee jokin päivä. Todennäköisesti käytöksesi on jo tuhonnut aiemmatkin parisuhteesi, mutta et vain tajua sitä vielä...
Vierailija kirjoitti:
Kakarapaska siellä kirjoittelee, sen huomaa sanojen tyylistä, sivistymättömyydestä ja pellestä asenteesta. Jääköön apinal*tka omaan arvoonsa. Kys tai hajoa koulukiusaukseen tai ihan mihin vaan. Jokin sitä v*tuttaa, tekisit jotain elämällesi tänne avautumisen sijaan.
En oo kakara haha oon 30 :D niin arvasin et taal on vaa tollasii moralisoiji ja haukutaa ennuks ku ei vpida hyvaksyy et joku ei tunne omaatuntoo et taida ite tietaa elamast tarpeeks tajuisit pelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakarapaska siellä kirjoittelee, sen huomaa sanojen tyylistä, sivistymättömyydestä ja pellestä asenteesta. Jääköön apinal*tka omaan arvoonsa. Kys tai hajoa koulukiusaukseen tai ihan mihin vaan. Jokin sitä v*tuttaa, tekisit jotain elämällesi tänne avautumisen sijaan.
En oo kakara haha oon 30 :D niin arvasin et taal on vaa tollasii moralisoiji ja haukutaa ennuks ku ei vpida hyvaksyy et joku ei tunne omaatuntoo et taida ite tietaa elamast tarpeeks tajuisit pelle
Olisiko sopivaa että ensin kävisit peruskoulun lopppuun, ja sitten opiskelisit ammatin, ja sitten tulisit tänne?
Ei se meitä haittaa. Miehesikin käy vieraissa ja on kertonut täällä palstalla, että et kiihota häntä ollenkaan.
Olet sängyssä oikea lahna!
Kyl sun PERJAATTEET on iha terveet. JOko aloitte panee kello on 22 ???
Kunhan käytätte kondomia ja myös suuseksissä.