Tinder alkoi vaatia puhelinnumeroa
Mitäs nyt? Tietoturvasyistä en jaa numeroani yhdellekään sovellukselle. Googlen perusteella muilla samaa ongelmaa ollut viime päivinä.
Kommentit (31)
Onko jotain vastaavia kännykkäsovelluksia joissa parempi tietoturva?
No pyydät siltä matchiltäsi sen numeroa ja otat siihen yhteyden niin ei tartte omaa numeroa jakaa
Vierailija kirjoitti:
No pyydät siltä matchiltäsi sen numeroa ja otat siihen yhteyden niin ei tartte omaa numeroa jakaa
Siis tinderiin ei pysty enää kirjautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa prepaid?
Niin varmaan täytyy, kun profiilia ei pysty enää poistamaan, kun sinne ei pääse lainkaan kirjautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeesti käyttää tinderiä?
No en käyttäisi enää itsekään, mutta en ole keksinyt miten voin poistaa profiilin kun en pääse kirjautumaan tililleni enää.
On kyllä todella törkeä temppu laittaa yhtäkkiä puhelinnumero pakolliseksi, ilman että pystyy itse poistamaan profiiliaan ensin. Tai ilman että voi valita ja hyväksyä moiset ehdot.
"Tietoturvasyistä en jaa numeroani yhdellekään sovellukselle" ja heti perään "Olen siis facella kirjautunut"... :DD
Jos tietoturva kiinnostaa, niin sinulla ei olisi Facea.
Hanki prepaid, maksaa jotain 3€, tai odota että korjaavat pugin.
En ole faceenkaan luovuttanut puhelinnumeroani, minulla on erikseen sitä varten luotu sähköposti jne. No, luovutin sille paskalle sitten puhelinnumeroni ja nyt on koko sovellus poistettu. Eipä tarvitse tuohon enää ikinä koskaan milloinkaan sortua.
Tarkistin myös facen asetuksista, että kyseisen sovelluksen oikeudet facetiliini on nyt poistettu.
Facesta pystyy myös ilmiantamaan tinderin. Suosittelen mahdollisimman monen tekevän niin, jos sama ongelma ilmestyy.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni, esim introvertti ihminen joka ei löydä muuten seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on hiton hyvännäköinen, niin on varmasti itse vaikea ymmärtää muiden pariutumisongelmia. Mutta ihan oikeasti, kaikki ei tapaa vaikkapa töiden tai opiskelujen kautta mielenkiintoisia sinkkuja.
Minä olen kans sitä mieltä että sovellus on tietoturvaltaan varsin kyseenalainen. Pitäisi olla käyttäjän oman valinnan varassa, haluaako linkittää vaikkapa facetiliään tai puhelinnumeroaan tuollaiseen sovellukseen. Toki sitä aina voi tehdä uuden sähköpostin, uuden facetilin ja hommata prepaidin... Aikamoisen vaivaloista.
Niin ja jos luo kokonaan uuden facetilin, niin pitää siis puhelimella kirjautua siihen valetiliin, sitten syöttää puhelinnumero ja sitten vasta pääsee tinderiin? :O
Olen siis facella kirjautunut, eikä ole aiemmin vaatinut nroa.