On toi aika härski äijä..
Yrittää hiekottaa Ron DeSantisin kampanjan. Sanoi näin:
"Jos hän pyrkii presidentiksi, kerron hänestä asioita, jotka eivät ole kovin imartelevia. Tiedän hänestä enemmän kuin kukaan, paitsi ehkä hänen vaimonsa, joka todellisuudessa johtaa hänen kampanjaansa"
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Päivää, tulitko jostain Nuuksion erämaasta vaellukselta kun nyt vasta hokasit uutisen? So yesterday´s news
Kateuspäivän vuoksi ei noita uutisia ole nähnyt ennen tätä.
Vierailija kirjoitti:
Päivää, tulitko jostain Nuuksion erämaasta vaellukselta kun nyt vasta hokasit uutisen? So yesterday´s news
Eilenhän oli uutisia myös trumpin raivostumisesta. Oli huutanut jossain ilmeisesti tulosten seuraunnassa jotka eivät menneet kuten olisi halunnut. Heh, heh ei mee humpuuki ukolla oikein putkeen. Ihmeen pitkään se on saanut suurta joukkoa huijattua. Saa nähdä sitten kun alkaa tuomioita tulla oikeudesta. Haasteita taittaa olla useampia?
Perinteistä Trumpia eli sitä itseään.
Jos ei uhkailisi, ei olisi oma itsensä.
Paljasti tuolla myös sen, että aikoa hakea ehdokkaaksi itse.
Kiinnostavaa ja samalla kamalaa seurata narsistista raivoa.
Todella ihanaa.
Tuo on kaikista parasta, että ihmisiä uhkaillaan jos ne ei toimi täysin niinkuin itse haluaa.
Go Trump..
Vierailija kirjoitti:
Perinteistä Trumpia eli sitä itseään.
Jos ei uhkailisi, ei olisi oma itsensä.
Paljasti tuolla myös sen, että aikoa hakea ehdokkaaksi itse.
Tämä on jotenkin koomista, koska vesitti itse lähipäivinä tulevan "suuren ilmoituksensa".
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa ja samalla kamalaa seurata narsistista raivoa.
Trumphan oli myös sitä mieltä, että jos rebuilla menee hyvin, se on hänen ansiotaan, mutta jos huonosti, niin se ei ole ollenkaan hänen syytään. Taattua "laatua" sekin.
deSantis voi jopa olla USAn seuraava presidentti. Sääli, että Kamala Harris ei ole lunastanut lupauksia, demokraateilla ei ole oikein ketään.
Heh, kirjoitin up ja tuli ilmoitus "kommenttisi hyväksytään hyväksynnän jälkeen"
Vierailija kirjoitti:
Heh, kirjoitin up ja tuli ilmoitus "kommenttisi hyväksytään hyväksynnän jälkeen"
Tuon vuoksi on välillä mahdoton tietää miksi viesti jää filtteriin.
"Arizonassa ilmiriita ääntenlaskusta: Trumpin tukema ehdokas syytti hidastelusta, salaliittoteoriat leviävät"
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009195935.html
Toi vihjaili jo laskennan aikana vilpistä, kun ne laitteet eivät toimineet.