Onko muita naisia joita ei tulla iskemään baarissa?
Kommentit (54)
Joo, luulen etten ole tarpeeksi nätti ja iloinen. Mutta vaikea olla iloinen kun kaikki katsoo aina ohi, ja muut naiset valittaa kun eivät saa koskaan olla missään rauhassa byhyy.
Ei muakaan. Ikää 29 v ja kotikaupungissani ei ole kukaan lähestynyt koskaan. Itse olen lähestynyt paria miestä, toiselta pakit, toiselta yhden yön seksiä. Kerran olen käynyt isommassa kaupungissa baarissa ja siellä lähestyi yksi mies.
Iloisuus on tekosyy, jolla syyllistetään naisia. Myrtsit saavat seuraa, jos ovat hyvännäköisiä.
Isäni äidän äitiä Eilaa, 96v, ei enää lähestytä.
Paitsi ma**t.
En tule ikinä ymmärtämään tätä. Akat valittaa että miehet aina kimpussa baarissa mutta sitten jos ei tulla iskemään niin voi uliyhyy kun mua ei kukaan huomaa :(((
Vierailija kirjoitti:
Iloisuus on tekosyy, jolla syyllistetään naisia. Myrtsit saavat seuraa, jos ovat hyvännäköisiä.
Niin, eivät pojat piitanneet minussa kouluaikoinakaan eivätkä ole sen jälkeenkään piitanneet. Miltähän se tuntuisi olla nainen jota miehet iskee päivittäin tai edes viikottain.
Miehenä sanoisin, että naisen asento ratkaisee. Hänen pitää viestittää, että syli on avoin.
Vierailija kirjoitti:
En tule ikinä ymmärtämään tätä. Akat valittaa että miehet aina kimpussa baarissa mutta sitten jos ei tulla iskemään niin voi uliyhyy kun mua ei kukaan huomaa :(((
Ne on katsos eri akat. On meitä akkoja joita ei kukaan koskaan lähesty.
On. En vain kiinnosta suomalaisia miehiä, en kiinnostanut nuorempana (hiekkamiehiä kyllä kiinnosti) enkä nyt 30-vuotiaanakaan. Siskollani aika sama meininki ja nyt pitkälle päälle 20v ja vieläkin neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Spede-sketseissä on aika hyvin selitetty tämä. Ei saa olla tyytyväinen vaan pitää olla valitettavaa
Ikuisuusvalituksenaiheet, miehet ei iske naisia, miehet eivät uskalla iskeä, naiset ei iske, naiset ei uskalla iskeä. Aika selvää miksi ihmiset jäävät ikiksiksi. Ottakaa pää pois perseestä ja avatkaa keskustelu itse
Minua et löydä baareista. Käy tanssilavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä kerran menin juttelemaan myrtsille naiselle baarissa ja sain samantien haistattelut ja haukkumiset niskaan. Sitä virhettä en enää tee. Surullisen ja yksinäisen näköisiä naisia en karsasta mutta vihaisen näköisiä kyllä.
Jos joskus lähestyikin, niin aiheena oli "hyi ootpa anorektikon näköinen" tai "miks oot noin masentunu, hymyilisit enempi!" Ja kumpaakaan noista mainituista sairauksista minulla ei ole. Mutta kävi kyllä selväksi, mitä miehet minusta ajattelevat.
Nykyään olen parisuhteessa (netistä, mies ei käy baareissa). Vientiä ei olisi sen enempää nytkään, vaikka olen "onnellinen ja kelvannut jollekin".
Miehillä on vahva alitajunnasta lähtevä ennakkoluulo, millainen nainen on ns hedelmällinen ja kelpo. Kyllä minä sen lapsen osaisin "pullauttaa", kuten äitinikin, mutta ei edes kiinnosta.
Naisen pitää ottaa katsekontaktia tai jotain muuta vastaavaa millä viestiä miehelle, että saa lähestyä. Itse en kyllä enää ilman "kutsua" naisia lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Miten on muka vaikea ymmärtää, että on rasittavaa, jos koko ajan on joku kimpussa tai toisaalta se, ettei koskaan saa seuraa eikä löydä kumppania? Näissä miesten lähestymisissä on se ongelma, että ne kohdistuvat kaikki samoihin naisiin. Vieressä voisi olla se, jota kiinnostaisi mutta hänpä ei sitten kiinnosta miestä.
M35 kirjoitti:
Naisen pitää ottaa katsekontaktia tai jotain muuta vastaavaa millä viestiä miehelle, että saa lähestyä. Itse en kyllä enää ilman "kutsua" naisia lähesty.
Totta. Ei kannata tuijottaa pöydän pintaa, jos on seuraa etsimässä.
Suurin osa niistä kohtaamisista, jotka oikeasti johtavat johonkin, tapahtuu naisen aloitteesta. Nainen katsoo ja hymyilee, mies tulee luo ja sanoo jotain. Tätä voi kritisoida, mutta se on ihmislajin suomalaisen edustajan pariutumisriitti.
Naiselle ei tuota tulosta näyttää vaikeasti lähestyttävältä eikä miehelle se, että vonkaa randomina vieraissa pöydissä.
Et ole negatiivinen persoona?