Mies ruuvasi lukon irti vessan ovesta "Että pääsee hakemaan vaikke topseja tai pinsettejä jos tarvii"
Haluan todellakin hoitaa wc-asiani rauhassa ilman että vessassa ravaa ketään. Nyt mies tuntuu "tarvitsevan" aina vessasta jotain juuri silloin kun olen tarpeillani. Aivan hiton ärsyttävää. Muutenkin kurkkii oven välistä typerä virne naamallaan ja heittää jotain omasta mielestään hyvää läppää, esim. "Eikös se pikku rouva meinaa saada sitä pötköä tulemaan" tai muuta ällöttävää. Alan kohta käymään tarpeillani taloyhtiön saunan wc-tiloissa...
Kommentit (27)
Olette sairaita molemmat. Mies ei muutu, mutta sinä voit lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös palstamammat ylpeile että kun on synnytyspöydällä kakannut miehen nähden, ei ole enää mitään häpeää ruumiintoiminnoista...
Ap, ei ole asiallista käytöstä miehellä.
Kuka muka tuommoisella on ylpeillyt? Siis oikeasti ylpeillyt.
Sontaa suollat suustasi.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?
Nyt vaadit sen lukon takas, mikään muu kuin vatsatauti ei oikeuta tunkemaan vessaan yhtäaikaa.
Mieheni myös tekee tuota, vessassa ollessa aina tarttee just hakea hammasharjaa tai laittaa tulkaa. Siinä vaiheessa olen karjunut että ulos ja on se häippässyt.
Sulla on ovessa lukko, mutta et laita ovea lukkoon? Ei tarvi karjua mitään, ei vastata eikä reagoida. Vessarauha on vessarauha. Yksityinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?
Nyt vaadit sen lukon takas, mikään muu kuin vatsatauti ei oikeuta tunkemaan vessaan yhtäaikaa.
Mieheni myös tekee tuota, vessassa ollessa aina tarttee just hakea hammasharjaa tai laittaa tulkaa. Siinä vaiheessa olen karjunut että ulos ja on se häippässyt.
Sulla on ovessa lukko, mutta et laita ovea lukkoon? Ei tarvi karjua mitään, ei vastata eikä reagoida. Vessarauha on vessarauha. Yksityinen.
Exäni oli kerran ihan pakko päästä suihkuun juuri silloin kun istuin vessassa. Ei voinut kahta minuuttia odottaa, vaan haki ruuvimeisselin kun en avannut ovea ja väänsi lukon ulkopuolelta auki. Suhteessamme oli paljon muutakin pielessä, mutta tuo oli oikeasti viimeinen pisara ja jätin miehen seuraavana päivänä. Yök, tuli niin elävästi tuo ex mieleen tästä aloituksesta.
En katselisi hetkeäkään. Wc-yksityisyys on minulle pyhä asia, jonka loukkaamista en siedä lainkaan.
Minä pystyn julmasti jättämään läheisriippuvaiset kissatkin oven taakse. Siellä ne huutavat, kurnuttavat, itkevät ja raapivat ovea ja hyppivät oven kahvaan. Ei auta, ovi kiinni.
Joten jätä se sika jos ei jää oven taakse.
Mies on joko 1) mustasukkainen omalle kädellesi, 2) sairaan läheisriippuvainen, 3) kakkapervo tai 4) seinähullu.
Mikään näistä ei ole kiva vaihtoehto.