Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia joita ei tulla iskemään baarissa?

Vierailija
01.09.2018 |

Ärsyttää olla tämmöinen hylkiö.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule ikinä ymmärtämään tätä. Akat valittaa että miehet aina kimpussa baarissa mutta sitten jos ei tulla iskemään niin voi uliyhyy kun mua ei kukaan huomaa :(((

Ne on katsos eri akat. On meitä akkoja joita ei kukaan koskaan lähesty.

No, sitten lappu rintaan "saa lähestyä vaikka olisin myrtsin näkönenki"  niin joku tulee kohta kysymään että mitäse tuo tarkottaa.  

Vierailija
42/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, luulen etten ole tarpeeksi nätti ja iloinen. Mutta vaikea olla iloinen kun kaikki katsoo aina ohi, ja muut naiset valittaa kun eivät saa koskaan olla missään rauhassa byhyy.

Harvalla ulkonäkö on esteenä, lähinnä varmaan juurikin se että vaikuttaa jotenkin vaikeasti lähestyttävältä ja vastentahtoiselta eikä avoimelta ja iloiselta.

Tässä onkin jännä ristiriita todellisen elämän kanssa. On monia, jotka uskoo ja sanoo näin, ettei (naisen) ulkonäöllä on suurta merkitystä seuran löytymisessä. Baareissa kyllä ne tavalliset naiset jää vähemmälle huomiolle verrattuna viehättävämpiin kanssasisariinsa. Kuitenkin kun katsoo yleista katukuvaa, pareja kaupoissa ostoksilla jne. on nähtävissä, että ihan tavallisia naisiahan ne on, joilla on mies/poikaystävä. En millään ole keksinyt selitystä tähän.

Ei sillä ulkonäöllä olekaan mitään merkitystä baarissa, mutta sängyssä on, jos meinaa saada sen seisokin.  Tosin naiset kuvittelee että tietävät paremin, mikä ketäkin miestä miellyttää.  100% varmaa on että miehiä miellyttää erilaiset piirteet naisissa, vaikka naiset mitä tahansa toisilleen uskottelevat.   Esimerkiksi meikittömyys voi olla ihan hyvä, tai ettei ole liiallisesti hajuvettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset mee itse jutteleen jollekin kivan näköiselle tyypille? Emmä ainakaan uskaltais tänä päivänä tehdä aloitetta kenellekään naiselle koska #metoo

Siis mä en kestä. #metoo-kampanja on antanut näköjään kaikille miehille tekosyyn johonkin ihme marttyyri-asenteeseen. Ei haluta käsittää tai sitten oikeasti ollaan niin tyhmiä, ettei ymmärretä MISTÄ siinä on kyse. Voiko olla mahdollista, ettei normaalilla järjellä varustettu ihminen tajua eroa häirinnän/ahdistelun ja normaalin sosiaalisen kanssakäymisen/aloitteen teon välillä? Tässä vielä kerran kertaus: normaali aloitteen teko ja jutustelu ei ole häirintää. Seuraa vastapuolen reaktiota. Jos hän vaikuttaa kiinnostuneelta, voit jatkaa jutustelua. Jos vastapuoli ei ole kiinnostunut, huomaat sen kyllä. Ja silloin pitää perääntyä ja jättää toinen rauhaan. Jos jatkat vonkaamista, jankuttamista, inttämistä tms. etkä lopeta, niin siinä tilanteessa toimintasi muutuu häirinnäksi/ahdisteluksi. Comprendo?

44/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene rohkeasti juttelemaan. Mä en odota että mies tulee mulle juttelemaan.

Meneehän ne naisetkin, mutta ne on niitä samoja miehiä joille kaikki muutkin naiset menee juttelemaan.

Miten niin on aina samat miehet?

Annan vinkin, mene lauantaina baariin. Seuraile naisten tekemiä lähestymisiä niin hyvin nopeasti huomaat, että ne tehdään niille parille samalle miehelle tai niihin yritetään ottaa kontaktia muutoin. Väkiselläkin tulee huomattua tuo kun baarissa käy.

Vierailija
45/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule ikinä ymmärtämään tätä. Akat valittaa että miehet aina kimpussa baarissa mutta sitten jos ei tulla iskemään niin voi uliyhyy kun mua ei kukaan huomaa :(((

Naiset eivät ole mikään kollektiivinen kasa joka ajattelee samalla tavalla. Jotkut menevät baariin pitämään hauskaa kavereiden kanssa eivätkä kaipaa iskuyrityksiä, toiset taas nimenomaan etsimään seuraa. Kyllä se vituttaa jos on vihkisormus sormessa radalla tyttökavereiden kanssa ja joku känniurpo tulee vonkaamaan, mutta yhtä lailla vituttaa jos tahtoisi seuraa ja kukaan mies ei vilkaisekkaan päin.

