Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia joita ei tulla iskemään baarissa?

Vierailija
01.09.2018 |

Ärsyttää olla tämmöinen hylkiö.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, luulen etten ole tarpeeksi nätti ja iloinen. Mutta vaikea olla iloinen kun kaikki katsoo aina ohi, ja muut naiset valittaa kun eivät saa koskaan olla missään rauhassa byhyy.

Harvalla ulkonäkö on esteenä, lähinnä varmaan juurikin se että vaikuttaa jotenkin vaikeasti lähestyttävältä ja vastentahtoiselta eikä avoimelta ja iloiselta.

Vierailija
22/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on käyty pitkiä keskusteluja miesten kanssa. Useilla selityksenä on se, ettei uskalleta lähestyä pakkien pelossa. En ole mikään maailman kaunein, mutta kuulemma jotenkin niin fiini, että tavalliset miehet ei uskalla lähestyä ja alfojen ei tarvitse, kun naiset pyörii niiden ympärillä muutenkin. Oikeastaan koskaan kukaan ei tule juttelemaan tms. ellen itse selkeästi tee aloitetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on käyty pitkiä keskusteluja miesten kanssa. Useilla selityksenä on se, ettei uskalleta lähestyä pakkien pelossa. En ole mikään maailman kaunein, mutta kuulemma jotenkin niin fiini, että tavalliset miehet ei uskalla lähestyä ja alfojen ei tarvitse, kun naiset pyörii niiden ympärillä muutenkin. Oikeastaan koskaan kukaan ei tule juttelemaan tms. ellen itse selkeästi tee aloitetta.

Enpä kyllä voi kiistääkkään etteikö noin olisi, valmiiksi kun melkein tietää lopputuloksen, että pakit tulee. Se alkaa jossain vaiheessa sitten riittämään.

Vierailija
24/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rohkeasti juttelemaan. Mä en odota että mies tulee mulle juttelemaan.

25/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneehän ne naisetkin, mutta ne on niitä samoja miehiä joille kaikki muutkin naiset menee juttelemaan.

Vierailija
26/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneehän ne naisetkin, mutta ne on niitä samoja miehiä joille kaikki muutkin naiset menee juttelemaan.

Tuosta tuleekin mieleeni se kun kerran sanoin tällä palstalla että naisten pitäisi tehdä enemmän aloitteita niin joku nainen vastaisi siihen että:

"ei se sinua hyödyttäisi, sitten ne kaikki aloitteet menisivät vain erityisen komeille miehille"

Ja noinhan se on. Jos nainen alentuu tekemään aloitteen niin se on aina sellainen epärealistinen mies.

Vierailija
27/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan yleensä kukaan iske. Eilen tosin ihastukseni suuteli mua, kun tanssittiin yhdessä. Olen kasvoista nätti, mutta ylipainoinen.

Vierailija
28/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä lähestyin naisia aikoinaan baareissa. Mutta se edellytti, että nainen oli vastaanottavaisen näköinen. Moni nainen on kavereidensa ympäröimä, ei hymyle puhumattakaan, että katsoisi kutsuvasti silmiin. Olkoot sitten yksinään.

Turhaa lienee mainitakaan, että naiset voisivat itsekin olla aloitteellisia, jos ovat seuraa vailla.

Vierailija
29/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin on aina samat miehet?

Vierailija
30/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan. Johtunee siitä kun en käy baareissa, ehe ehe. Olen muutenkin yleensä ollut aloitteellinen  osapuoli itse, olen saanut ne miehet, joita olen halunnut. Nyt on hiljaista, saapi nähdä, jääkö pysyväksi, kun en siis enää jaksa öitä riekkua riennoissa. Löytyiskö kansalaisopiston ruumisarkkukurssilta, olen harkinnut mennä sellaiselle. Tai sahaamaan laudasta tuhkauurnaa jiiriin.

Vierailija
31/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no way to win kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tuleekin mieleeni se kun kerran sanoin tällä palstalla että naisten pitäisi tehdä enemmän aloitteita niin joku nainen vastaisi siihen että:

"ei se sinua hyödyttäisi, sitten ne kaikki aloitteet menisivät vain erityisen komeille miehille"

Ja noinhan se on. Jos nainen alentuu tekemään aloitteen niin se on aina sellainen epärealistinen mies.

Mä en koskaan ajattele miehen ulkonäköä. Voin jutella kaikkien kanssa.

Vierailija
32/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin on aina samat miehet?

Se on sitä tasoteoriaa, mitä ei naisten mielestä ole olemassakaan. Vaan mitä se sitten on, kun minua aikoinaan lähestyttiin lähes joka ilta baarissa ja kaveriani ei koskaan? Minulleko vain sattui niin?

Vierailija
33/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimin mielin olet siellä, kyllä sellaiset naiset huomaa heti.

Vierailija
34/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset mee itse jutteleen jollekin kivan näköiselle tyypille? Emmä ainakaan uskaltais tänä päivänä tehdä aloitetta kenellekään naiselle koska #metoo

Vierailija
35/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin, että naisen asento ratkaisee. Hänen pitää viestittää, että syli on avoin.

Pitäis olla jokin selvä merkki, että saa lähestyä, niin olis selvempää puolin ja toisin.  Mt ongelmaisia naisia tuntuu olevan niin paljon, että eipä paljon huvita.   Toisaalta ne suuret vaatimukset joita naisilla on, ei näy mitenkään päällepäin vaikka kaikki naiset niin luuleekin.    

Vierailija
36/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule ikinä ymmärtämään tätä. Akat valittaa että miehet aina kimpussa baarissa mutta sitten jos ei tulla iskemään niin voi uliyhyy kun mua ei kukaan huomaa :(((

Miten on muka vaikea ymmärtää, että on rasittavaa, jos koko ajan on joku kimpussa tai toisaalta se, ettei koskaan saa seuraa eikä löydä kumppania? Näissä miesten lähestymisissä on se ongelma, että ne kohdistuvat kaikki samoihin naisiin. Vieressä voisi olla se, jota kiinnostaisi mutta hänpä ei sitten kiinnosta miestä.

No, jos se ihan vierestä yrittää niin sano että väärä numero, yritäpä tännepäin.  :)  Ihan varmasti 1/20 toimii, niin kuin miehelläkin joka yrittää iskeä.    Tuo on kokeitu, kun tanssiravintolassa kysyy ensimäiseksi kaikilta naisilta että mennäänkö meille vai teille.   3 lähtee kävelemään kesken tanssin 5 ymmärtää asian huumoriksi ja suurinosa väittää että on tullut vain tanssimaan.  Sitten se yhdeksastoista tai kahdeskymmenes ensimäinen sanoo että ok, tai "tulihan se sieltä lopulta#  :)   

Vierailija
37/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset mee itse jutteleen jollekin kivan näköiselle tyypille? Emmä ainakaan uskaltais tänä päivänä tehdä aloitetta kenellekään naiselle koska #metoo

Et ole ennenkään uskaltanut, nyt sinulla on vain parempi tekosyy. Toiseksi, metoo-liikehän toimii, kun et uskalla mennä ahdistelemaan naisia. Normaalistihan ihmistä lähestyessä ei mielessäsi ole ahdistelu, vaan tutustuminen, eikä sillä tietääkseni ole tekemistä metoo-liikkeen kanssa.

Vierailija
38/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan yleensä kukaan iske. Eilen tosin ihastukseni suuteli mua, kun tanssittiin yhdessä. Olen kasvoista nätti, mutta ylipainoinen.

Olisit sanonut,  " minä varoitan sinua, älä jätä tuota viimeiseksi kerraksi. "   Miehet yleensä arvostavat enemän huumorintajua, kuin kiloista olisi haittaa.  

Vierailija
39/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ennenkään uskaltanut, nyt sinulla on vain parempi tekosyy. Toiseksi, metoo-liikehän toimii, kun et uskalla mennä ahdistelemaan naisia. Normaalistihan ihmistä lähestyessä ei mielessäsi ole ahdistelu, vaan tutustuminen, eikä sillä tietääkseni ole tekemistä metoo-liikkeen kanssa.

Mt ongelmaisiin naisiin ei vain pitäisi koskea pitkällä kepilläkään, siitä tulee vain likainen olo. 

Vierailija
40/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, luulen etten ole tarpeeksi nätti ja iloinen. Mutta vaikea olla iloinen kun kaikki katsoo aina ohi, ja muut naiset valittaa kun eivät saa koskaan olla missään rauhassa byhyy.

Harvalla ulkonäkö on esteenä, lähinnä varmaan juurikin se että vaikuttaa jotenkin vaikeasti lähestyttävältä ja vastentahtoiselta eikä avoimelta ja iloiselta.

Tässä onkin jännä ristiriita todellisen elämän kanssa. On monia, jotka uskoo ja sanoo näin, ettei (naisen) ulkonäöllä on suurta merkitystä seuran löytymisessä. Baareissa kyllä ne tavalliset naiset jää vähemmälle huomiolle verrattuna viehättävämpiin kanssasisariinsa. Kuitenkin kun katsoo yleista katukuvaa, pareja kaupoissa ostoksilla jne. on nähtävissä, että ihan tavallisia naisiahan ne on, joilla on mies/poikaystävä. En millään ole keksinyt selitystä tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän