Mitä biisejä olis ajatukselle "teen mitä haluun, en anna muiden vaikuttaa"?
Sori vähän huono otsikko mut mitkä olis teidän mielestä sellasia biisejä, joista saa voimaa olla "oman tiensä kulkija" tai että uskaltaa tehä sitä mistä tykkää eikä välitä muista tai siihen että muut ei ymmärrä sua, sun ajatusmaailmaa ja mitä sä teet.
Kommentit (48)
Nina Simone: Feeling good. Samasta kappaleesta erinomaisia tulkintoja myös Michael Bublelta ja yllättäen myös Avicii on tehnyt tästä versionsa. Käy Ap ainakin kuuntelemassa. Tää on mun voimabiisi.
Cyndi Lauper: Girls just wanna have fun
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitset jotain laulua saadaksesi voimaa, voin sanoa heti että et tule sitä saamaan. Voima lähtee sisältäpäin.
Huvittaa kun julkisuudessa tulee vastaan noita voimaannuttamiskampanjoita. Vähän aikaa sitten vloggaaja Mansikka julkaisi instagramissa kuvan jossa piti kättään pystyssä jotta sen kainalokarvat näkyvät. Kommentit olivat oi miten voimaannuttavaa! Kyllä sai nauraa.
En oikeastaan hae varsinaisesti itse voimaa, vaan ehkä enemmänkin "vertaistukea" ja tunnetta siitä että joku ymmärtää kuitenkin (=biisin tekijä tmv). Tuntuu hyvältä että voi samaistua biisiin, kun oikeass elämässä sellaisia "kohtalontovereita" on vaikea löytää. Hankala selittää mutta toivottavasti pointtini tuli selville.
Ap
George Michael: Freedom
Kelly Clarkson: Miss Independent
Good Charlotte - I just wanna live
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitset jotain laulua saadaksesi voimaa, voin sanoa heti että et tule sitä saamaan. Voima lähtee sisältäpäin.
Huvittaa kun julkisuudessa tulee vastaan noita voimaannuttamiskampanjoita. Vähän aikaa sitten vloggaaja Mansikka julkaisi instagramissa kuvan jossa piti kättään pystyssä jotta sen kainalokarvat näkyvät. Kommentit olivat oi miten voimaannuttavaa! Kyllä sai nauraa.
Vloggaajan nimi meni väärin...
Aretha Franklinin Natural woman. Cyndi Lauperin Girl just wanna have fun.
Keekki: JippiKayJei
Kaija Koo: Kaunis rietas onnellinen
Alanis Morissette: B-itch
Sepi Kumpulainen - Mä oon mahtava mies
Eminem - Just Don't Give A Fuck, Still Don't Give A Fuck
Petri nygård - onko sulla pokkaa