Vierailija
46/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaihtooppilaana ulkomailla koulussa jossa lukuvuosi maksoi kymmeniätuhansia, ja se on iso raha myös paikallisesti. Joten monelaisia töitä tehdään jotta saadaan rahaa, ravintoloissa, clubeilla, yms tms palkka perustuu tippiin..... hyvin nopeasti on ihan kaikille selvää.... kuka saa eniten tippiä ja mistä syystä.  Ne samat jotka saavat eniten tippiä pärjäävät myös työelämässä ja yksityiselämässä,

Ystävystyin erään tälläinen tytön kanssa ja hän kävi kerran kesällä täällä Suomessa ja sinkkuja kun oltiin molemmat niin käytiin myös yöelämässä.  Kun tyttö astui sisään koko baari pysähtyi.... kohtaus oli kuin jostain elokuvasta.... muutaman illan saldo oli, käynttikortteja diplomaateilta, lääkäreitä, juristelta, pyyntöjä treffeille veneilemään, purjehtimaan, mökille, Saimaalle, Alpeille, Italiaan jnejne 

Tyttö oli ihan ihmeessään, sillä ulkomailla ihmiset ovat erittäin luokkatietoisia, kuulemma missään koko maailmassa ei ole niin helppoa saada koulutettua miestä kuin Suomessa eli tässä vaiheessa olimme siis vasta opiskelijoita.

Vierailija
47/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk ja OT, baareissa on kyllä kamalaa käydä varattuna, kun periaatteessa olisi kiva jutella ihmisten kanssa, mutta jos hymyilee ja katsoo silmiin, antaa vääriä signaaleja.

Pitää siis olla myrtsin näköisenä, ettei vain kukaan tule iskemään.

N36

Vierailija
48/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aivokapasiteetti todella riitä ymmärtämään, että nämä vastakkaisista asioista valittavat ovat yleisesti ottaen eri ihmisiä..?

Vierailija
49/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua yrittaa joku iskea baarissa joka viikko vaikka oon naimisissa. tosin olen siella toissa joten se tuntuu joillekin miehille olevan niinkuin henkilokohtainen haaste;)

Vierailija
50/54 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan yleensä kukaan iske. Eilen tosin ihastukseni suuteli mua, kun tanssittiin yhdessä. Olen kasvoista nätti, mutta ylipainoinen.

Olisit sanonut,  " minä varoitan sinua, älä jätä tuota viimeiseksi kerraksi. "   Miehet yleensä arvostavat enemän huumorintajua, kuin kiloista olisi haittaa.  

Tuskin on viimeinen kerta :) muutama kuukaus jo flirttailtu ja tänäänkin snäppäilty.

Vierailija
51/54 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on käyty pitkiä keskusteluja miesten kanssa. Useilla selityksenä on se, ettei uskalleta lähestyä pakkien pelossa. En ole mikään maailman kaunein, mutta kuulemma jotenkin niin fiini, että tavalliset miehet ei uskalla lähestyä ja alfojen ei tarvitse, kun naiset pyörii niiden ympärillä muutenkin. Oikeastaan koskaan kukaan ei tule juttelemaan tms. ellen itse selkeästi tee aloitetta.

Enpä kyllä voi kiistääkkään etteikö noin olisi, valmiiksi kun melkein tietää lopputuloksen, että pakit tulee. Se alkaa jossain vaiheessa sitten riittämään.

Oletko koskaan lähestynyt täysin erilaista naista kuin normaalisti? Ainakin joillain miehillä tuntuu suurin ongelma olevan, ettei naistyyppi jota aina lähestyy ole yhtään kiinnostunut lähestyjän tyyppisistä miehistä. Tietysti ensin sinun täytyisi selvittää mitä yhteistä on näillä naisilla joita olet lähestynyt.

Vierailija
52/54 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, luulen etten ole tarpeeksi nätti ja iloinen. Mutta vaikea olla iloinen kun kaikki katsoo aina ohi, ja muut naiset valittaa kun eivät saa koskaan olla missään rauhassa byhyy.

Harvalla ulkonäkö on esteenä, lähinnä varmaan juurikin se että vaikuttaa jotenkin vaikeasti lähestyttävältä ja vastentahtoiselta eikä avoimelta ja iloiselta.

Minä olen yksi näistä naisista joita (suomalaiset) miehet eivät _koskaan_ lähesty mutta turistit ja muut (myös suomalaiset, miehetkin) apua vailla olevat ihmiset lähestyvät hyvinkin usein joten en usko olevani mitenkään vaikeasti lähestyttävän oloinen. Tiedän etten ole ruma vaikka en mikään huippukauniskaan, tissit on pienehköt-keskikokoiset, eli ei silmiin pistävät, ja se selkeästi karsii miehiä mutta isotissisiä kavereita lähestyvien miesten perusteella en kuitenkaan ole menettänyt mitään arvokasta. Täytyy varmaan muuttaa Keski-Eurooppaan tai Britteihin, siellä päin miehille tuntuu kelpaavan naisseura.

Vierailija
53/54 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva on hyvä ja tekee asialle jotain.

Vierailija
54/54 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin katse on tärkeä.

Itselleni käy niin, että vaikka mietin jotain mukavaa asiaa enkä todellakaan kaipaisi seuraa, niin jos katseeni samalla pyyhkäisee mieheen niin tämä saattaa astella juttelemaan. Käy ihan kadullakin tätä. Mutta vain jos en samalla keskustele kenenkään kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi