Aijon tänään pettää mun miestä eikä oo mitään oman tunnin tuskia..
Oon sopinu treffit kympiks ja tarkotus ois mennä miehen luokse yöks...mies luulee et oon yövuorossa. Olenko paha ihminen jos ei oo ees pikkusen huono omatunto? En kai omaa vaan samoja perjaatteita ku muut
Kommentit (39)
Ok, miehes ansaitseekin jonkun paremman
Vierailija kirjoitti:
Varmaan oot ainakin vähän paha. Mut haittaakse sua?
Miks haittais? otan mita haluun ja oon onnellinen
No mutta hauskaa iltaa Essi sinne Turkuun!
Mihinkä se räpsä siitä kuluisi? Jos mies kerta töissä niin kai sullakin saa harrastuksia olla.
Oman tunnin voi tosiaan viettää hyvin ilman turhaa tuskaa.
Juuri näin viime yönä unta että menin yökylään yhden tutun naisen luokse ja vaimolle sanoin että olen työmatkalla.
Tiedän tunteen, se jännitys ja kihelmöinti uijuijuijuuuuuuu.
Empatiakyvytön ainakin olet. Toivottavasti sulle rakas ihminen tekee sulle saman :)
Mun mielestä olet moraaliton. Ota ero ja sinkkuna voit sitten vaihtaa miestä kuin alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Empatiakyvytön ainakin olet. Toivottavasti sulle rakas ihminen tekee sulle saman :)
sori mut en usko mihinkaan humpuulkiin kuten karmaan
Onko edes peruskoulua käyty vai oletko amiksessa? AIJON. Alemmissa sosiaaliluokissa kaikenlainen perseily on ihan normaalia.
Ei kai se omatunto etukäteen toimi.
Tunnin kun yhtä mittaa hoonaa niin saattaa tuska tulla huomenna kun yrität kävellä.
Rauhoittukaa, provohan tämä on. Ap toivoo, että kommentoijat tarttuisivat tuohon "omaan tuntiin", vaikka myöhemmin kirjoittaa omantunnon ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olet moraaliton. Ota ero ja sinkkuna voit sitten vaihtaa miestä kuin alushousuja.
en halua erota. rakastan miesta enemman kuin muita en vaan osaa olla uskollinen ja kukaan ei tieda joten en satuta ketaa
Vierailija kirjoitti:
Se mitä toinen ei tiedä ei satuta...
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittukaa, provohan tämä on. Ap toivoo, että kommentoijat tarttuisivat tuohon "omaan tuntiin", vaikka myöhemmin kirjoittaa omantunnon ihan oikein.
sori mut ootko kuullu kirjotusvirheest? kateelliset sit jaksaa
Varmaan oot ainakin vähän paha. Mut haittaakse sua?