Saiko tuore uutinen siitä, että herkkujen syöminen aiheuttaa maksakirroosiota av-mammoja vähentämään mässäilyä koneen äärellä
Kommentit (12)
Listan kärjessä ovat juopot av-paapat.
Alkoholisteja on vain 87 prosenttia suomalaismiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Listan kärjessä ovat juopot av-paapat.
Alkoholisteja on vain 87 prosenttia suomalaismiehistä.
Linkki?
Ai tuore uutinen?? Jokainen jolla on perusasiat edes hallussa ihmisen anatomiasta, tietää että rasvamaksa tulee epäterveellisistä syömisistä. On se ollut tiedossa kauan. Ei uusi uutinen. Esim.minä olen absolutisti ja maksassani on rasvoittumista, makean ja rasvaisen syönnin takia. En sen takia muuta mitään. En tavoittele pitkää elämää. Liikun paljon, niin kauan kuin pystyn. Se kun ei ole vastakohta herkkujen syönnille.
Ei. Jatkuu. Muuta syyllistämispyrkyistä kysyttävää?
Maksaarvot pysyvät silti viitearvoissa. Toisin kuin kaljaveikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ai tuore uutinen?? Jokainen jolla on perusasiat edes hallussa ihmisen anatomiasta, tietää että rasvamaksa tulee epäterveellisistä syömisistä. On se ollut tiedossa kauan. Ei uusi uutinen. Esim.minä olen absolutisti ja maksassani on rasvoittumista, makean ja rasvaisen syönnin takia. En sen takia muuta mitään. En tavoittele pitkää elämää. Liikun paljon, niin kauan kuin pystyn. Se kun ei ole vastakohta herkkujen syönnille.
Ilmeisesti uutinen koski ainoastaan valkoista soneria
Vierailija kirjoitti:
Maksaarvot pysyvät silti viitearvoissa. Toisin kuin kaljaveikoilla.
Aloitus ei liittynyt kaljaveikkoihin
Kirroosio? Onko se niin kuin erroosio, vai enemmänkin korroosio?
Vierailija kirjoitti:
Kirroosio? Onko se niin kuin erroosio, vai enemmänkin korroosio?
Maksakirroosia
En käytä päihteitä ja olen rasvoittanut maksani lievästi energiajuomilla ja sokerilla. Ylipaino kertyy keskikroppaan ja edesauttaa metabolisen oireyhtymän syntyä. Sokerista luopuminen on keino normalisoida tilanne ja tämä olisi pyrkimyksenä. Battery on vain niin namia....
Wanhaa infoa.